
İstenen Belgeler
1- Atama Sonuç Belgesi
2-Kimlik Fotokopisi
3-Adli Sicil Kaydı(Güncel Tarihli)
4-Sağlık durumu yönünden "Öğretmenlik görevi yapmasına engel bir durumu olmadığına " dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu.(heyet raporu)
5-Elektronik Başvuru Formu (Başvuru yapılan İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünden temin edebilirsiniz)
6-Mal Bildirim Formu İndirmek için Tıklayınız...
7-Son 6 ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet)
8-Erkek adaylar için Askerlik Durum Belgesi ( E devlet veya Şubeden alınabilir.Güncel tarihli olmak kaydıyla)
9-Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen/beyan edilen atamaya esas (mezuniyet belgesi veya diploma,varsa formasyon belgesi,varsa denklik belgesi,felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi Sosyoloji,16 Kredi Psikoloji;Sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi Mantık,16 kredi Felsefe,16 kredi Psikoloji aldığına dair belge vb.)belgelerin aslı veya onaylı örneği.
10-Askerde olan adaylarımızdan askerliğe başlama ve terhis tarihlerini belirten askerlik şubelerinden alınmış evrak ve Artvin İl Milli Eğitim Müdürlüğüne verilmek üzere dilekçe.
11-Göreve başlama dilekçesi için Tıklayınız....
12 -Kamu görevlileri etik sözleşmesi için tıklayınız...
NOT: Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırmasının tamamlanmasının ardından yukarıda yer alan belgelerin Artvin İl Milli Eğitim Müdürlüğüne teslim edilmesi gerekmektedir.
NOT :İstenilen belgelerin tamamlanmasının ardından Artvin İl Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları Yönetimi Şube Müdürlüğü Atama Birimine posta(kargo) yoluyla gönderilmesi gerekmektedir.
NOT :Tüm adayların belgelerini Artvin İl Milli Eğitim Müdürlüğüne göndermeleri gerekmektedir.İlçelere veya Okullara gönderilen belgelerden Müdürlüğümüzün herhangi bir mesuliyeti bulunmamaktadır.
NOT : Belgelerin temini esnasında eksik veya hatalı olduğunu düşündüğünüz belgelerde gönderim işlemi yapılmadan Artvin İl Milli Eğitim Müdürlüğü Atama Birimi ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.
İletişim Numaraları :
0466 280 98 21
0466 280 98 22