Page 34 - e-Kongre Bildiriler Kitabı
P. 34

•  Bu çalışmada katılımcılar yüz yüze yapılan eğitimin uzaktan eğitimden daha yararlı ve tercih
                      edilebilir olduğunu belirtmişlerdir. Bu tercihin nedenlerinin daha kapsamlı bir şekilde incelendiği

                      nitel bir çalışmanın yapılması yararlı olacaktır.

                   •  Yapılacak olan uzak eğitimlerde, öğrencilerin fikirlerinden yola çıkarak eksiklikler giderilmeli
                      ve uzaktan eğitim sürecinin daha verimli hake getirilmesi için çeşitli çalışmalar yapılmalıdır.



                                                            Kaynakça

               Arat, T., Bakan, Ö. (2014). Uzaktan eğitim ve uygulamaları. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek
                      Yüksekokulu Dergisi, 14 (1-2), 363-374.


               Bernheim, A., Mei, X., Huang, M., Yang, Y., Fayad, ZA., Zhang N. ve diğerleri. (2020). Chest CT
                      Findings in Coronavirus Disease-19 (COVID-19): Relationship to Duration of Infection. RSNA
                      Radiology, 295 (3), https://doi.org/10.1148/radiol.2020200463

               Chen,  H.,  Guo,  J.,  Wang,  C.,  Luo,  F.,  Yu,  X.,  ve  Zhang  W.  (2020).  Clinical  characteristics  and
                      intrauterine vertical transmission potential of COVID-19 infection in nine pregnant women: a
                      retrospective review of medical records. Lancet, 395, 809-815, https://doi.org/10.1016/ S0140-
                      6736(20)30360-3

               Creswell, J. W. (2007). Qualitative inquiry & research design choosing among five approaches. Sage
                      Publications.

               Creswell, J. W., & Plano-Clark, V. L. (2017). Designing and conducting mixed methods research (3th
                      ed.) Thousand Oaks, CA: Sage.

               İşman, A. (1998). Uzaktan eğitim. Sakarya: Değişim Yayınları.


               Kırık, A. M. (2014). Uzaktan Eğitimin Tarihsel Gelişimi ve Türkiye’deki durumu. Marmara İletişim
                      Dergisi, 73-94, 21.

               Lincoln, Y. S., & Guba, E. G. (1985). Naturalistic inquiry. Beverly Hills, CA: Sage.

               Mahase, E. (2020). China coronavirus: WHO declares international emergency as death toll exceeds
                      200. BMC, 368, doi: 10.1136/bmj.m408

               Pietkiewicz,  I.,  &  Smith,  J.  A.  (2014).  A  practical  guide  to  using  interpretative  phenomenological
                      analysis  in  qualitative  research  psychology.  Psychological  journal,  20(1),  7-14.  DOI:
                      10.14691/CPPJ.20.1.7.

               T.C.      Sağlık      Bakanlığı.      Sağlık      Bakanı       Basın      Bildirileri    [İnternet}.
                      https://www.saglik.gov.tr/TR,3187/basin-merkezi.html (Erişim tarihi 20.07.2020).


               Telli-Yamamoto,  G.,  Altun,  D.  (2020).  Coronavirüs  ve  çevrimiçi  (online)  eğitimin  önlenemeyen
                      yükselişi, Üniversite Araştırmaları Dergisi, Cilt 3, Sayı 1, Sayfa: 25-34.

               Uşun, S. (2006). Uzaktan eğitim. Ankara: Nobel Yayıncılık.



                                                               34
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39