Page 548 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 548

Eğitimde Yeni Normlar-II                                                                                              Uluslararası Covid-19 Kongresi




             Kaynaklar


             Alkış, S. & Oğuzoğlu, Y. (2005). İlköğretim Öğrencilerinin Tarihi Çevre Bilgisinin Değerlendirilmesi.
        Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18(1) , 23-46.
             Alkış, S , Oğuzoğlu, Y . (2005). Ülkemiz Koşullarında Tarihi Çevre Eğitiminin Önemini ve Gerekliliğini
        Arttıran Etkenler . Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 18(2) , 347-361.
             Atik, A. & Bilginer Erdoğan, Ş. (2014). Toplumsal Bellek Ve Medya. Atatürk İletişim Dergisi,  Sayı:6
             Baltacı, A. (2018). Nitel Araştırmalarda Örnekleme Yöntemleri ve Örnek Hacmi Sorunsalı Üzerine
        Kavramsal Bir İnceleme. BEÜ SBE Dergisi.,7(1), 231-274.
             Basmacı, D. (2017). Kültürel Mirasın Korunmasında Yerel Yönetimlerin Rolü: Beyoğlu Belediyesi Örneği.
        Aurum Mühendislik Sistemleri Ve Mimarlık Dergisi (Aurum Journal Of Engıneerıng Systems And Archıte-
        cture), 1(2), 77-90.
             Bayrakal, S . (2011). Tarihi Eser Bilinci, İlgisi Ve Farkındalığı: Nevşehir Örneği . Sanat Tarihi Dergisi , 19
        (1) , 23-43.
             Büyüköztürk, Ş. (2005). Anket geliştirme. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 3(2), 133-151.
             Büyüköztürk, Ş. (2011). Deneysel desenler: Öntest-Sontest Kontrol Grubu, Desen Ve Veri Analizi.
        Pegem Akademi.
             Dönmez, C. & Yeşilbursa, C. C. (2014). Kültürel Miras Eğitiminin Öğrencilerin Somut Kültürel Mirasa
        Yönelik Tutumlarına Etkisi. İlköğretim Online, 13(2), 425-442.
             Güneş, E. & Alagöz, G. (2018). Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Kültürel Miras Tutumları Üzerine Bir
        Araştırma. Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Yıl : 10, Sayı : 29.
             Hacısalihoğlu, Y. (2008). Kuramsal Ve Kavramsal Bir Çözümleme: Mekân-Güç-Çatışma Ve Jeopolitik.
        Türk Coğrafya Dergisi, Sayı:47, 1-14.
             Hayta, N., Karabağ, Ş.G. & Yumak, S. (2016). Yaşanılan Tarihsel Mekânın Öğrencilerin Tarih Bilinci İle
        İlişkisi (Gaziantep İli Örneği). JOURNAL of RESEARCH in EDUCATION and SOCIETY, 3(1), 100-129.
             Karasar, N. (2010). Bilimsel araştırma yöntemleri.(21. bs.). Ankara: Nobel Yayın.
             Mazı, F. (2009). Tarihi Çevrenin Korunmasında Sosyo-Ekonomik Faktörlerin Etkisi.  Mevzuat Dergisi,
        138.sayı
             Meydan Yıldız, S. G. (2018). Kültürün Mekânsal Değişimler Üzerindeki Etkisi. Gazi İktisat ve İşletme
        Dergisi, 2018; 4(3):173-184.
             Sayan, Y. (2009). Türk Kültür Mirasının Korunması ve Tarihi Çevre Bilinci Üzerine. Türk Dünyası İnce-
        lemeleri Dergisi, 9(1), 153-156.




























               artvincovidcongress.org                   548                                      - Bildiri Metni -
   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553