Page 230 - e-Kongre Bildiriler Kitabı
P. 230
Töremen, F. ve Kolay, Y. (2004). İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Sahip Olması Gereken Yeterlikler.
Milli Eğitim Dergisi, Sayı.160.
Tuna M., Bircan H. ve Yeşiltaş M.(2012). Etik liderlik ölçeğinin geçerlilik ve güvenilirlik çalışması:
Antalya örneği. Atatürk üniversitesi iktisadi ve idari bilimler dik liderlik özellikleri ve bazı değişkenler
açısından incelenmesi, (Yayınlanmamış doktora tezi). Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü.
Konya.
Turhan, Muhammed. (2007). Genel ve Mesleki Lise Yöneticilerinin Etik Liderlik.
Türkmen, İ. (1996). Yönetimde Verimlilik. Ankara: MPK Yayınları .(1999). Etik Bireysel Sorumluluk
Bilinci ve Kalite. İstanbul: Kalite Kongresi.
Uğurluoğlu Ö. Ve Çelik Y. (2009). Örgütlerde stratejik liderlik ve özellikleri. Hacettepe Sağlık İdaresi
Dergisi, Cilt:12, Sayı:2.
Werner, I.(1993). Liderlik ve yönetim. (Çev. Vedat Üner), İstanbul: Rota Yayınları
Yıldırım, Atila (2007). Çağdaş Yönetim Anlayışında Empatik Özellikler. (Editör: Ali Murat Sünbül).
Eğitim Gelişim ve Değişim. Konya: Eğitim Kitabevi.
Yılmaz E. (2005). Okullarda örgütsel güven ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması, Selçuk
Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Sayı:14, Konya.
Yılmaz E. (2005). Etik liderlik ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması, XlV. Eğitim Bilimleri
Kongresi Bildiri Kitabı, Pamukkale Üniversitesi, Denizli, ss.808-814.
Zhu, W. (2008). Theimpact of ethicalleadership on follower moral identity: The mediating role of
psychologi calem powerment. Leadership Review, (8), 62-73.
230