Page 395 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 395
Eğitimde Yeni Normlar-II Uluslararası Covid-19 Kongresi
gelirli katılımcılar “katılıyorum” ve “kesinlikle katılmıyorum” seçeneklerini eşit oranlarda tercih etmişlerdir.
Tablo 6-Anne eğitim durumu değişkenine göre kategorilerin dağılımları
15 Sosyal izolasyon döneminde moralim bozulduğunda sosyal medyaya yönelirim.
16 Sosyal izolasyon döneminde teknolojik cihazları çok sık kullandığım da nefes darlığı hissederim.
21 Sosyal izolasyon döneminde yemek yeme alışkanlıklarım değişti.
Soru Numarası Anne Eğitim Durumu Kesinlikle katılıyorum Katılıyorum Kararsızım Katılmıyorum Kesinlikle katılmıyorum T oplam
Okuma Yazma f 6 18 15 23 18 80
Bilmiyorum % 7,5% 22,5% 18,8% 28,7% 22,5% 100,0%
f 57 87 40 104 52 340
İlkokul
% 16,8% 25,6% 11,8% 30,6% 15,3% 100,0%
f 24 49 25 46 25 169
Sosyal Medya 15 % 14,2% 29,0% 14,8% 27,2% 14,8% 100,0%
Ortaokul
1
25
8
5
4
f
7
Lise
% 28,0% 20,0% 4,0% 16,0% 32,0% 100,0%
f 30 71 40 72 44 257
Üniversite
% 11,7% 27,6% 15,6% 28,0% 17,1% 100,0%
f 34 53 24 56 35 202
YL/DR
% 16,8% 26,2% 11,9% 27,7% 17,3% 100,0%
Okuma Yazma f 1 2 10 36 31 80
Bilmiyorum % 1,3% 2,5% 12,5% 45,0% 38,8% 100,0%
f 23 26 28 146 117 340
İlkokul
% 6,8% 7,6% 8,2% 42,9% 34,4% 100,0%
f 8 15 18 75 53 169
Ortaokul
T eknoloji 16 % 4,7% 8,9% 10,7% 44,4% 31,4% 100,0%
Lise f 2 2 3 9 9 25
% 8,0% 8,0% 12,0% 36,0% 36,0% 100,0%
f 10 26 27 111 83 257
Üniversite
% 3,9% 10,1% 10,5% 43,2% 32,3% 100,0%
f 7 12 30 88 65 202
YL/DR
% 3,5% 5,9% 14,9% 43,6% 32,2% 100,0%
- Bildiri Metni - 395 Eğitimde Yeni Normlar-II