Page 247 - e-Kongre Bildiriler Kitabı
P. 247

Çakan, M. (2004). Öğretmenlerin ölçme-değerlendirme uygulamaları ve yeterlik düzeyleri: İlk
               ve ortaöğretim. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 37 (2), 99-114.
                      Çakıroğlu,  Ü.,  Güven,  B.,  &  Akkan,  Y.  (2008).  Matematik  öğretmenlerinin  matematik
               eğitiminde  bilgisayar  kullanımına  yönelik  inançlarının  incelenmesi.  Hacettepe  Üniversitesi  Eğitim
               Fakültesi Dergisi, 35, 38-52.
                      Çakmaklı,  A.  (2008).  Yapılandırılmış  iletişim  gridi  tekniğinin  öğrenci  performansını  ölçme
               süreci  açısından  etkililiğinin  incelenmesi  (Yayınlanmamış  yüksek  lisans  tezi).  Abant  İzzet  Baysal
               Üniversitesi, Bolu.
                      Çalışkan, H., Uymaz, M. & Tekin, D. (2013). Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının ölçme ve
               değerlendirme  yöntemlerine  ilişkin  yeterliklerinin  değerlendirilmesi.  Adıyaman  Üniversitesi  Sosyal
               Bilimler Enstitüsü Dergisi ISSN: 1308–9196, Sosyal Bilgiler Öğretimi Özel Sayısı, 14, 239-261.
                      Coştu,  B.  (2012).  Ölçme  ve  değerlendirmeyle  ilgili  temel  kavramlar.  Küçük,  M.  ve  Geçit,
               Y.(Ed.), Eğitimde ölçme ve değerlendirme (1-20), Ankara: Nobel yayıncılık.
                      Çoklar, N. (2008). Öğretmen adaylarının eğitim teknolojisi standartları ile ilgili özyeterliklerinin
               belirlenmesi (Yayımlanmamış doktora tezi), Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eskişehir.
                      Daniel, L. G. & King, D. (1998). A knowledge and use of testing and measurement literac of
               elementary and secondary teachers. Journal of Educational Research, 91 (6), 331-344.
                      Davidheiser, S. A. (2013). Identifying areas for high school teacher development: A study of
               assessment literacy in the Central Bucks School District (Unpublished doctoral dissertation). University
               of Drexel, USA.
                      Demirel, Ö.(2007). Öğretimde Planlama ve Değerlendirme. Ankara:Pegem A Yayıncılık.
                      Demirel,  Ö.  (2010).  Kuramdan  uygulamaya  eğitimde  program  geliştirme  (13.  bs.).  Ankara:
               Pegem Akademi.
                      Doğan, B.A. (2005). Fen Öğretiminde Değerlendirme Etkinlikleri Üzerine Öğretmen Görüşleri
               (Van İli Örneği). Yüksek Lisans Tezi, Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü.
                      Doğan,  C.  D.  (2011).  Öğretmen  adaylarının  başarıları  belirlenirken  tercih  ettikleri  durum
               belirleme yöntemlerini etkileyen faktörler ve bu yöntemlere ilişkin görüşleri (Yayınlanmamış doktora
               tezi). Ankara Üniversitesi, Ankara.
                      Durmuş,  Soner;  Bahar  Mehmet  (2005).  Öğretim  Programlarında  Ölçme  Değerlendirme
               Yaklaşımı: İlköğretim Matematik Fen ve Teknoloji Dersleri Örneği, Abant İzzet Baysal Üniversitesi
               Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt/Volume: 2005-1 Sayı/Issue:10
                      Eğri, G. (2006). Coğrafya Öğretmenlerinin Ölçme Değerlendirme Yapabilme Yeterliliği. Yüksek
               Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü.
                      Erdemir,  Z.  A.  (2007).  İlköğretim  ikinci  kademe  öğretmenlerinin  ölçme  değerlendirme
               tekniklerini etkin kullanabilme yeterliklerinin araştırılması (Kahramanmaraş örneği). Yayımlanmamış
               Yüksek  Lisans  Tezi,  Kahramanmaraş  Sütçü  İmam  Üniversitesi,  Sosyal  Bilimler  Enstitüsü,
               Kahramanmaraş.
                      Erdoğdu, M. Y. & Kurt, F. (2012). Öğretmenlerin ölçme ve değerlendirme yeterlik algılarının
               bazı değişkenler açısından incelenmesi. Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi, 1 (2), 23-36.
                      Evin Gencel, İ. & Özbaşı, D. (2013). Öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme alanına
               yönelik yeterlik algılarının incelenmesi. İlköğretim Online, 12(1), 190-201.
                      Even, R. & Tirosh, D. (2002). Teacher knowledge and understanding of students mathematical
               learning. In L. D. English (Eds), Handbook of International Research in Mathematics Education (pp.
               219-240). London: Lawrence Erlbaum Assocıates Publisers.
                      Heritage, M. (2007). What do teachers need to know and do?. Phi Delta Kappan, 89(2), 140 –
               145.
                      Gelbal,  S.,  ve  Kelecioğlu,  H.  (2007).  Öğretmenlerin  Ölçme  Ve  Değerlendirme  Yöntemleri
               Hakkındaki  Yeterlik  Algıları  Ve  Karşılaştıkları  Sorunlar.  Hacettepe  Üniversitesi  Eğitim  Fakültesi
               Dergisi, 33, 135-145
                      Gronlund, N. (2006). Assessment of Student Achievement (8th ed.). Boston; Pearson.





                                                              247
   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252