Page 377 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 377

Eğitimde Yeni Normlar-II                                  Uluslararası Covid-19 Kongresi




                 2. Yapılan çalışma genişletilerek daha büyük bir örnekleme ulaşılabilir.


                 Kaynaklar

                 Akbaş, O. (2008). Değer eğitimi akımlarına genel bir bakış. Değerler Eğitimi Dergisi, 6(16), 9-27.
                 Avşaroğlu, S., & Koyuncu, E. People’s Sense Of Compassıon And Compassıonnate Attıtude As A Value.
            Uluslararası Medeniyet Çalışmaları Dergisi, 3(1), 16-37.
                 Bayırlı, H. (2020). Merhamet Değeri: Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri ve Etkinlik Örnekleri 1. Cumhuriyet
            International Journal of Education, 9(2), 468-493.
                 Dam, Hasan. “Değerler Eğitiminde İzciliğin Önemi ve Eğitsel Değeri Üzerine Nitel Bir Araştırma”. Din
            bilimleri Akademik Araştırma Dergisi 20/2 (Eylül 2020): 727-754.
                 Çam, İ. D., Yılar, M. B., & Ünal, O.,. (2020). Son dönem Osmanlı ve güncel ders kitaplarında tasarruf
            değeri. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 39(3 100. Yıl Eğitim Sempozyumu Özel Sayı),
            350-374.
                 Çelik, Z. (2014). İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin yardımseverlik tutumlarının çeşitli değişkenler açsından
            incelenmesi (Erzurum ili örneği) (Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). Atatürk Üniversitesi, Erzurum, Türkiye.
                 Dılmaç, B., Kulaksizoğlu, A., & Ekşlı, H. (2007). An Examination of the Humane Values Education Prog-
            ram on a Group of Science High School Students. Educational Sciences: Theory & Practice, 7(3).
                 Genç, M. F. (2018). Merhamet eğitiminin saldırganlık davranışını azaltmadaki rolü. Ondokuz Mayıs
            Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, (45), 61-82.
                 https://www.hurriyet.com.tr/aile/yazarlar/samil-saribas/bir-merhamet-arayisi-olarak-psikotera-
            pi-430232#:~:text=Merhamet%2C%20merhamette%20bulunan%20ki%C5%9Fiyi%20depresyondan,-
            ve%20mutlu%20ki%C5%9Filer%20oldu%C4%9Funu%20s%C3%B6yleyebiliriz.(Erişim Tarihi: 21.05.2021)
                 İçli, G. (2005). Sosyolojiye Giriş. Ankara: Anı Yayıncılık.
                 Kıral, B., & Başdağ, S. (2017). Sınıf öğretmenlerinin merhamet eğitimine ilişkin görüşleri. Trakya Üni-
            versitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8(1), 80-96.
                 TDK (2014). Türkçe Sözlük. Ankara: Türk Dil Kurumu Yayınları.
                 Ulusoy, K. (2007). Lise tarih programında yer alan geleneksel ve demokratik değerlere yönelik öğrenci
            tutumlarının ve görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından değerlendirilmesi (Yayımlanmamış doktora tezi).
            Gazi Üniversitesi, Ankara, Türkiye.
                 Aktepe, V., Uzunöz, A., & Köybaşı, E. (2018). Değer Analizi Yaklaşımı Yoluyla Dürüstlük Değerine Yönelik
            Öğrenci Cevaplarının İncelenmesi. Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 11(3), 606-626.
                 Uzunöz, A., Aktepe, V., & Özağaçhanlı, Z. (2020). Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tasarruf Değe-
            rine İlişkin Metaforik Algıları. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, 10(1), 36-51.
                 Yalnız, A., & Yıkmaz, Y. (2018). Değerler Eğitimi Kavramı Olarak Dürüstlük ve Dürüstlük Ölçeği (DÖ)
            Türkçe Formu: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Hitit Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 17(34), 649-666






















            - Bildiri Metni -                                377                   Eğitimde Yeni Normlar-II
   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382