Page 562 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 562

Eğitimde Yeni Normlar-II                                                                                              Uluslararası Covid-19 Kongresi




        Necmettin Erbakan Üniversitesi, Devlet Konservatuarı, Piyano Ve Gitar Ana Sanat Dalı. Eğitim Ve Öğretim
        Araştırmaları Dergisi. 4 (2), Konya.
             Murphey, T. (2010). Music and song. Oxford. Oxford University Press.
             Özdemir, E. Ve Coşkuner, S. (2018). Müzik Dinleme Etkinliklerinin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik
        Başarısına Etkisi. Elementary Education Online, 2018; 17(1): p. 57-69.
             Özevin, B. (2006). Oyun, Dans Ve Müzik Dersine İlişkin Motivasyon Ölçeği. Pamukkale Üniversitesi,
        Eğitim Fakültesi, Denizli.  Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu Bildirisi, 26-28 Nisan 2006.
             Pesen, A. ve Çiftçi, Y.E. (2016). Geleneksel Öğretim, Drama Ve Müzik Destekli Öğretimin Akademik
        Başarı Ve Kalıcılık Üzerine Etkisi. Middle East Journal Of Education(meje), 2(2016), 57-69.
             Rauscher, F. H., Shaw, G. L., Levine, L. J. & Ky, K. N. (1994, Ağustos). Music and spatial task performance:
        A casual relationship. Papser presented at the annual meeting for the Society of the American Psycho-
        logical Association 102nd Annual Convetion, Los Angeles, USA.
             Şeker, S.S. Ve Saygı, C. (2013). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Müzik Öğretimine İlişkin Tutumlarını Ölçme-
        ye Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması. International Periodical For The Languages, Literature and History
        of Turkish or Turkic Volume 8/8 Summer 2013, p. 1237-1246, ANKARA
             Şendurur, Y. Ve Akgül Barış, D. (2002). Müzik Eğitimi ve Çocuklarda Bilişsel Başarı. Gazi Üniversitesi,
        Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22(1), 165-174.
             Turan, L. ve Çelik, H.  (2019). Yedinci Sınıf Türkçe Dersi Milli Kültür Temasının Barış Manço Şarkılarıyla
        Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi, Atatürk Üniversitesi, Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi, 533-566.
             Uçan, A. (1996). Yirmi birinci Yüzyıl Eşiğindeki Türkiye’de Anadolu Güzel Sanatlar Liseleri Müzik Bö-
        lümleri: genel durum-sorunlar-çözümler, I. Ulusal Anadolu Güzel Sanatlar Liseleri Müzik Bölümleri Sem-
        pozyumu, 28-30.
             Uzun, G. (2018). Lise Öğrencilerinin Ruhsal Gelişimi Ve Ergenliğe Bağlı Negatif Etkilerin Giderilmesinde
        Müziğin Rolü. Üsküdar Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Uygulamalı Psikoloji Anabilim Dalı, Yüksek
        Lisans Tezi.
             Www.karnavalsanat.com erişim: 05.12.2020
             Yayla Atak, A. (2019). Özel Yetenek Sınavına Giren Adayların “Müziksel Algılama Testi” ndeki Soru
        Tiplerine Göre Başarı Durumları. Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 12 (2) : 48-53.
             Yener, S. Ve Öztürk, E. (2008). İlk ve Orta Öğretim Kurullarında Şiddetin Önlenmesinde Müzik Eğitiminin
        Önemi, Atatürk Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi, 14(5), 111-115, Erzurum.
































               artvincovidcongress.org                   562                                      - Bildiri Metni -
   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567