Page 248 - e-Kongre Bildiriler Kitabı
P. 248

Güneş,  A.  (2007).  Sınıf  öğretmenlerinin  kendi  algılarına  göre  ölçme  ve  değerlendirme
               yeterlikleri. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü,
               İstanbul.
                      Kahyaoğlu,  M.  ve  Yangın,  S.  (2007).  İlköğretim  Öğretmen  Adaylarının  Mesleki  Öz-
               Yeterliklerine İlişkin Görüşleri. Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 15(1), 73-84.
                      Karaca, E. (2003). Öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme yeterliliklerine ilişkin algıları.
               Yayımlanmamış Doktora Tezi, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
                      Kaya, Mehmet Fatih; Taşdere, Ahmet (2016).  İlkokul Türkçe Eğitimi İçin Alternatif Bir Ölçme
               Değerlendirme  Tekniği:  Kelime  İlişkilendirme  Testi,    International  Periodical  For  The  Languages,
               Literature And History Of Turkish Or Turkic Volume 11/9 Spring 2016, P. 803-820
                      Keeley, P. (2008). Science formative assessment: 75 practical strategies for linking assessment,
               instruction, and learning. California: Corwin & NSTA Press.
                      Keeley, P., Eberle, F., & Farrin, L.(2005). Uncovering student ideas in science, 25 formative
               assessment probes. Arlington, VA: NSTA Press.
                      Kilmen, S., Akın Kösterelioğlu, M. & Kösterelioğlu,  İ. (2007). Öğretmen adaylarının ölçme
               değerlendirme araç ve yaklaşımlarına ilişkin yeterlik algıları. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim
               Fakültesi Dergisi, 7(1), 117-127.
                      Krulick,  S.,  Rudnick,  J.  &  Milou,  E.  (2003).  Teaching  mathematics  in  the  middle  school.
               Newyork: Pearson Education.
                      Kula, A. (2015). Öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) yeterliliklerinin
               incelenmesi: Bartın Üniversitesi örneği. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 3(12), 395-412.
                      Mamur, N. (2011). Görsel sanatlar eğitimi alan öğretmen adaylarının alanlarına yönelik ölçme
               ve değerlendirme araç ve yaklaşımlarına ilişkin yeterlikleri. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 9(3), 597-
               626.
                      MEB  (2005).  İlköğretim  Matematik  Dersi  Öğretim  Programı  ve  Kılavuzu,  Devlet  Kitapları
               Müdürlüğü, Ankara.
                      MEB (2006). Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri. Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Genel
               Müdürlüğü, Ankara.
                      MEB  (2008).  İlköğretim  matematik  dersi  1-5.sınıflar  öğretim  programı.  Devlet  Kitapları
               Müdürlüğü, Ankara.
                      MEB  (2009).  Öğretmenlik  Mesleği  Özel  Alan  Yeterlikleri.  Öğretmen  Yetiştirme  ve  Eğitimi
               Genel Müdürlüğü, Ankara.
                      MEB  (2013).  Ortaöğretim  matematik  dersi  öğretim  programı.  Talim  ve  Terbiye  Kurulu
               Başkanlığı, Ankara.
                      MEB (2018). Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programı. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı,
               Ankara.
                      Mertler, C.A. (2003). Pre-service versus in-service teachers’ assessment literacy: Does classroom
               experience make a difference? Paper presented at the annual meeting of the Mid- Western Educational
               Research Association, Columbus, Ohio.
                      Mertler,  C.  A.  &  Campbell,  C.  (2005).  Measuring  teachers’  knowledge  and  application  of
               classroom assessment concepts: Development of the assessment literacy inventory. Paper presented at
               the annual meeting of the American Educational Research Association, Montreal, Quebec, Canada.
                      National  Council  of  Teachers  of  Mathematics  (2000).  Principles  and  standards  for  school
               mathematics. Reston, VA. The National Council of Teachers of Mathematics, Inc.
                      Oğuz, A. (2009). İngilizce Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Ders Planı Hazırlamaya ilişkin
               Görüşleri, Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 6(11), 456-477.
                      Oğuzkan, T. (1981). Edueational systems. İstanbul: Boğaziçi Üniversity Printing Office.
                      Özçelik, D. A. (2010a). Eğitim programları ve öğretim (Genel öğretim yöntemi) (2. bs.). Ankara:
               Pegem Akademi.
                      Özçelik, D. A. (2010b). Ölçme ve değerlendirme (3. bs.). Ankara: Pegem Akademi Yayınları.
                      Özçelik, D. A. (2011). Ölçme ve değerlendirme. Ankara: Pegem Akademi.



                                                              248
   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253