Page 7 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 7
İÇİNDEKİLER
Ergenler Ve Yetişkinler İçin Yaşam Becerileri Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güve-
nirlik Çalışması ......................................................................................................................................... 229
Evren ERZEN , K. Elif BAĞRIYANIK b
a
Pandeminin ve Sanal Ortamın Değer Yargılarına Etkisi ile İlgili Görüşlerin Toplanması ........... 230
Yağmur Ece Topuz , Ezgi Su Aydoğan , Melisa Güldüren , Halil Dündar Cangüven d
c
b
a
Toplumsal Soyutlanmışlık Ölçeği’nin Geliştirilmesi ve Psikometrik İncelemesi ........................ 243
Elif AKDOĞAN , Nesrullah OKAN b
a
Telefon Bağımlılığı Ölçeği’nin Geliştirilmesi ve Psikometrik İncelenmesi ..................................244
Neslihan YILMAZ , Nesrullah OKAN b
a
Covid-19 Pandemisi Sürecinde Üniversite Öğrencilerinde Akademik Yaşam Doyumu, Belirsizliğe
Tahammülsüzlük ve Bilişsel Esneklik Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi ........................................... 245
Hatice ODACI , Fatih AYDIN ve Feridun KAYA c
b
a
Covid-19 Pandemi Sürecinde Ortaokul ve Lise Öğrencilerinin Depresyon ve Anksiyete Düzeyleri-
nin Bazı Demografik Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi ................................................................. 246
Şükrü ÖZER , Nihal TOPAL , Hatice ODACI c
b
a
Covid-19 Sürecinde Ergenlerde Belirsizliğe Tahammülsüzlük ve Akademik Yaşam Doyumu İlişki-
si: Eğitim Stresi Aracılık Rolü Üstleniyor mu? ........................................................................................247
Hatice ODACI , Feridun KAYA , Fatih AYDIN c
a
b
Koronavirüs (COVID-19) Salgını Sürecinde Üniversite Öğrencilerinin Algılanan Stres Düzeylerini
Etkileyen Faktörler .................................................................................................................................. 248
İsmail KELEŞ , Erkan DURAR , Mustafa DURMUŞ
b
a
c
Sosyal Medyada Yapılan İdeoloji İçerikli Paylaşımların Nedenleri ve Kişiler Üzerindeki Karşılıklı
Etkisi Üzerine İnceleme ........................................................................................................................... 249
Esma Özdemir , Merve Taze , Ümran Feyza Mutlu , Zeynep Sıkı d
c
a
b
Türkiye’nin Doğusundan Batısına Doğru Gerçekleştirilen İç Göçün Bireylerin Psikolojilerine Olan
Etkilerinin İncelenmesi .............................................................................................................................259
Melisa Hakan , Nurullah BUL b
a
Covid-19 Belirsizliğe Tahammülsüzlük Ölçeği ............................................................................... 260
Zeynep BIYIK , Ahmet Salih ACAR , Tülay KABAAĞIL c
b
a
Covid-19 Pandemisinin Ruhsal ve Psikosomatik Etkileri ile Pozitif ve Negatif Duygu Arasındaki
İlişkide Psikolojik Sağlamlığın Aracılık Rolünün İncelenmesi ...............................................................272
Hatice ODACI , , Tuğbae TÜRKKAN , Kenan BÜLBÜL
a
b
c
EBA Çocuk Kitapları Dizisinde Yer Alan Zeliş Serisi Karakterlerinin Geliştirilme Yolları ............273
Meltem ÇETİNKAYA a
Covid-19 Sürecinde Okul Öncesi Çocuklar ...................................................................................... 286
Emel Zeliha CİHAN , Ömer Tanju CİHAN b
a
Koronavirüs Sürecinde Bir İletişim Aracı: Dijital Hikâye ............................................................... 296
Nesime ERTAN ÖZEN a
Pandemi Döneminde Bilgisayar Kullanımının Değişimi ..................................................................307
Buğçe GÖK , Ezgi Su AYDOĞAN , Halil Dündar CANGÜVEN c
a
b
Uzaktan Eğitimdeki Türkçe Dersi ve EBA Verimliliği ..................................................................... 319
Tuğba YILMAZ , Sude Naz KARATAYLI , Halil Dündar CANGÜVEN c
b
a
Uzaktan Eğitim Sürecinde e- Twinning Proje Örneği Geleceğime Miras ....................................... 331
Nilda TEMELLİ , G. Betül KELEKÇİBAŞI ,Saliha PALA , Mücahide DİKMEN , Merve GÜL , Cennet ÖZ-
ç
c
d
a
b
TÜRK , Kısmet TURHAN , Burcu TURGUT g
f
e
Covid -19 Salgın Sürecinde 1. Sınıf Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Uygulamaları: Eğitim Tekno-
lojileri İle İlk Okuma Yazma Öğretiminde Karşılaştıkları Zorluklar ve Çözüm Önerileri ....................332
Hatice ATİK , Fatma AVCI b
a