Page 9 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 9

İÇİNDEKİLER






                 Covid-19 Pandemisinde Hemşirelik Öğrencilerinde Sosyal Jetlag ve Kronotipin Akademik Başarı-
            ya Etkisi  ................................................................................................................................................... 447
                 Nazmiye ÇIRAY  , Aybüke ÖZCAN
                                                b
                               a
                 Pandemi Sürecinde Üstün Yetenekli Öğrencilerin Biyoloji Eğitimi Gebze Bilsem Örneği ...........448
                 Elvan BEYHAN  a
                 Covid-19 Salgını Sürecinde Online Eğitimin Artısı(+) Ve Eksisi(-) ..................................................449
                 Esin KAVURAN ,Seher EFE  b
                               a
                 Özel Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Uyum Sorunlarına İlişkin Öğretmen Görüşleri  . 451
                 Mehtap BAYRAKÇI , Birol SUSAM  b
                                  a
                 Evde Eğitim Öğrencilerinin Covid-19 Pandemi Sürecindeki Eğitimlerinin Öğretmen Görüşlerine
            Göre Değerlendirilmesi ........................................................................................................................... 452
                 Birol SUSAM , Sertan TALAS , Mustafa Şahin BÜLBÜL  c
                                            b
                             a
                 Öğretmenlerin Sınıftaki Üstün Potansiyelli Öğrenciyi Tanıması ve Desteklemesi: Üstün Eğitimi
            Yönetiminin Teorik- Pratik Analizi ve Öneriler ...................................................................................... 453
                 Meral ŞENGÜLER   a
                 Üstün Yetenekli Çocukların Erken Yaşta Keşfedilmesi ................................................................. 462
                 Simay AKPINAR , Elvan BEYHAN   b
                                a
                 Çocukluk Döneminde Sevgiden Yoksun Büyümenin Yetişkinlik Dönemi Psikolojisine Yansımaları-
            nın İncelenmesi ........................................................................................................................................ 463
                 Gülbahar ATABEY , Beyzanur BAYER  b
                                  a
                 Çoklu Duyusal Öğrenme Modelli Masal Anlatıcılığının Dinleme Becerisinin Geliştirilmesine
            Etkisi ..........................................................................................................................................................474
                 Neslihan KARAKUŞ , Mustafa GAZİOĞLU   b
                                   a
                 Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Toplumsal Değer Algılarındaki Değişime İlişkin Görüşleri ...... 485
                 Beste DİNÇER a
                 Meslek Hayatına Girmiş Olan Mühendislerin Üniversitede Verilen Matematik Dersleriyle İlgili Gö-
            rüşleri ....................................................................................................................................................... 486
                 Damla SÖNMEZ   a
                 Tanışan Duygular ............................................................................................................................. 487
                 Esin DÖNMEZLER , Dilek TUNÇ , Pelin Pınar ÖZ ,Ayça GÜLTEKİN YILMAZ , Azime GÖÇER   e
                                                                                     d
                                                             c
                                              b
                                  a
                 Depremin İnsanlar Üzerindeki Etkileri ............................................................................................488
                 Ayşenaz ÇIRAK , Aysel KILBACAK , Halil Dündar CANGÜVEN   c
                                                b
                               a
                 Rol Modelim Sensin ......................................................................................................................... 499
                 Mine ŞİMŞEK , Fatma TİRYAKİ YADİGAR , Ayfer DOĞAN ARSLAN , Esra ATABEYOĞLU , Nilay SELÇUK
                                                                              c
                                                      b
                             a
                                                                                                  ç
            BALIBEY , Feyza PELİT e
                    d
                 4.Sınıf Öğrencilerinde Kesirler Konusundaki Kavram Yanılgıları ve Hata Türleri ...................... 500
                 Âdem DOĞAN , Mehmetakif CANBOLAT      b
                               a
                 Okul Müdürlerinin Sahip Olması Gereken Yeterliklere İlişkin Öğretmen Görüşleri .................... 501
                 Ender KAZAK  a
                 Bilgisayar Programcılığı Eğitiminde Yeni Nesil Model Yaklaşımları ............................................ 502
                 Cemal ÇELİK , Oğuzhan KIVRAK  b
                             a
                 8.Sınıf T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersi Kazanımlarının Toulmin Argümantasyon Modeli
            Doğrultusunda Analizi .............................................................................................................................. 510
                 Turan KAÇAR  a
                 Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Bilim ve Bilim İnsanı Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları .. 519
                 Sevda BAYDAR  a
                 Sürdürülebilir Gelecek İçin STEM Eğitimi ....................................................................................... 520
                 Hatice CÜCÜ a
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14