Page 122 - e-Kongre Bildiriler Kitabı
P. 122
Tablo 2. Katılımcıların pandemi dönemi fizik eğitimine (PDFE) ilişkin geliştirdikleri metaforların
kategorilere göre dağılımı
Metafor
Metafor Frekansı Metafor
Kategori Metafor Adları Yüzdesi
Sayısı (öğrenci (%)
sayısı)
Zorluğun ifadesi olarak Zorlu bir eğitim (1), 7 7 %16.67
PDFE çamurlu yol (1), dikenli yol
(1), satranç maçı (1), uçmak
(1) yokuş yolu (1), Survivor
(1)
Kolaylığın ifadesi olarak Rahatlık (2), öğle kestirmesi 3 2 %4.76
PDFE (1)
Faydasızlığın ifadesi olarak Kaptansız gemi (1), 12 13 %30.95
PDFE dondurmasız külah (1),
denize açılmanın hazırlığını
karada tamamlamak (1), içi
boş bilgi yığını (1), boşa
kürek çekmek (1),
balkonsuz ev (1), telefonun
çekmediği köy (1), yarım
saatlik konferansa katılıp
sertifika kazanma (1), boş
bir kutu (2), disiplin (1),
günü kurtaramaya yönelik
ders (1), verimsiz bir tarla
(1)
Canlılığın ifadesi olarak Ağaç (1), 1 1 %2.38
PDFE
Negatifliğin ifadesi olarak Kötü bir şey (1) 1 1 %2.38
PDFE
Görünenden daha kapsamlı Gelecek (1), uçak (1) 2 2 %4.76
olarak PDFE
Duygunun ifadesi olarak Heyecanlı (1) 1 1 %2.38
PDFE
Tamamlayıcılığın ifadesi Tamir ustası (1) 1 1 %2.38
olarak PDFE
Çabanın ifadesi olarak Emek (3), aşk (2), bilgisayar 6 9 %21.43
PDFE oyunu (1), halı dokumak
(1), üretim (1), sınava
hazırlık (1)
122