ARTVİN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2016/1 Engelli Personel (EKPSS-Kura) Atamalarına İlişkin Duyuru

2016/1 Engelli Personel (EKPSS-Kura) Atamalarına İlişkin Duyuru

2016 EKPSS, KURA SONUCUNU ARTVİN’E  ATANAN VE ARTVİN İLİNDE GÖREV YAPMAK İSTEYEN ADAYLARIN BAŞVURU EVRAKLARINI 01/09/2016- 09/09/2016 TARİHLERİ ARALIĞINDA TESLİM ETMESİ;

2016 Yılı Engelli Personel Atamalarında Artvin’e  atananların ve Artvin´de görev yapmak isteyenlerin 09/09/2016 tarihine kadar aşağıda listelenen evrakları İlimiz Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları Hizmetleri (Personel Atama) Bölümüne elden (şahsen) teslim etmeleri gerekmektedir.

Başvuruda İstenilen Belgeler;

1-Gerekli hallerde, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun Değişik 40.maddesi gereğince kazai rüşt kararı,

2-Diploma aslı veya noter onaylı örneği (yada öğrenim durumunu gösterir belge, çıkış belgesi, öğrenci belgesi)

3-Engelli Sağlık Kurulu Raporu,

4-Adli Sicil Kaydı,

5-Askerlik Durum Belgesi,

6-Kamu kurum ve kuruluşlarında halen görev yapanlardan onaylanmış muvafakat belgesi,

7-3 Adet Vesikalık Fotoğraf,

8-Kimlik Aslı ve fotokopisi,

9-2016 EKPSS/Kura ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi,

10-Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emekli olmadığını bildirir belge

11-Mal Bildirimi

12-Engelli Atama Başvuru Formu (Form İçin Tıklayınız)

 

 2016 Yılı Engelli Personel Atamalarında Artvin’e  atananların ve Artvin´de görev yapmak istemeyenlerin atanmak istedikleri ili belirten dilekçelerini 09/09/2016 tarihine kadar İlimiz Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları Hizmetleri (Personel Atama) Bölümüne elden (şahsen) veya posta yolu ile teslim etmeleri gerekmektedir.

Dere Mah. Şehit Ömer Zeki Varan Sok. No35 - 0 466 280 98 00 / 0 466 280 98 01

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.