Page 228 - e-Kongre Bildiriler Kitabı
P. 228

6. KAYNAKLAR

               Akşit Ç. (2018). Öğretmenlerin okul müdürlerinden bekledikleri liderlik davranışları., (Yayınlanmamış
               tezsiz yüksek lisans projesi), Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Denizi.

               Alkan D. (2015). Etik liderlik ölçeğinin Türkçe formunun güvenilirlik ve geçerlilik çalışması. Sosyal
               Bilimler Enstitüsü Dergisi, Sayı:38 (109-121 s.).

               Amabile, T. M. (1998). How tokil lcreativity. Harvard Business, Review, 76, 77-87.


               Baştuğ, İ. (2009). İlköğretim okulu yöneticilerinin etik liderlik davranışlarına ilişkin öğretmen
               görüşleri (Konya ili örneği). (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi), Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler
               Enstitüsü, Konya.

               Bıyık, Muzaffer ve Boztaş, Köksal (2004). Etik (Moral) Liderlik. Malatya Emniyet Müdürlüğü Polis
               Dergisi, (36). 52-60.

               Cemaloğlu, N. ve Kılınç, A. Ç. (2012) İlköğretim okulu yöneticilerinin etik liderlik davranışları ile
               öğretmenlerin algıladıkları örgütsel güven ve yıldırma arasındaki ilişki, Eğitim ve Bilim, 37 (165),
               137-151.

               Cemaloğlu, N. ve Şahin. E.(2007). Öğretmenlerin mesleki tükenmişlik düzeylerinin farklı değişkenlere
               göre incelenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi, 15(2), 465-484.

               Çelik, Vehbi. (2007). Eğitimsel Liderlik. (4. Baskı). Ankara: Pegem A Yayıncılık.


               Çengelci E. (2014). Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışları. (Yayınlanmamış yüksek lisans
               tezi). Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı. Afyon.

               Çepni O., Kılınç A. ve Gülcan M. (2012). İlköğretim Okulu Müdürlerinin Etik Liderlik Davranışları
               Gösterme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi.
               10(1), 123-142.

               Daft, R. L. (2008). The Leadership Experience (4. Baskı). Mason: Thomson/Learning Inc.

               Doğan S. ve Uğurlu C. (2014).Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin
               Örgütsel Sinizm Algıları Arasındaki İlişki. Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim
               Yönetimi ve Denetimi ABD. GEFAD/GUJGEF 34(3): 489-516

               Donelly, H., J., Gibson ve J.J., Ivancevich (1998). Fundamentals of Management, Calofornia, USA,
               10th edition, McGraw Hill.


               Erdem A.(2015). Eğitim yönetimi etiği ve eğitim yönetiminde etik liderliğin kritiği. Akademik Sosyal
               Araştırmalar Dergisi, Yıl: 3 Sayı: 10, s. 1-15.

               Eren, E. (1998). Yönetim ve Organizasyon. İstanbul: Beta Yayıncılık.

               Gül, Hasan ve Gökçe, Hakan (2008). Örgütsel Etik ve Bileşenleri. Süleyman Demirel Üniversitesi
               İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 13(1), 377-389.






                                                              228
   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233