Page 353 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 353

Eğitimde Yeni Normlar-II                                  Uluslararası Covid-19 Kongresi




                 Altıparmak, M., & Kurt, İ. D. (2011). E-Öğrenme ve Uzaktan Eğitimde Açık Kaynak Kodlu Öğrenme Yö-
            netim Sistemleri. 9.
                 Balaman, F., & Hanbay TiRyaki, S. (2021). Corona Virüs (Covid-19) Nedeniyle Mecburi Yürütülen Uzaktan
            Eğitim Hakkında Öğretmen Görüşleri. İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 10(1), 52-84. https://
            doi.org/10.15869/itobiad.769798
                 Burdina, G. M., Krapotkina, I. E., & Nasyrova, L. G. (2019). Distance Learning in Elementary School Class-
            rooms: An Emerging Framework for Contemporary Practice. International Journal of Instruction, 12(1), 1-16.
                 Çakın, E. K. A.-M. (2020). Covid-19 Salgınının Eğitime Etkisi Konusunda Okul Yöneticilerinin Görüşleri.
            Journal of Turkish Studies, Volume 15 Issue 4(Volume 15 Issue 4), 723-737. https://doi.org/10.7827/Tur-
            kishStudies.44140
                 İçişleri Bakanlığı (2020) Duyurular https://www.icisleri.gov.tr/2-gun-sokaga-cikma-yasagi
                 Lau, J., Yang, B., & Dasgupta, R. (2020). Will the coronavirus make online education go viral. Times
            Higher Education, 12.
                 Milli Eğitim Bakanlığı (2020) Covid-19 Uzaktan Eğitim ile ilgili yasal düzenlemeler, http://covid19.meb.
            gov.tr/covid19.html?cat=rapor
                 Mustafa, E. R. O. L., & Ahmet, E. R. O. L. (2020). Koronavirüs Pandemisi Sürecinde Ebeveynleri Gözün-
            den İlkokul Öğrencileri. Milli Eğitim Dergisi, 49(1), 529-551.
                 Özdoğan, A. Ç. (2020). Covid-19 Pandemi Dönemindeki Uzaktan Eğitime İlişkin Paydaş Görüşlerinin
            İncelenmesi. Milli Eğitim Dergisi. https://doi.org/10.37669/milliegitim.788118
                 Sağlık Bakanlığı (2020). Covid-19 (Sars-CoV-2 Enfeksiyonu) Rehberi. Erişim adresi: https://covid19bilgi.
            saglik.gov.tr/depo/rehberler/COVID-19_Rehberi.pdf
                 Smith, D. W. (2006). Phenomenology. Içinde L. Nadel (Ed.), Encyclopedia of Cognitive Science (s.
            s00153). John Wiley & Sons, Ltd. https://doi.org/10.1002/0470018860.s00153
                 Stewart, H., Watson, N., & Campbell, M. (2018). The cost of school holidays for children from low
            income families. Childhood, 25(4), 516-529. https://doi.org/10.1177/0907568218779130
                 Yıldırım, A. (1999). Nitel Araştırma Yöntemlerinin Temel Özellikleri ve Eğitim Araştırmalarındaki Yeri
            ve Önemi. Eğitim ve Bilim, 23(112), Article 112. http://213.14.10.181/index.php/EB/article/view/5326
                 Yurtbakan, E., & Akyıldız, S. (2020). Sınıf öğretmenleri, ilkokul öğrencileri ve ebeveynlerin Covid-19
            izolasyon döneminde uygulanan uzaktan eğitim faaliyetleri hakkındaki görüşleri. Electronic Turkish Stu-
            dies, 15(6).
                  World Health Organization (2020). Q&A on coronaviruses (COVID-19). Erişim adresi:
                 https://www.who.int/health-topics/coronavirus#tab=tab_1


                 EK
                 Öğrencilerin yaptıkları resimlerden örnekler
























            - Bildiri Metni -                                353                   Eğitimde Yeni Normlar-II
   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358