Page 269 - e-Kongre Bildiriler Kitabı
P. 269

4.     Sonuçlar (Öneriler)

                      Okullar, öğrencileri hızlı ekonomik, çevresel ve sosyal değişime, henüz mevcut olmayan işlere,
               icat edilmemiş teknolojilere, öngörülemeyen sosyal problemleri çözmeye hazırlamaya yönelik artan bir
               talep  ile  karşı  karşıyadır.  Okullar  açıldığında  beklentileri  ve  ihtiyaçları  farklılaşmış  öğrenciler  bizi
               bekliyor  olacak  ve  dolayısı  ile  yeni  normalde  müfredat,  okul  iklimi  ve  işbirlikleri  de  değişecektir.
               Teknoloji asla öğretmenlerin yerine geçemeyecek ancak öğrenme süreçlerine doğrudan etki eden olumlu
               bir etki olacaktır. Bu nedenle her şey pedagoji ve planlama ile ilgili olacaktır. Öğretmenler içeriğe göre
               doğru  öğrenme  yaklaşımına  karar  veren  ve  daha  sonra  teknolojik  aracı  seçen  özgün  pedagojik
               mühendisler olmalıdır.

                      Öğretmenlerin  öğrencileriyle  beraber  proje  yaptıkları,  kişisel  ve  mesleki  gelişimlerini
               artırdıkları,  iş  birliği  içinde  çalışarak  bilgi-beceri  paylaştıkları,  Avrupa'nın  en  büyük  e-öğrenme
               platformu olan eTwinning, içinde öğretmenlerimiz ve öğrencilerimiz işbirlikçi çalışmalar yapmalıdır.















































                                                             269
   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274