Page 242 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 242

Eğitimde Yeni Normlar-II                                                                                              Uluslararası Covid-19 Kongresi




             lara olan ilişkisini belirlemek açısından farklı konular üzerinden yeni çalışmalar yapılabilir.


             Kaynaklar

             Akkaş, İ. (2020). Küresel Bir Sorun Alanı Olarak Dijital Oyun Bağımlılığı Üzerine Çalışma: Erzincan İli
        Örneği. Modern LeisureStudies, 2(1), 11-23.
             Akyürek, M. İ. Lise Öğrencilerinde Akıllı Telefon Kullanımı ve Bağımlılığı. TurkishJournal of Educatio-
        nalStudies, 7(2), 42-63.
             Baltacı, A. (2018). Nitel Araştırmalarda Örnekleme Yöntemleri ve Örnek Hacmi
                       Sorunsalı Üzerine Kavramsal Bir İnceleme. BEÜ SBE Dergisi.,7(1), 231-274.
             Bağcı, H. (2018). Lise öğrencilerinin akıllı telefon bağımlılıklarının farklı değişkenler açısından incelen-
        mesi: Sakarya örneği. TurkishStudies - Information Technologies &AppliedSciences, 13(21), 47-60.
             Büyüköztürk, Ş. (2011). Deneysel desenler: öntest-sontest kontrol grubu, desen ve veri analizi. Pegem
        Akademi.
             Çakır, H. (2013). Bilgisayar oyunlarına ilişkin ailelerin yaklaşımı ve öğrenci üzerindeki etkilerin belirlen-
        mesi. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9(2), 138-150.
             Çevik, V. (2013). How Teacher Candidates Perceive Social Networks?. Proceedings Of International
        Academic Conference On Education, Teaching And E-Learning 2013 İçinde. Prag: Çek Cumhuriyeti.
             Erdem, A. R. (2003). Üniversite Kültüründe Önemli Bir Unsur: Değerler. Değerler Eğitimi Dergisi, 1(4),
        55-72.
             Eyimaya, A. Ö., Uğur, S., Sezer, T. A., & Tezel, A. (2020). İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinde Dijital Oyun
        Bağımlılığının Uyku ve Diğer Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. Journal of TurkishSleepMedicine, 2, 83-90.
             Hökelekli, H. (2010). Modern Eğitimde Yeni Bir Paradigma: Değerler Eğitimi. Eğitime Bakış Dergisi, 6
        (18), 4-10
             https://www.felsefe.gen.tr/degerlerin-siniflandirilmasi/
             Http://Selcukluram.Meb.K12.Tr/Meb_İys_Dosyalar/42/01/964696/Dosyalar/2017_01/12090938_Sa-
        nalortambror.Pdf
             Https://Www.Milleni.Com.Tr/Blog/İnternet/İnternet-Nedir
             Irmak, A. Y., & Erdoğan, S. (2016). Ergen ve genç erişkinlerde dijital oyun bağımlılığı: güncel bir bakış. Türk
        Psikiyatri Dergisi, 27(2), 128-137.
             Karasar, N. (2010). Bilimsel araştırma yöntemleri.(21. bs.). Ankara: Nobel Yayın.
             Kiliçer, K., Özeke, V., & Çoklar, A. N. (2018). Sosyal Medya Kullanıcılarına Ait Siber Davranışların İnsani
        Değerler Bağlamında İncelenmesi. Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (56), 19-39.
             Köse, T. Ç., Karaduman, H., & Eryılmaz, Ö. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarına Göre Sosyal Medyada
        Değerler1.
             Lermi, U.,& Afat, N. (2020), Ortaokul Öğrencilerinde Bilgisayar Oyunu Bağımlılığının Ebeveyn Davra-
        nışları Açısından İncelenmesi.
             Muslu, G. K., & Bolışık, B. (2009). Çocuk Ve Gençlerde İnternet Kullanımı. Taf Preventive Medicine Bul-
        letin, 8(5).
             Mustafaoğlu R , Yasacı Z . Dijital Oyun Oynamanın Çocukların Ruhsal ve Fiziksel Sağlığı Üzerine Olum-
        suz Etkileri. Bağımlılık Dergisi. 2018; 19(3): 51-58.












               artvincovidcongress.org                   242                                      - Bildiri Metni -
   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247