Page 655 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 655
Eğitimde Yeni Normlar-II Uluslararası Covid-19 Kongresi
Sınıfımı Ge- f 2 7 0 2 0
çerim
Gıda % 18,2% 63,6% 0,0% 18,2% 0,0%
Reklamları 12 f 31 56 26 44 3
Takdir Bel-
gesi % 19,4% 35,0% 16,3% 27,5% 1,9%
f 0 1 2 0 1
Zayıfım Var
% 0,0% 25,0% 50,0% 0,0% 25,0%
Teşekkür f 6 14 5 0 2
Belgesi % 22,2% 51,9% 18,5% 0,0% 7,4%
Reklam f 3 2 1 0 0
Kuşakları 7 Onur Belgesi % 50,0% 33,3% 16,7% 0,0% 0,0%
Sınıfımı Ge- f 1 3 5 2 0
çerim % 9,1% 27,3% 45,5% 18,2% 0,0%
Takdir Bel- f 34 71 27 26 2
gesi % 21,3% 44,4% 16,9% 16,3% 1,3%
f 0 2 1 1 0
Zayıfım Var
% 0,0% 50,0% 25,0% 25,0% 0,0%
Teşekkür f 4 10 11 1 1
Belgesi % 14,8% 37,0% 40,7% 3,7% 3,7%
f 1 2 1 2 0
Ailem 21 Onur Belgesi
% 16,7% 33,3% 16,7% 33,3% 0,0%
Sınıfımı Ge- f 2 6 1 2 0
çerim % 18,2% 54,5% 9,1% 18,2% 0,0%
Takdir Bel- f 13 64 42 37 4
gesi % 8,1% 40,0% 26,3% 23,1% 2,5%
Tablo 4’ te ‘Gıda reklamlarındaki ilgimi çeken ürünün çeşitlerinin de reklamlarını izlerim.’ sorusuna en
düşük cevaplar (Zayıfım Var: 0,0%) ‘Katılmıyorum, Kararsızım’ (Teşekkür Belgesi, Onur Belgesi, Sınıfımı
Geçerim: 0,0%, Takdir Belgesi: 1,9%) ‘Kesinlikle Katılıyorum’ olmakla beraber en yüksek seçilen cevaplar
(Zayıfım Var: 50,0%) ‘Kesinlikle Katılmıyorum’,(Teşekkür Belgesi: 29,6%, Sınıfımı Geçerim: 63,6%, Takdir
Belgesi: 35,0%) ‘Katılmıyorum’(Onur Belgesi: 33,3%)’Katılmıyorum, Kararsızım, Katılıyorum’ olmuştur.
‘Reklamlarındaki gıda ürünlerinin sağlıklı olduklarını düşünürüm.’ sorusuna en düşük cevaplar (Za-
yıfım Var, Teşekkür Belgesi: 0,0%) ’Katılıyorum’,(Onur Belgesi:0,0%) ‘Katılıyorum, Kesinlikle Katılıyorum’
(Sınıfımı Geçerim:0,0%, Takdir Belgesi:1,3) ‘Kesinlikle Katılıyorum’ olmakla beraber, en yüksek cevaplar
(Zayıfım Var:50,0%, Sınıfımı Geçerim:45,5%) ’Kararsızım’ (Teşekkür Belgesi: 51,9%, Takdir Belgesi:44,4%)
’Katılmıyorum’ (Onur Belgesi:50,0%) ‘Kesinlikle Katılmıyorum’ olmuştur.
Tablo5-Gelir miktarı değişkenine göre kategorilerin dağılımları
Pandemiyle beraber son dönemlerde gıda reklamlarında artış olduğunu düşünü-
14
rüm.
10 Alışverişte her zaman en çok reklamını beğendiğim gıda ürünü alırım.
23 Ailem gıda reklamlarındaki ürünlerin fiyatlarını pahalı bulur.
- Bildiri Metni - 655 Eğitimde Yeni Normlar-II