Page 461 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 461
Eğitimde Yeni Normlar-II Uluslararası Covid-19 Kongresi
için zararlı bir bireye dönüşebilir. İşte bu sebepten öğretmenlerimize düşen bu ağır görev için onları daha
dopdolu yetiştirmeli, öğrencilerimizin karşısına hazır bulunuşluklarının tam olmasını sağlamalıyız.
KAYNAKLAR
Akınoğlu, O. (2005). Türkiye’de Uygulanan ve Değişen Eğitim Programlarının Psikolojik Temelleri,
M.Ü.Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, S.22, (31-46).
Arslan, M. (2007). Eğitimde Yapılandırmacı Yaklaşımlar, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
Dergisi, C.40, S:1 (41-61).
Baykoç, N., Özdemir, D. (2016). Sınıfımdaki Üstün Yetenekli Çocuk Eğitimci Eğitiminin Öğretmen Görüşle-
rindeki Değişikliklere Katkısı, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 13-1, Sayı: Özel Sayı-1, 2016-1, s.1-9.
Çelikten, Y. (2017). Üstün Yetenekli Çocuklar ve BİLSEM, Turkish Journal of Educational Studies, 4 (3)
Ekim, (87-104).
Gökdere, M., Ayvacı, H.Ş. (2004). Sınıf Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Çocuklar ve Özellikleri İle İlgili
Bilgi Seviyelerinin Belirlenmesi, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (17-26).
İncekara, H. (2013). Üstün Yetenekli Çocukların Keşfi, Eğitimleriyle İlgili Sorunların Tespiti ve Ülkemizin
Gelişimine Katkı Sağlayacak Etkin İstihdamlarının Sağlanması Amacıyla Kurulan Meclis Araştırması Ko-
misyon Raporu Taslağı, TBMM.
MEB. (2013). Üstün Yetenekli Bireylerin Eğitimi Kursu, Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Mü-
dürlüğü Mesleki Gelişim Programı. orgm.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2013_03/11111539_zelyetenek-
libireylerineitimi.pdf
Sürmeli, V. (2015). Sınıf Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Öğrenciler Hakkındaki Farkındalık Düzeyleri,
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı Yüksek Lisans Tezi, Tez Da-
nışmanı Prof. Dr. Fatma Alisinanoğlu, İstanbul.
Tok, E., Sevinç, M. (2010). Başarılı Zeka Kuramına Dayalı Eğitim Uygulamaları, Elektronik Sosyal Bilimler
Dergisi, Bahar- C.9, S.32 (063-074).
TÜSSİDE. (2009). Üstün Yetenekliler/Zekalılar Çalıştayı BİLSEM MODELİ Raporu, TÜBİTAK Türkiye
Sanayi Sevk ve İdare Enstitüsü, 13-15 Şubat.
- Bildiri Metni - 461 Eğitimde Yeni Normlar-II