Page 127 - e-Kongre Bildiriler Kitabı
P. 127
Kaynaklar
Aygün, M., Durukan, Ü. G. & Hacıoğlu, Y. (2015). Fen bilgisi ve ilköğretim matematik öğretmenliği
öğrencilerinin ‘ışık’ kavramıyla ilgili metaforik algıları. Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 3(2), 52-64.
Büyüköztürk, Ş., Kılıç Çakmak, E., Akgün, Ö.E., Karadeniz, Ş. ve Demirel, F. (2014). Bilimsel
araştırma yöntemleri (17. Baskı). Ankara: Pegem Yayınları.
Creswell, J.W. (2012). Educational research: Planning, conducting and evaluating quantitative and
qualitative research (4th ed.). Boston: Pearson.
Kurt, H. S., Sarı, M. (2018). Metaphorical perceptions of physics teacher candidates about some
concepts of electricity. Erciyes Journal of Education, 2(1), 64-90.
Saban, A. (2009). Öğretmen adaylarının öğrenci kavramına ilişkin sahip olduğu zihinsel imgeler. Türk
Eğitim Bilimleri Dergisi, 7(2), 281-326.
Shuell, T. J. (1990). Teaching and learning as problem solving. Theory into Practice, 29 (2), 102–108.
TÜBA. (2020). Covid-19 Pandemi Değerlendirme Raporu.
http://www.tuba.gov.tr/files/images/2020/kovidraporu/Covid-19%20Raporu-Final+.pdf
Yalçın-Wells, Ş. (2015). Görsel Sanatlar Öğretmeni Adaylarının Öğretmen ve Sanatçı Algısına İlişkin
Metafor Analizi (A Study of Trainee Visual Arts Teachers Metaphorical Perception of the Concept of
‘The Teacher’ and ‘The Artist’). Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H. U. Journal of
Education), 30(3): 160-175
Yıldırım, K. (2010). Nitel araştırmalarda niteliği artırma. İlköğretim Online, 9(1), 79-92.
Yıldırım, A. & Şimşek, H. (2011). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin.
Zeren, G. & Yapıcı, M. (2014). Öğretmen adaylarının renklere ilişkin metaforları (Pre-servıce teachers’
conceptual metaphors about color). The Journal of Academic Social Science Studies (TASS), 25(1),
165-175.
127