Page 38 - 81 İl Çalıkuşu Artvin Dergisi: Sayı-7
P. 38
ARTVÝN'DE AÝLE OKULU ARTVÝN EÐÝTÝM CAMÝASI
EÐÝTÝMLERÝ DEVAM EDÝYOR YUSUFELÝ BARAJI'NI ZÝYARET ETTÝ
Cumhurbaþkanýmýz Sayýn Recep Tayyip Erdoðan'ýn eþi çocuklarýmýzýn eðitimi ve geliþimi için hem ailede hem
Emine Erdoðan Hanýmefendi himayelerinde Millî Eðitim de okulda ihtiyaçlarý olan hususlara deðindi.
Bakanlýðý tarafýndan 81 ilde baþlatýlan Aile Okulu
Öðrencilerimizin biliþsel, fiziksel ve psikolojik olarak
Projesi kapsamýnda yapýlan çalýþmalar ilimizde
saðlýklý bireyler olmalarýnýn önemine dikkat çeken 22 Kasým 2022 tarihinde su tutmaya baþlayan
devam ediyor.
Acar, velilerimizin Aile Okulu Eðitimleri sayesinde Türkiye' nin birinci, Dünya'nýn ise beþinci büyük
Baþladýðý günden itibaren 81 ilde toplam 1 Milyon günümüz sorunlarý ile baþ etmede ve çocuklarýnýn barajý olan Yusufeli Barajý Ýl Millî Eðitim camiasý
velimize ulaþýlan Aile Okulu Projesi kapsamýnda eðitimine katký sunmada daha güçlü olacaklarýný yöneticileri tarafýndan ziyaret edildi.
ilimizde düzenlenen eðitimler 21.12.2022 Çarþamba belirterek bu gücün eðitimdeki olumlu yansýmalarýný
Baraj yetkilileri eþliðinde elektrik türbinleri ve
günü saat 15.00'te Vakýfbank Ýlkokulunda devam da hep birlikte göreceðimize olan inancýný belirtti.
baraj gövdesinin gezildiði ziyarette yöneticilerimiz,
etti.Okulumuzda düzenlenen Aile Okulu Eðitim
Acar, seminerin düzenlenmesinde emeði geçen okul yetkililerden bilgi aldýlar.
Programýný Þube Müdürü Muzaffer Zor eþliðinde
yönetici ve öðretmenleri ile seminere katýlan
ziyaret eden Ýl Millî Eðitim Müdürü Fahri Acar; yönetici, Acar, böyle bir eserin ilimiz ve ülkemize
velilerimize teþekkür ederek ziyaretini tamamladý.
öðretmen ve veliler ile bir araya geldi. Acar konuþ- kazandýrýlmýþ olmasýndan, tamamen yerli
masýnda okul-veli iþ birliðinin öneminden bahsederek kaynaklarla Türk teknik personeli tarafýndan inþa
edilmesinden büyük bir gurur duyduðumuzu ifade
ederek barajýn, öðrencilerimizin büyük hayaller
kurmasý ve vizyonlarýný ülkemize buna benzer
eserler kazandýrmak üzerine oluþturmalarýnýn
önemine deðindi.
38 39