Page 170 - e-Kongre Bildiriler Kitabı
P. 170

Kaynakça




               Caseley, P. M. (2004). Toward an authentic pedagogy: An investigation of authentic learning instruction

                      in a middle school. Pacific Lutheran University.
               Collet-Klingenberg, L. L., Hanley-Maxwell, C., & Stuart, S. (2000). The relationship of an ecological

                      model of career development to authentic learning. Research Institute on Secondary Education

                      for Youth with Disabilities, 2.

               Çeçen, M. A., & Aytaş, G. (2008). Metne dayalı dil bilgisi öğretiminin sekizinci sınıf öğrencilerinin dil
                      bilgisi başarısına etkisi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5(1), 133-149.

               Demir,  M.  (1988).  Türkçe  Öğretiminde  Yöntemler.  Türk  Dilinin  Öğretimi  Toplantısı  (ss.  79-82).

                      Ankara: Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Yayınları.

               Güneş, F. (2013). Dil bilgisi öğretiminde yeni yaklaşımlar. Journal of Language and Literature, 2(7), 71-

                      92.

               Güneş, F. (2017). Türkçe öğretimi yaklaşımlar ve modeller. Pegem Atıf İndeksi, 1-416.

               MEB (2005). Türkçe dersi öğretim programı. Ankara: Millî Eğitim Bakanlığı Talim Terbiye Kurulu

                      Başkanlığı.

               MEB (2019). Türkçe dersi öğretim programı. Ankara: Millî Eğitim Bakanlığı Talim Terbiye Kurulu
                      Başkanlığı.

               Reeves, T. C., & Herrington, J. (2010). Authentic tasks: The key to harnessing the drive to learn in

                      members  of  “Generation  Me”.  In  Looking  toward  the  Future  of  Technology-Enhanced
                      Education: Ubiquitous Learning and the Digital Native (pp. 205-222). IGI Global.

               Rule, A. C. (2006). The components of authentic learning. Dspace.sunyconnect.suny.edu (20.07.2020

                      tarihinde erişim sağlanmıştır.)

               Shrum, J. L., & Glisan, E. W. (2000). Teacher’s Handbook: Contextual Language Instruction. Amerika:

                      Heinle & Heinle.

               Üstten (Uslu), A. (2004). Dil Bilgisi Öğretimi İle İlgili Yaklaşımlar Ve Tartışmalar. Bilim ve Aklın
                      Aydınlığında Eğitim. S. 56, ss. 17-19.


               Yıldız, C. (2003). Ana Dili Öğretiminde Çağdaş Yaklaşımlar ve Türkçe Öğretimi. Ankara: Pegem A
                      Yayıncılık.








                                                              170
   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175