Page 226 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 226

Eğitimde Yeni Normlar-II                                                                                              Uluslararası Covid-19 Kongresi




             Bahalı, K. (2008). Okul reddi olan çocuk ve ergenlerin ailesel özellikleri (Yayınlanmamış tıpta uzmanlık
        tezi). Çukurova Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Adana.
             Bahalı, K., Tahiroğlu, A. Y., & Avcı, A. (2009). Okul reddi olan çocuk ve ergenlerin klinik özellikleri. Ana-
        dolu Psychiatry J, 10, 310-317.
             Babadağı, Z., Usta, M. B., & Karabekiroglu, K. M. Z. (2017). Asperger bozukluğunda okul reddi: Olgu
        serisi ve literatürün gözden geçirilmesi. Journal of Anatolian Medical Research, 2(1), 9-21.
             Büküşoğlu, N. (2004). Çocuklarda okul fobisi gelişimine etki eden faktörlerin incelenmesi. Ege Pediatri
        Bülteni, 11(2), 125-134.
             Çullu, M. S. (2019). İlkokul öğrencilerinde duygusal zekâ ile okul reddi arasındaki ilişkinin incelenmesi
        (Yayınlanmamış yüksek lisans tezi). Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Erzurum.
             Erden, S., Şirin-Ayva, U. A. B., & Tekin, I. (2015). Okul reddinde bilişsel davranışçı terapinin kullanımı: ilko-
        kul ve ortaokul olgu sunumu. International Journal of Social Science, 41, 119-129. http://dx.doi.org/10.9761/
        JASSS3009.
             Kahraman, P. B., Şen, T., Alataş, S., & Tütüncü, B. (2018). Okul öncesi dönemde okula uyum sürecine
        ilişkin öğretmen görüşleri. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18(2), 681-701.
             Kıldan, A. O. (2012). Okul öncesi öğretmenlerinin ve ebeveynlerin okul öncesi dönemdeki çocukların
        okul korkularına ilişkin görüşleri. Journal of Turkish Educational Sciences, 10(1).
             Lüleci, B. (2015). Bilişsel davranışçı yaklaşıma dayalı müdahalelerin okul reddi yaşayan çocuk ve er-
        genler üzerinde etkisine ilişkin bir inceleme. Ege Eğitim Dergisi, 16(2), 408-421.
             Lyneham, H. L., Street, A. K. Abbott, M. J., & Rapee, R. M. (2008). Psychometric properties of the
        school anxiety scale-Teacher report (SAS-TR). Journal of Anxiety Disorders, 22, 292-300. doi:10.1016/j.
        janxdis.2007.02.001
             Özcan, Ö., & Aysev, A. (2010). Okul fobisi olan çocuklarda ruhsal bozuklukların sıklığının araştırılması.
        İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi, 16 (1), 13-17.
             Özcan, Ö., Kılıç, B. G., & Aysev, A. (2006). Okul korkusu yakınması olan çocukların ana babalarında
        ruhsal bozukluklar. Türk Psikiyatri Dergisi, 17(3), 173-180.
             Öztürk, M., Güzelhan, Y., & Alyanak, B. (1999). Okul fobisi olan çocukların annelerinde ruhsal bozukluklar.
        9. Ulusal Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Kongresi, Poster Sunumları Tam Metin Kitabı, 121-124.
             Sarıçam, H., & Çetintaş, K. (2015). Okul Kaygısı Ölçeği-Öğretmen Formunu Türkçeye uyarlama: Ge-
        çerlik ve güvenirlik çalışması. Cumhuriyet International Journal of Education, 4(2), 41-50. doi: 10.30703/
        cije.321368.
             Sevimli, M. (2010). Annelerin bakış açısından okul fobisinin değerlendirilmesi (Yayınlanmamış yüksek
        lisans tezi). İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Malatya.
             Taşçı, N., & Sığırtmaç, A. D. (2014). Okula uyum haftasının okul öncesi öğretmenleri ve sınıf öğret-
        menleri açısından incelenmesi. Milli Eğitim Dergisi, 44(202), 101-116.
             Yurtbay, T. (1997). Okul fobisi vakalarında depresif belirti incelenmesi. Düşünen Adam, 10, 40-46.
             Yüksel, M. Y., Kurt, B., Gülsu, N., Akdağ, C., Aydın, F., & Erdoğan, F. (2016). Okula uyum sağlamakta
        güçlük çeken çocukların çizdikleri okul resimleri üzerine nitel bir araştırma. Mersin University Journal of
        the Faculty of Education, 12(2).
















               artvincovidcongress.org                   226                                      - Bildiri Metni -
   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231