Page 400 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 400

Eğitimde Yeni Normlar-II                                                                                              Uluslararası Covid-19 Kongresi




        gelişimi ve sağlığı üzerine olumsuz etkileri. Addicta: The Turkish Journal on Addictions, 5(2), 1-21.
             Özdemir,S., Bülbül, F.,  Balcı, S., Türköz, A. (2020) 11-18 Yaş Arasındaki Adolesanların İnternet Bağımlılık
        Düzeyleri. Balıkesir Sağlık Bilimleri Dergisi 2020; 9(2): 83-92
             Sarıçam, F. (2015). Öğrencilerin okul dışı sosyal medya kullanım amaçlarının öğrencilerin ders başa-
        rılarına etkisi (Master’s thesis).
             Şentürk. Ş.. Keskin. A. İşitme Engelli Öğrencilerde İnternet Bağımlılığı (Samsun Örneği). Gazi Eğitim
        Bilimleri Dergisi. 2018; 4(2): 51-60.
             T.C. Sağlık Bakanlığı Covid 19 Bilgilendirme Platformu. Erişim: 10 Şubat 2020. https://covid19.saglik.
        gov.tr/TR-66494/pandemi.html#:~:text=Bir%20hastal%C4%B1%C4%9F%C4%B1n%20veya%20enfek-
        siyon%20etkeninin,DS%C3%96)%20taraf%C4%B1ndan%20pandemi%20ilan%20edilmi%C5%9Ftir
             Yavuz, O . (2018). Ergenlik Döneminde İnternet Bağımlılığının Okul Başarısı Üzerinde Etkileri . OPUS
        Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 8 (15) , 1056-1080 . DOI: 10.26466/opus.426914
             Yeşilay. “Yeşilay”. Erişim: 10 Şubat 2021. https://www.yesilay.org.tr/tr/bagimlilik/teknoloji-bagimliligi






























































               artvincovidcongress.org                   400                                      - Bildiri Metni -
   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405