Page 11 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 11
İÇİNDEKİLER
Uzaktan Eğitim Sürecinde Evin Bir Matematik Atölyesi Olarak Görülmesinin Öğrenme Sorumlu-
luğuna Etkisi* ........................................................................................................................................... 596
Dilek ÇAĞIRGAN , Murat KİRİŞÇİ , Güneş YAVUZ c
a
b
Pandemi Döneminde İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygısı ..............................597
Nejla MUTLU GÖÇMEN , Metin BOZKURT b
a
Uzaktan Eğitim Sürecinde Sınıf Öğretmenlerinin İlk Okuma Yazma Öğretiminde Karşılaştığı So-
runlar ........................................................................................................................................................ 598
Metin BOZKURT , Nejla MUTLU GÖÇMEN b
a
Covid-19 Süreciyle Birlikte İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretiminde Öğretim Programı
ve Ders Kitabı Uyumunu Etkileyen Yeni Normlar ................................................................................. 599
Elmas Burcu KARATAŞ a
Covid-19 Sürecinin İlköğretim 1. Kademede Hayat Bilgisi Dersi Öğretiminde ve Ders Kitaplarının
Pandemiye İlişkin Müfredata Uyumu ..................................................................................................... 600
Kadiriye GAYGISIZ a
Uzaktan Eğitim Sürecinde Sosyal Bilgiler Coğrafya Konularının Öğretimine Yönelik Öğretmen
Görüşleri ................................................................................................................................................... 607
Alper Barış DOĞAN , Şevki BABACAN b
a
Eğitimin İç Paydaşları Perspektifinden Acil Uzaktan Eğitim Süreci ............................................. 608
Hilal BİLGİN , Ali KIRCI , Esra KILIÇ c
b
a
Ortaöğretim Öğrencilerinin Covid-19 Salgınından Önceki ve Salgın Sürecindeki Boş Zaman Algıla-
rı (Balıkesir Örneği) .................................................................................................................................. 609
Emine ARSLAN , Dilara ÇALI , Zeynep AYDIN c
b
a
Öğrenci Özerkliği Bağlamında “Çocuk” İçin Yeni Bir Kavram Önerisi: “İleri Birey” ...................... 610
Mehmet MİÇOOĞULLARI a
Okullarda Kişiye Özel Psikolojik Danışmanlık İçin Genogram İle Aile Öyküsü Alma .................... 611
Fatma Nihal ADA a
Kadın ve Erkek Yetiştirilme Tarzının Bireylerin İleriki Yaşantılarında Aile Yaşantıları ve Aile Rolle-
rine Etkileri ................................................................................................................................................ 612
Zeynep ARSLAN , İlayda BOZKURT
a
b
Pandemi Sürecinde Geçici Koruma Altındaki Çocukların Eğitime Erişim Problemi ..................... 621
Sevda KUBİLAY a
Covid-19 Pandemi Sürecinde Okul Psikolojik Danışmanlarının Uzaktan Eğitim Yoluyla Sundukları
Hizmetlere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi ......................................................................................... 622
Nihal TOPAL , Şükrü ÖZER , Hatice ODACI c
b
a
Sosyal Medya Kullanımı ve Maruz Kalınan İçeriklerin Çocukların Psikolojilerine Etkileri ......... 623
Merve KALKAN , Murathan SEVER b
a
Üniversiteye Yeni Başlayan Öğrencilerin Üniversite Yaşamına Uyumlarında Akran Destek Prog-
ramının Etkililiği: Pilot Uygulama ............................................................................................................ 631
Aslı HALAÇOĞLU , Tülin ŞENER , Elif UÇAR , Rumeysa Cemre YALÇIN , Onur YAVUZ e
a
c
d
b
Covid Pandemisi Sürecinde Öğretmenlerin Psikolojik Dayanıklılıklarının Çeşitli Değişkenler Açı-
sından İncelenmesi Artvin İli Örneği .......................................................................................................632
Hakan IŞIK , Mariye IŞIK b
a
Covid-19 Pandemisinde Özel Gereksinimli Bireylerin, Ebeveynlerin ve Öğretmenlerin İhtiyaçları-
na Bütünleştirici Bir Bakış .......................................................................................................................648
Bahadır İNAN a
Reklam ve Obezite Arasındaki İlişki ............................................................................................... 649
Özgür ÇOLAK , Aysel KILBACAK , Halil Dündar CANGÜVEN c
b
a
İnsan - Doğa - Çevre - Pandemi İlişkisi ........................................................................................... 659
İklim DURDURAN , Aysel KILBACAK , Sude Naz KARATAYLI , Halil Dündar CANGÜVEN d
c
a
b