Page 9 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 9
İÇİNDEKİLER
Covid-19 Pandemisinde Hemşirelik Öğrencilerinde Sosyal Jetlag ve Kronotipin Akademik Başarı-
ya Etkisi ................................................................................................................................................... 447
Nazmiye ÇIRAY , Aybüke ÖZCAN
b
a
Pandemi Sürecinde Üstün Yetenekli Öğrencilerin Biyoloji Eğitimi Gebze Bilsem Örneği ...........448
Elvan BEYHAN a
Covid-19 Salgını Sürecinde Online Eğitimin Artısı(+) Ve Eksisi(-) ..................................................449
Esin KAVURAN ,Seher EFE b
a
Özel Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Uyum Sorunlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri . 451
Mehtap BAYRAKÇI , Birol SUSAM b
a
Evde Eğitim Öğrencilerinin Covid-19 Pandemi Sürecindeki Eğitimlerinin Öğretmen Görüşlerine
Göre Değerlendirilmesi ........................................................................................................................... 452
Birol SUSAM , Sertan TALAS , Mustafa Şahin BÜLBÜL c
b
a
Öğretmenlerin Sınıftaki Üstün Potansiyelli Öğrenciyi Tanıması ve Desteklemesi: Üstün Eğitimi
Yönetiminin Teorik- Pratik Analizi ve Öneriler ...................................................................................... 453
Meral ŞENGÜLER a
Üstün Yetenekli Çocukların Erken Yaşta Keşfedilmesi ................................................................. 462
Simay AKPINAR , Elvan BEYHAN b
a
Çocukluk Döneminde Sevgiden Yoksun Büyümenin Yetişkinlik Dönemi Psikolojisine Yansımaları-
nın İncelenmesi ........................................................................................................................................ 463
Gülbahar ATABEY , Beyzanur BAYER b
a
Çoklu Duyusal Öğrenme Modelli Masal Anlatıcılığının Dinleme Becerisinin Geliştirilmesine
Etkisi ..........................................................................................................................................................474
Neslihan KARAKUŞ , Mustafa GAZİOĞLU b
a
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Toplumsal Değer Algılarındaki Değişime İlişkin Görüşleri ...... 485
Beste DİNÇER a
Meslek Hayatına Girmiş Olan Mühendislerin Üniversitede Verilen Matematik Dersleriyle İlgili Gö-
rüşleri ....................................................................................................................................................... 486
Damla SÖNMEZ a
Tanışan Duygular ............................................................................................................................. 487
Esin DÖNMEZLER , Dilek TUNÇ , Pelin Pınar ÖZ ,Ayça GÜLTEKİN YILMAZ , Azime GÖÇER e
d
c
b
a
Depremin İnsanlar Üzerindeki Etkileri ............................................................................................488
Ayşenaz ÇIRAK , Aysel KILBACAK , Halil Dündar CANGÜVEN c
b
a
Rol Modelim Sensin ......................................................................................................................... 499
Mine ŞİMŞEK , Fatma TİRYAKİ YADİGAR , Ayfer DOĞAN ARSLAN , Esra ATABEYOĞLU , Nilay SELÇUK
c
b
a
ç
BALIBEY , Feyza PELİT e
d
4.Sınıf Öğrencilerinde Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Hata Türleri ...................... 500
Âdem DOĞAN , Mehmetakif CANBOLAT b
a
Okul Müdürlerinin Sahip Olması Gereken Yeterliklere İlişkin Öğretmen Görüşleri .................... 501
Ender KAZAK a
Bilgisayar Programcılığı Eğitiminde Yeni Nesil Model Yaklaşımları ............................................ 502
Cemal ÇELİK , Oğuzhan KIVRAK b
a
8.Sınıf T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersi Kazanımlarının Toulmin Argümantasyon Modeli
Doğrultusunda Analizi .............................................................................................................................. 510
Turan KAÇAR a
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Bilim ve Bilim İnsanı Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları .. 519
Sevda BAYDAR a
Sürdürülebilir Gelecek İçin STEM Eğitimi ....................................................................................... 520
Hatice CÜCÜ a