Page 353 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 353
Eğitimde Yeni Normlar-II Uluslararası Covid-19 Kongresi
Altıparmak, M., & Kurt, İ. D. (2011). E-Öğrenme ve Uzaktan Eğitimde Açık Kaynak Kodlu Öğrenme Yö-
netim Sistemleri. 9.
Balaman, F., & Hanbay TiRyaki, S. (2021). Corona Virüs (Covid-19) Nedeniyle Mecburi Yürütülen Uzaktan
Eğitim Hakkında Öğretmen Görüşleri. İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 10(1), 52-84. https://
doi.org/10.15869/itobiad.769798
Burdina, G. M., Krapotkina, I. E., & Nasyrova, L. G. (2019). Distance Learning in Elementary School Class-
rooms: An Emerging Framework for Contemporary Practice. International Journal of Instruction, 12(1), 1-16.
Çakın, E. K. A.-M. (2020). Covid-19 Salgınının Eğitime Etkisi Konusunda Okul Yöneticilerinin Görüşleri.
Journal of Turkish Studies, Volume 15 Issue 4(Volume 15 Issue 4), 723-737. https://doi.org/10.7827/Tur-
kishStudies.44140
İçişleri Bakanlığı (2020) Duyurular https://www.icisleri.gov.tr/2-gun-sokaga-cikma-yasagi
Lau, J., Yang, B., & Dasgupta, R. (2020). Will the coronavirus make online education go viral. Times
Higher Education, 12.
Milli Eğitim Bakanlığı (2020) Covid-19 Uzaktan Eğitim ile ilgili yasal düzenlemeler, http://covid19.meb.
gov.tr/covid19.html?cat=rapor
Mustafa, E. R. O. L., & Ahmet, E. R. O. L. (2020). Koronavirüs Pandemisi Sürecinde Ebeveynleri Gözün-
den İlkokul Öğrencileri. Milli Eğitim Dergisi, 49(1), 529-551.
Özdoğan, A. Ç. (2020). Covid-19 Pandemi Dönemindeki Uzaktan Eğitime İlişkin Paydaş Görüşlerinin
İncelenmesi. Milli Eğitim Dergisi. https://doi.org/10.37669/milliegitim.788118
Sağlık Bakanlığı (2020). Covid-19 (Sars-CoV-2 Enfeksiyonu) Rehberi. Erişim adresi: https://covid19bilgi.
saglik.gov.tr/depo/rehberler/COVID-19_Rehberi.pdf
Smith, D. W. (2006). Phenomenology. Içinde L. Nadel (Ed.), Encyclopedia of Cognitive Science (s.
s00153). John Wiley & Sons, Ltd. https://doi.org/10.1002/0470018860.s00153
Stewart, H., Watson, N., & Campbell, M. (2018). The cost of school holidays for children from low
income families. Childhood, 25(4), 516-529. https://doi.org/10.1177/0907568218779130
Yıldırım, A. (1999). Nitel Araştırma Yöntemlerinin Temel Özellikleri ve Eğitim Araştırmalarındaki Yeri
ve Önemi. Eğitim ve Bilim, 23(112), Article 112. http://213.14.10.181/index.php/EB/article/view/5326
Yurtbakan, E., & Akyıldız, S. (2020). Sınıf öğretmenleri, ilkokul öğrencileri ve ebeveynlerin Covid-19
izolasyon döneminde uygulanan uzaktan eğitim faaliyetleri hakkındaki görüşleri. Electronic Turkish Stu-
dies, 15(6).
World Health Organization (2020). Q&A on coronaviruses (COVID-19). Erişim adresi:
https://www.who.int/health-topics/coronavirus#tab=tab_1
EK
Öğrencilerin yaptıkları resimlerden örnekler
- Bildiri Metni - 353 Eğitimde Yeni Normlar-II