ARTVİN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

SÖZLEŞMELİ FİZYOTERAPİST , AŞÇI VE AŞÇI YARDIMCISI KADROLARINA ATANANLAR İÇİN DUYURU !!

SÖZLEŞMELİ FİZYOTERAPİST , AŞÇI VE AŞÇI YARDIMCISI KADROLARINA ATANANLAR İÇİN DUYURU !!

AÇIKLAMA

 

Milli Eğitim Bakanlığının Sözleşmeli Fizyoterapist, Aşçı ve Aşçı Yardımcısı alımlarına ilişkin istenen belgeler aşağıda belirtilmektedir.  İlimiz emrine yerleştirme işlemleri gerçekleştirilen adayların görev yeri belirleme işlemleri Milli Eğitim Bakanlığının yayınlamış olduğu başvuru kılavuzunda belirtildiği şekilde ;

Millî Eğitim Bakanlığına Sözleşmeli Fizyoterapist ve Destek Personeli (Aşçı ve Aşçı Yardımcısı) İstihdamına İlişkin Duyuru'da belirtilen yerleştirme işlemlerine esas olan öncelik sırasına (1.Lisans Alan Mezunu, 2.Önlisans Alan Mezunu, 3. Ortaöğretim Alan Mezunu, 4.Lisans Sertifikalı Başvuru, 5.Önlisans Sertifikalı Başvuru, 6. Ortaöğretim Sertifikalı Başvuru) göre her adayın yerleştirildiği öğrenim düzeyindeki Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) puan üstünlüğü dikkate alınmak suretiyle görev yerlerinin belirlenme işlemleri 

gerçekleştirilecektir.

 

 

İSTENEN BELGELER

1- Başvuru sonuç belgesi.

 

2- 2020 KPSS (B) grubu sonuç belgesi.

3- Diploma aslı veya onaylı örneği, (adaylar başvuru tarihinin son günü olan 05.11.2021 tarihi itibarıyla başvuruda bulunduğu eğitim düzeyi ve alanında mezun durumda olmaları gerekmektedir).

4- Aşçı ve aşçı yardımcısı pozisyonuna yapılan başvuru için istenilen sertifika veya belge.

5- Güncel tarihli adli sicil kaydını gösterir belge.

6- Erkek adaylardan Askerlik durum belgesi.

7- Sağlık Kurulu raporu (mesleğin ifasına engel olacak bir hastalığı bulunmadığına ilişkin, tam teşekküllü sağlık kurumlarından alınacak sağlık kurulu raporu).

 

Not: Aşçı: Sağlık kurulu raporu (heyet raporu) karar bölümünde " Sağlık yönünden Aşçı olarak çalışmasında herhangi bir sakınca yoktur" ibaresi   

Not: Aşçı Yardımcısı : Sağlık kurulu raporu (heyet raporu) karar bölümünde " Sağlık yönünden Aşçı Yardımcısı olarak çalışmasında herhangi bir sakınca yoktur" ibaresi bulunması gerekmektedir.

 

8- Son 6 ay içerisinde çekilmiş 3 adet vesikalık fotoğraf.

9- Mal bildirimi için Tıklayınız.

10- Kimlik Fotokopisi

11- Kontenjanlar İçin Tıklayınız.

12- Aşçı Tercih Formu İçin Tıklayınız.

13- Aşçı Yardımcısı Tercih Formu İçin Tıklayınız.

14- Göreve Başlama Dilekçesi için Tıklayınız

15- Bakanlık Açıklama Yazısı için Tıklayınız.

16- Alan dışı sertifikalı olarak başvuranlarda aşcı veya aşcı yardımcısı sertifika belgesi

17- Bonservis (Çalışma Belgesi) ile başvuranlar bonservis belgesi getirmeleri gerekmektedir.

ADAYLARIN BELİRTİLEN AÇIKLAMALARA BİNAEN HERHANGİ BİR SORUN YAŞAMALARI DURUMUNDA ;

0466 280 98 21 /22  NUMARASI ÜZERİNDEN ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ İLE İLETİŞİME GEÇEBİLİRLER.

Dere Mah. Şehit Ömer Zeki Varan Sok. No35 - 0 466 280 98 00 / 0 466 280 98 01

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.