Page 66 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 66
Levent YAZICI
İstanbul İl Milli Eğitim Müdürü
Salgın Süreci Sonrası Eğitim Öğretim Uygulamalarında Yeni Normlar
Salgın süreci ve salgın süreci sonrasında belki bir ilişki kurarak bu ilişkiyi de olabildiği kadar çok yönlü
yapılandırarak belirli satır başlarıyla sunmaya gayret edeceğim. Mevcut sunum ortamı yüz yüze olanın göz
göze bakmanın sağlayabileceği etki değildir ama önemli olan çok fazla içeriği bilgiyi bir anda paylaşmak
değil düşünebileceğiniz şekilde bazı satır başlarıyla konuyu incelemek olacak.
Herkes çok yönlü çalışmalarını yürüttü ve bundan sonrada normal dönem içinde çalışmalar strateji-
ler ele alınıp planlanıyor. Öncelikle Milli Eğitim Bakanlığımız salgın sürecini belki de diğer birçok kurumdan
ziyade üst düzeyde karşıladı. Bunun sebebi Milli Eğitim Bakanlığımızın kendi alt yapısını projelerle çok iyi
bir şekilde kurmuş olmasıdır.
Bu bağlamda hem öğretmen eğitimlerimiz hem kurulan alt yapı sayesinde bu sürece Milli Eğitim Ba-
kanlığıyla en üst düzeyde katkı sağlayacak şekilde salgın sürecine başladık. Bu salgın sürecinde hazır oluş
düzeyimiz Milli Eğitim Bakanlığımızın hızıyla bir anda ilkokul, ortaokul, lise gibi eğitimleri devreyi sokması
çok kısa bir süre içinde güzel meslektaşlarımızın ders içeriklerini üretip bunları sunacak hale getirmesi
gerçekten takdire şayandı.
Ben İstanbul’da özellikle bu sürece şahit olan bir insan olarak ifade etmek isterim ki İstanbul’daki öğ-
retmenlerimiz salgın sürecinin ilk günlerinden itibaren belki çok insanın dışarı çıkmakta endişe hissettiği haklı
olarak kalabalık gruplar içerisine girmek istemediği bir dönemde öğretmenlerimiz EBA içeriğinin üretimi
artvincovidcongress.org 66 - Davetli Konuşmacı -