Page 127 - e-Kongre Bildiriler Kitabı
P. 127

Kaynaklar

               Aygün, M., Durukan, Ü. G. & Hacıoğlu, Y. (2015). Fen bilgisi ve ilköğretim matematik öğretmenliği
               öğrencilerinin ‘ışık’ kavramıyla ilgili metaforik algıları. Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi, 3(2), 52-64.

               Büyüköztürk,  Ş.,  Kılıç  Çakmak,  E.,  Akgün,  Ö.E.,  Karadeniz,  Ş.  ve  Demirel,  F.  (2014).  Bilimsel
               araştırma yöntemleri (17. Baskı). Ankara: Pegem Yayınları.

               Creswell, J.W. (2012). Educational research: Planning, conducting and evaluating quantitative and
               qualitative research (4th ed.). Boston: Pearson.
               Kurt,  H.  S.,  Sarı,  M.  (2018).  Metaphorical  perceptions  of  physics  teacher  candidates  about  some
               concepts of electricity. Erciyes Journal of Education, 2(1), 64-90.
               Saban, A. (2009). Öğretmen adaylarının öğrenci kavramına ilişkin sahip olduğu zihinsel imgeler. Türk
               Eğitim Bilimleri Dergisi, 7(2), 281-326.

               Shuell, T. J. (1990). Teaching and learning as problem solving. Theory into Practice, 29 (2), 102–108.
               TÜBA.           (2020).          Covid-19          Pandemi          Değerlendirme           Raporu.
               http://www.tuba.gov.tr/files/images/2020/kovidraporu/Covid-19%20Raporu-Final+.pdf
               Yalçın-Wells, Ş. (2015). Görsel Sanatlar Öğretmeni Adaylarının Öğretmen ve Sanatçı Algısına İlişkin
               Metafor Analizi (A Study of Trainee Visual Arts Teachers Metaphorical Perception of the Concept of
               ‘The Teacher’ and ‘The Artist’). Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (H. U. Journal of
               Education), 30(3): 160-175

               Yıldırım, K. (2010). Nitel araştırmalarda niteliği artırma. İlköğretim Online, 9(1), 79-92.
               Yıldırım, A. & Şimşek, H. (2011). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin.

               Zeren, G. & Yapıcı, M. (2014). Öğretmen adaylarının renklere ilişkin metaforları (Pre-servıce teachers’
               conceptual metaphors about color). The Journal of Academic Social Science Studies (TASS), 25(1),
               165-175.



























                                                              127
   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132