Page 518 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 518

Eğitimde Yeni Normlar-II                                                                                              Uluslararası Covid-19 Kongresi




        tik içerik analizi. Eğitim ve Bilim Dergisi, 42(190), 281-303. Doi: http://dx.doi.org/10.15390/EB.2017.6845
             Bulut, B., Kaçar, T. ve Arıkan, İ. (2019). Argumentation-based learning in social studies teaching. Journal
        of Education and Learning, 8(3), 89-94.
             Evagorou, M. ve Avraamidou, L. (2008). Technology in support of argument construction in school
        science. Educational Media International, 45(1), 33-45.
             Fettahlıoğlu, P. (2013). Argümantasyona dayalı öğrenme-öğretme yaklaşımı. G. Ekici ve M. Güven (Yay.
        haz.). Yeni öğrenme-öğretme yaklaşımları ve uygulama örnekleri (1. baskı) içinde (s. 158-199). Ankara:
        Pegem Akademi Yayınları.
             Küçük Demir, B. (2014). Argümantasyon tabanlı bilim öğrenme yaklaşımının öğrencilerin matematik
        başarılarına ve yaratıcı düşünme becerilerine etkisi (Yayımlanmamış doktora tezi). Ankara Üniversitesi
        Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara.
             Oğuz, S. ve Demir, F. B. (2016). Argümantasyon tekniğiyle sosyal bilgiler öğretimi. R. Sever, M. Aydın ve
        E. Koçoğlu (Yay. haz.). Alternatif yaklaşımlarla sosyal bilgiler eğitimi (1. baskı) içinde (s. 255-286). Ankara:
        Pegem Akademi Yayınları.
             Sadler T., D. ve Donelly L., A. (2006). Socioscientific argumentation: The effects of content knowledge
        and morality. International Journal of Science Education, 28(12), 1463-1488.
             Sekizinci Sınıf T. C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Öğretim Programı. (2018). Erişim adresi: https://
        mufredat.meb.gov.tr/Dosyalar/201812104016155%C4%B0NKILAP%20TAR%C4%B0H%C4%B0%20
        VE%20ATAT%C3%9CRK%C3%87%C3%9CL%C3%9CK% 20 %C3%96%C4%9ERET%C4%B0M%20
        PROGRAMI.pdf
             Topçu, M. S. (2017). Sosyobilimsel konular ve öğretimi. Ankara: Pegem Akademi Yayınları.
             Yaşar, Ş. ve Gültekin, M. (2015). Anlamlı öğrenme için etkili öğretim stratejileri. M. Safran (Yay. haz.).
        Sosyal bilgiler öğretimi demokratik vatandaşlık eğitimi (4. baskı) içinde (s. 77-109). Ankara: Pegem Aka-
        demi Yayınları.
             Toulmin, S. E. (2003). The uses of argument. London: Cambridge University Press. Doi: https://doi.
        org/10.1017/CBO9780511840005
             Yıldırım, A. ve Şimşek, H. (2008). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri (7. baskı). Ankara:
        Seçkin Yayınları.
             Yıldırım, A. ve Şimşek, H. (2016). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri (10. baskı). Ankara:
        Seçkin Yayınları.
             Zeidler, D., L. ve Nichols, B., H. (2009). Socioscientific issues: Theory and practice. Journal of Elemen-
        tary Science Education, 21(2), 49-58.




























               artvincovidcongress.org                   518                                      - Bildiri Metni -
   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523