ARTVİN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

İlimize Atanan Sözleşmeli Öğretmenlerden İstenecek Belgeler

1-Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu Yeni (4 adet) İndirmek için Tıklayınız... Not : Bilgisayar vb. elektronik ortamda doldurulması gerekmektedir.

2-Kimlik Fotokopisi

3-Adli Sicil Kaydı

4-Sağlık Kurulu Raporu ( Tam Teşekküllü devlet veya özel hastane raporu kabul edilir)(Yurdun her bölgesinde ve iklim şartlarında öğretmenlik yapabilir ibaresi)

5-Elektronik Başvuru Formu ve Tercih Formu

6-Mal Bildirim Formu İndirmek için Tıklayınız...

7-Son 6 ay içinde çekilmiş 6 adet fotoğraf

8-Erkek adaylar için Askerlik Durum Belgesi

9-Diploma Fotokopisi, Yurtdışı Mezunlarından Diploma Denklik Belgesi, Geçici Mezuniyet Belgesi ile varsa Formasyon Belgesi Fotokopisi (Asıllarının Müdürlüğümüze gelirken yanında bulundurmaları gerekmektedir.)

10. Askerde olan adaylarımızdan askerliğe başlama ve terhis tarihlerini belirten askerlik şubelerinden alınmış evrak ve Artvin İl Milli Eğitim Müdürlüğüne dilekçe.

11. Doldurulması gereken dilekçe örneğini indirmek için tıklayınız.

 

 

NOT: İstemiş olduğumuz evrakları tamamlayarak Artvin İl Milli Eğitim Müdürlüğüne posta yoluyla veya elden 29.8.2019 tarihine kadar teslim etmeniz gerekmektedir.

Çarşı Mah. Adliye Sok. No.4 - 0 466 280 98 00 / 0 466 280 98 01

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.