Page 230 - e-Kongre Bildiriler Kitabı
P. 230

Töremen, F. ve Kolay, Y. (2004). İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Sahip Olması Gereken Yeterlikler.
               Milli Eğitim Dergisi, Sayı.160.

               Tuna M., Bircan H. ve Yeşiltaş M.(2012). Etik liderlik ölçeğinin geçerlilik ve güvenilirlik çalışması:
               Antalya örneği. Atatürk üniversitesi iktisadi ve idari bilimler dik liderlik özellikleri ve bazı değişkenler
               açısından incelenmesi, (Yayınlanmamış doktora tezi). Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
               Konya.

               Turhan, Muhammed. (2007). Genel ve Mesleki Lise Yöneticilerinin Etik Liderlik.

               Türkmen, İ. (1996). Yönetimde Verimlilik. Ankara: MPK Yayınları .(1999). Etik Bireysel Sorumluluk
               Bilinci ve Kalite. İstanbul: Kalite Kongresi.


               Uğurluoğlu Ö. Ve Çelik Y. (2009). Örgütlerde stratejik liderlik ve özellikleri. Hacettepe Sağlık İdaresi
               Dergisi, Cilt:12, Sayı:2.

               Werner, I.(1993). Liderlik ve yönetim. (Çev. Vedat Üner), İstanbul: Rota Yayınları

               Yıldırım, Atila (2007). Çağdaş Yönetim Anlayışında Empatik Özellikler. (Editör: Ali Murat Sünbül).
               Eğitim Gelişim ve Değişim. Konya: Eğitim Kitabevi.

               Yılmaz E. (2005). Okullarda örgütsel güven ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması, Selçuk
               Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Sayı:14, Konya.

               Yılmaz E. (2005). Etik liderlik ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması, XlV. Eğitim Bilimleri
               Kongresi Bildiri Kitabı, Pamukkale Üniversitesi, Denizli, ss.808-814.


               Zhu, W. (2008). Theimpact of ethicalleadership on follower moral identity: The mediating role of
               psychologi calem powerment. Leadership Review, (8), 62-73.



























                                                              230
   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235