Page 248 - e-Kongre Bildiriler Kitabı
P. 248
Güneş, A. (2007). Sınıf öğretmenlerinin kendi algılarına göre ölçme ve değerlendirme
yeterlikleri. Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü,
İstanbul.
Kahyaoğlu, M. ve Yangın, S. (2007). İlköğretim Öğretmen Adaylarının Mesleki Öz-
Yeterliklerine İlişkin Görüşleri. Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 15(1), 73-84.
Karaca, E. (2003). Öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme yeterliliklerine ilişkin algıları.
Yayımlanmamış Doktora Tezi, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
Kaya, Mehmet Fatih; Taşdere, Ahmet (2016). İlkokul Türkçe Eğitimi İçin Alternatif Bir Ölçme
Değerlendirme Tekniği: Kelime İlişkilendirme Testi, International Periodical For The Languages,
Literature And History Of Turkish Or Turkic Volume 11/9 Spring 2016, P. 803-820
Keeley, P. (2008). Science formative assessment: 75 practical strategies for linking assessment,
instruction, and learning. California: Corwin & NSTA Press.
Keeley, P., Eberle, F., & Farrin, L.(2005). Uncovering student ideas in science, 25 formative
assessment probes. Arlington, VA: NSTA Press.
Kilmen, S., Akın Kösterelioğlu, M. & Kösterelioğlu, İ. (2007). Öğretmen adaylarının ölçme
değerlendirme araç ve yaklaşımlarına ilişkin yeterlik algıları. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim
Fakültesi Dergisi, 7(1), 117-127.
Krulick, S., Rudnick, J. & Milou, E. (2003). Teaching mathematics in the middle school.
Newyork: Pearson Education.
Kula, A. (2015). Öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) yeterliliklerinin
incelenmesi: Bartın Üniversitesi örneği. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 3(12), 395-412.
Mamur, N. (2011). Görsel sanatlar eğitimi alan öğretmen adaylarının alanlarına yönelik ölçme
ve değerlendirme araç ve yaklaşımlarına ilişkin yeterlikleri. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 9(3), 597-
626.
MEB (2005). İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu, Devlet Kitapları
Müdürlüğü, Ankara.
MEB (2006). Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri. Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi Genel
Müdürlüğü, Ankara.
MEB (2008). İlköğretim matematik dersi 1-5.sınıflar öğretim programı. Devlet Kitapları
Müdürlüğü, Ankara.
MEB (2009). Öğretmenlik Mesleği Özel Alan Yeterlikleri. Öğretmen Yetiştirme ve Eğitimi
Genel Müdürlüğü, Ankara.
MEB (2013). Ortaöğretim matematik dersi öğretim programı. Talim ve Terbiye Kurulu
Başkanlığı, Ankara.
MEB (2018). Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programı. Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı,
Ankara.
Mertler, C.A. (2003). Pre-service versus in-service teachers’ assessment literacy: Does classroom
experience make a difference? Paper presented at the annual meeting of the Mid- Western Educational
Research Association, Columbus, Ohio.
Mertler, C. A. & Campbell, C. (2005). Measuring teachers’ knowledge and application of
classroom assessment concepts: Development of the assessment literacy inventory. Paper presented at
the annual meeting of the American Educational Research Association, Montreal, Quebec, Canada.
National Council of Teachers of Mathematics (2000). Principles and standards for school
mathematics. Reston, VA. The National Council of Teachers of Mathematics, Inc.
Oğuz, A. (2009). İngilizce Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Ders Planı Hazırlamaya ilişkin
Görüşleri, Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 6(11), 456-477.
Oğuzkan, T. (1981). Edueational systems. İstanbul: Boğaziçi Üniversity Printing Office.
Özçelik, D. A. (2010a). Eğitim programları ve öğretim (Genel öğretim yöntemi) (2. bs.). Ankara:
Pegem Akademi.
Özçelik, D. A. (2010b). Ölçme ve değerlendirme (3. bs.). Ankara: Pegem Akademi Yayınları.
Özçelik, D. A. (2011). Ölçme ve değerlendirme. Ankara: Pegem Akademi.
248