Page 13 - e-Kongre Bildiriler Kitabı
P. 13
EÐÝTÝMDE YENÝ NORMLAR
teknoloj ve yazılım steyen solunum c hazları üret m g b b rçok c haz ve malzemey meslek
l seler m zle b rl kte ürett k ve meslek l seler n n önem n de m lletçe b r kez daha anlamış olduk.
Bu anlamda Artv n'de meslek l seler ne olan desteğ n de artarak süreceğ ne nanıyorum. Sayın
Val m z başta olmak üzere; tüm l ve lçe yönet c ler m z n, vel ler m z ve çocuklarımıza yönel k olarak
meslek l seler n n öne çıkarılması konusunda çalışmalar yapacaklarına nanıyorum.
M ll eğ t m cam ası olarak bu süreçte, geleceğe dönük perspekt fler de ele alıyoruz. Örneğ n;
okullar açıldığında hang önlemler alınacak, hang yaşta hang sınıf sev yes nde, hang uyum çalışmaları
gerçekleşt r lecek, telafin n muhtevası ne olacak ve bu telafi yıl boyunca nasıl devam edecek, Destekleme
Yet şt rme Kurslarının yapısal olarak dönüştürülmes nasıl sağlanacak, öğretmen eğ t m konusunda yaz
ayları dâh l olmak üzere k ay boyunca neler planladık, bütün bunları çok ayrıntılı b ç mde kamuoyuyla
paylaşma mkânımız oldu.
Bu ler çalışmalar net ces nde de; dünyada salgın dönem nde eğ t m çalışmalarına l şk n yapılan
faal yetler anlamında, b r başarı h kâyes ne m lletçe mza atmak st yoruz.
Düzenlem ş olduğunuz onl ne kongre çalışmasını çok özgün bulduğum ç n burada olmayı
özell kle sted m ve s z n değerl katkılarınızın muhakkak surette çok şlevsel net celere yol açacağından
em n m.
Böyle b r çalışmanın, dünyadak d ğer ülkelerde de yapılmasını ve onlarla da alışver şler n
başlamasını ve çok daha büyük b r perspekt f çer s nde Tal m Terb ye Kurulunun, Eğ t m Şurası
noktasında benzer b r konuda yapacağı çalışmaya da öncülük etmes n temenn ed yorum ve emeğ geçen
herkese tekrar tekrar teşekkür ed yorum.
Başarılı çalışmalar d l yorum ve bütün meslektaşlarıma teşekkür ed yorum. Kongren n net ces n
b rl kte değerlend r p Sayın Val m zle, Rektörümüzle, İl Müdürümüzle paylaşıp daha ler s n nasıl hayata
geç r r z ve bu çalışmanın net ces nde ortaya çıkan sonuçları eğ t m pol t kalarına nasıl dönüştürürüz g b
konuları da ayrıca değerlend receğ z.
13