Page 518 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 518
Eğitimde Yeni Normlar-II Uluslararası Covid-19 Kongresi
tik içerik analizi. Eğitim ve Bilim Dergisi, 42(190), 281-303. Doi: http://dx.doi.org/10.15390/EB.2017.6845
Bulut, B., Kaçar, T. ve Arıkan, İ. (2019). Argumentation-based learning in social studies teaching. Journal
of Education and Learning, 8(3), 89-94.
Evagorou, M. ve Avraamidou, L. (2008). Technology in support of argument construction in school
science. Educational Media International, 45(1), 33-45.
Fettahlıoğlu, P. (2013). Argümantasyona dayalı öğrenme-öğretme yaklaşımı. G. Ekici ve M. Güven (Yay.
haz.). Yeni öğrenme-öğretme yaklaşımları ve uygulama örnekleri (1. baskı) içinde (s. 158-199). Ankara:
Pegem Akademi Yayınları.
Küçük Demir, B. (2014). Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının öğrencilerin matematik
başarılarına ve yaratıcı düşünme becerilerine etkisi (Yayımlanmamış doktora tezi). Ankara Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
Oğuz, S. ve Demir, F. B. (2016). Argümantasyon tekniğiyle sosyal bilgiler öğretimi. R. Sever, M. Aydın ve
E. Koçoğlu (Yay. haz.). Alternatif yaklaşımlarla sosyal bilgiler eğitimi (1. baskı) içinde (s. 255-286). Ankara:
Pegem Akademi Yayınları.
Sadler T., D. ve Donelly L., A. (2006). Socioscientific argumentation: The effects of content knowledge
and morality. International Journal of Science Education, 28(12), 1463-1488.
Sekizinci Sınıf T. C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Öğretim Programı. (2018). Erişim adresi: https://
mufredat.meb.gov.tr/Dosyalar/201812104016155%C4%B0NKILAP%20TAR%C4%B0H%C4%B0%20
VE%20ATAT%C3%9CRK%C3%87%C3%9CL%C3%9CK% 20 %C3%96%C4%9ERET%C4%B0M%20
PROGRAMI.pdf
Topçu, M. S. (2017). Sosyobilimsel konular ve öğretimi. Ankara: Pegem Akademi Yayınları.
Yaşar, Ş. ve Gültekin, M. (2015). Anlamlı öğrenme için etkili öğretim stratejileri. M. Safran (Yay. haz.).
Sosyal bilgiler öğretimi demokratik vatandaşlık eğitimi (4. baskı) içinde (s. 77-109). Ankara: Pegem Aka-
demi Yayınları.
Toulmin, S. E. (2003). The uses of argument. London: Cambridge University Press. Doi: https://doi.
org/10.1017/CBO9780511840005
Yıldırım, A. ve Şimşek, H. (2008). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri (7. baskı). Ankara:
Seçkin Yayınları.
Yıldırım, A. ve Şimşek, H. (2016). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri (10. baskı). Ankara:
Seçkin Yayınları.
Zeidler, D., L. ve Nichols, B., H. (2009). Socioscientific issues: Theory and practice. Journal of Elemen-
tary Science Education, 21(2), 49-58.
artvincovidcongress.org 518 - Bildiri Metni -