Page 461 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 461

Eğitimde Yeni Normlar-II                                  Uluslararası Covid-19 Kongresi




            için zararlı bir bireye dönüşebilir. İşte bu sebepten öğretmenlerimize düşen bu ağır görev için onları daha
            dopdolu yetiştirmeli, öğrencilerimizin karşısına hazır bulunuşluklarının tam olmasını sağlamalıyız.


                 KAYNAKLAR

                 Akınoğlu, O. (2005). Türkiye’de Uygulanan ve Değişen Eğitim Programlarının Psikolojik Temelleri,
            M.Ü.Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, S.22, (31-46).
                 Arslan, M. (2007). Eğitimde Yapılandırmacı Yaklaşımlar, Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
            Dergisi, C.40, S:1 (41-61).
                 Baykoç, N., Özdemir, D. (2016). Sınıfımdaki Üstün Yetenekli Çocuk Eğitimci Eğitiminin Öğretmen Görüşle-
            rindeki Değişikliklere Katkısı, Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 13-1, Sayı: Özel Sayı-1, 2016-1, s.1-9.
                 Çelikten, Y. (2017). Üstün Yetenekli Çocuklar ve BİLSEM, Turkish Journal of Educational Studies, 4 (3)
            Ekim, (87-104).
                 Gökdere, M., Ayvacı, H.Ş. (2004). Sınıf Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Çocuklar ve Özellikleri İle İlgili
            Bilgi Seviyelerinin Belirlenmesi, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (17-26).
                 İncekara, H. (2013). Üstün Yetenekli Çocukların Keşfi, Eğitimleriyle İlgili Sorunların Tespiti ve Ülkemizin
            Gelişimine Katkı Sağlayacak Etkin İstihdamlarının Sağlanması Amacıyla Kurulan Meclis Araştırması Ko-
            misyon Raporu Taslağı, TBMM.
                 MEB. (2013). Üstün Yetenekli Bireylerin Eğitimi Kursu, Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Genel Mü-
            dürlüğü Mesleki Gelişim Programı. orgm.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2013_03/11111539_zelyetenek-
            libireylerineitimi.pdf
                 Sürmeli, V. (2015). Sınıf Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Öğrenciler Hakkındaki Farkındalık Düzeyleri,
            İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Anabilim Dalı Yüksek Lisans Tezi, Tez Da-
            nışmanı Prof. Dr. Fatma Alisinanoğlu, İstanbul.
                 Tok, E., Sevinç, M. (2010). Başarılı Zeka Kuramına Dayalı Eğitim Uygulamaları, Elektronik Sosyal Bilimler
            Dergisi, Bahar- C.9, S.32 (063-074).
                 TÜSSİDE. (2009). Üstün Yetenekliler/Zekalılar Çalıştayı BİLSEM MODELİ Raporu, TÜBİTAK Türkiye
            Sanayi Sevk ve İdare Enstitüsü, 13-15 Şubat.




































            - Bildiri Metni -                                461                   Eğitimde Yeni Normlar-II
   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466