Sözleşmeli Öğretmen İlk Atama İstenilen Evraklar
808
16:29
26.11.2024

Ataması gerçekleşen öğretmenlerimizin, aşağıdaki listede istenen belgeleri; atanmış oldukları İl Milli Eğitim Müdürlüklerine elden veya posta yolu ile ulaştırmaları gerekmektedir.

Arşiv Araştırması ve Güvenlik Soruşturması neticesinde göreve başlatılması uygun görülenlere 7201 Sayılı Tebligat Kanununa göre tebligat işlemleri yapılacaktır.

Atama kararnameleri kendilerine tebliğ edilenlerin göreve başlamak üzere 15 günlük yasal süresi tebliğ tarihinden itibaren başlayacaktır.

 

İLİMİZE ATANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERDEN TALEP EDİLEN BELGELER

1-Lisans diploması veya mezuniyet belgesinin (Evraklarını elden teslim edecek öğretmenlerin diplomasının aslını; posta yolu ile göndereceklerin fotokopisini göndermesi gerekmektedir. ) göreve başlarken aslının getirilmesi gerekmektedir.

2- Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,

3- Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,

4. Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneği (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.) istenecektir.

5. Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmi yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,

6. Kimlik Kartı Fotokopisi.

7. Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet)

8. Güncel tarihli Adlî Sicil Kaydı. (e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu belge.)

9. Elektronik Başvuru Formu (Başvuru yapılan İl/İlçe Müdürlüklerinden Mülakat için alınan form-Islak İmza aranmayacaktır.)

10. Sağlık durumu yönünden Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü hastaneden alınacak olan güncel tarihli Sağlık Kurulu Raporu.  (Sağlık kurulu raporu Sağlık Bakanlığının "erapor.saglik.gov.tr/portal/" internet adresinde yer alan "e-Rapor Doğrulama" sisteminde sorgulanacak, bu sistemde doğrulanmayan sağlık kurulu raporları kabul edilmeyecektir.)

11.Mal Bildirim Formu kapalı zarf içinde (Formu İndirmek İçin TIKLAYINIZ)

12. Erkek Adaylar İçin Askerlik Durum Belgesi (e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu belge.)

13.Etik Sözleşmesi (Formu İndirmek İçin TIKLAYINIZ)

14.Göreve başlama talep dilekçesi (Formu İndirmek İçin TIKLAYINIZ)

NOT:  İstenilen evrakların 27 Aralık'a kadar İl Milli Eğitim Müdürlüğü - Personel Şubesine elden veya posta yolu ile ulaştırılması gerekmektedir. 

Atama Bürosu İrtibat Telefonlarımız: 04662809830-04662809821

Yayın Tarihi: 26.11.2024