Page 6 - 81 İl Çalıkuşu Artvin Dergisi: Sayı-3
P. 6

6

     81 Ýl Çalýkuþu










                 KİTAPLAR VE OKUMANIN ÖNEMİ






                   K taplar;  nsanların duygu ve düşünceler n  gel şt ren, yen

                   kapılar açan ve yol gösteren öneml  varlıklardır. B lmed ğ m z

                   yerler , tanımadığımız  nsanları b ze tanıtan k tapların hayatı

                   öğrenme ve yaşama da r fik rler üretmede etk s  çok büyüktür.

                   Düşünen b r varlık olan  nsanoğlu, k taplar sayes nde fik rler
                   üretm ş ve bu üre  ğ  fik rler  le toplumun gel şmes n  sağlamıştır.

                   Bunu yaparken hayatın her dönem nde k taplara  ht yaç duyan

                    nsanoğlu, fik rler n n doğruluğunu  spatlamak ve düşünüp

                   araştırdığı konuyla  lg l  kaynaklar aramaya yönelm şt r. Bu

                   bakımdan da kütüphaneler b lg ye ulaşmada öneml  alanlar
                   hal ne gelm şt r.

                   K tapların ve kütüphaneler n önem ne  nanarak Artv n İl M ll

                   Eğ t m Müdürlüğü olarak yürü üğümüz Okuyan Artv n projes

                   kapsamında “Ekranı Kapat K tabını Aç” sloganı  le

                   düzenled ğ m z okuma saatler , okur- yazar buluşmaları
                   programı, okullarımızda sıfır atık kütüphaneler kurulması,

                   kütüphaneler n zeng nleşt r lmes  g b  b rçok farklı çalışmaya

                    mza atıyoruz. Temenn m z bu çalışmalarımız  le daha çok

                   yavrumuza ve  nsanımıza okuma alışkanlığı kazandırarak okuma

                   kültürünü  l m z n her noktasına yaymaktır.
                   Bu düşüncelerle yaptığımız çalışmaların  l m zde ve

                   ülkem zde k tap okuma alışkanlığına, b lg ye ve

                   öğrenmeye olan  lg y  daha da artmasını temenn

                   ed yorum.



                                                         Fahr  ACAR

                                                  İl M ll  Eğ t m Müdürü
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11