Page 393 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 393

Eğitimde Yeni Normlar-II                                  Uluslararası Covid-19 Kongresi




                 Tablo 4’te okul başarısı değişkenine göre kategorilerin dağılımları verilmiştir. Sosyal medya kategori-
            sindeki 11. Maddeye, sınıfımı geçerim (35,4% f=96), teşekkür belgesi alırım (33,5% f=73) ve takdir belgesi
            alırım (31,9% f=146) özellikli katılımcılar en çok “katılmıyorum” seçeneğini tercih ederken onur belgesi alırım
            özellikli katılımcılar “katılıyorum (40,0% f=14)” seçeneğini tercih etmişlerdir. Zayıfım var özelliğini belirten
            katılımcılar ise “katılmıyorum (25,0% f=23)” ve “katılıyorum (25,0% f=23)”  seçeneklerini eşit oranda tercih
            etmişlerdir. Bunun yanında zayıfım var (15,2% f=14) ve takdir belgesi alırım (10,7% f=29) özellikli katılım-
            cılar “kesinlikle katılıyorum” seçeneğini, sınıfımı geçeri (10,7% f=29), teşekkür belgesi alırım (9,2% f=20)
            ve onur belgesi alırım (2,9% f=1) özellikli katılımcılar ise “kararsızım” seçeneğini en az tercih etmişlerdir.
                 Teknoloji kategorisindeki 6. maddeye zayıfım var (29,3% f=27) ve onur belgesi alırım (31,4% f=11)
            özellikli katılımcılar seçeneğinde en çok “katılıyorum” seçeneğini, sınıfımı geçerim (34,3% f=93), teşekkür
            belgesi alırım (36,2% f=79) ve takdir belgesi alırım (30,9% f=141) özellikli bireyler ise  “katılmıyorum” seçe-
            neğini tercih etmişlerdir.  En az tercih edilen seçenek ise tüm katılımcılar tarafından ortak olarak “kesinlikle
            katılıyorum” seçeneği olmuştur.
                 Biyolojik değişimler kategorisindeki 17. maddeye onur belgesi alırım (31,4% f=11) özellikli katılımcılar
            “katılıyorum” seçeneğini tercih ederken, diğer katılımcılar “katılmıyorum” seçeneğini tercih etmişlerdir.  En
            az tercih edilen seçenekler ise yine onur belgesi alırım özellikli katılımcılar tarafından “kararsızım (8,6%
            f=3)” olurken, diğer katılımcılar “kesinlikle katılıyorum” olmuştur.

            Tablo 5-Gelir miktarı değişkenine göre kategorilerin dağılımları

                    13    Sosyal izolasyon dönemiyle sosyal medyada geçirdiğim zaman artmaya başladı.
                          Sosyal izolasyon döneminde teknolojik cihazlarla vakit geçirdiğimde planladığım süreden daha
                    10
                          fazla vakit geçiririm.
                          Sosyal izolasyon döneminde teknolojik alet(tablet, telefon vb.) kullanımından dolayı çeşitli ağrılar(-
                    19
                          baş, göz, bel vb.) hissetmeye başladım.


                      Soru Numarası  Gelir        Kesinlikle katılıyorum  Katılıyorum  Kararsızım  Katılmıyorum  Kesinlikle katılmıyorum  T oplam









                                         f      14          21          11         16          9          71
                             0-1000
                                        %      19,7%      29,6%       15,5%      22,5%       12,7%      100,0%
                                         f      32          56          17         30          24         159
                           1000-2000
                                        %     20,1%       35,2%       10,7%      18,9%       15,1%      100,0%

                                                                                   76
                                                           145
                                                66
                                                                                               46
                                         f
                                                                       47
                                                                                                         380
                Sosyal Medya  13  2000-3000  %  17,4%     38,2%       12,4%      20,0%       12,1%      100,0%
                                                                       28
                                                53
                                                            97
                                                                                   39
                                                                                               20
                                                                                                          237
                                         f
                           3000-5000
                                        %
                                                                                                          162
                                                                                   21
                                                                                               20
                                                                        12
                                         f    22,4%       40,9%       11,8%      16,5%       8,4%       100,0%
                                                39
                                                            70
                          5000-10000
                                        %      24,1%      43,2%       7,4%       13,0%       12,3%      100,0%
                                         f      21          21          4          9           9          64
                             10000+
                                        %     32,8%       32,8%       6,3%        14,1%      14,1%      100,0%
            - Bildiri Metni -                                393                   Eğitimde Yeni Normlar-II
   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398