Page 655 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 655

Eğitimde Yeni Normlar-II                                  Uluslararası Covid-19 Kongresi





                                         Sınıfımı Ge-  f      2           7         0         2           0
                                          çerim
                  Gıda                              %      18,2%       63,6%      0,0%      18,2%       0,0%
               Reklamları       12                   f       31          56        26         44          3
                                        Takdir Bel-
                                           gesi     %      19,4%       35,0%      16,3%     27,5%       1,9%
                                                     f       0            1         2         0           1
                                        Zayıfım Var
                                                    %       0,0%       25,0%     50,0%      0,0%       25,0%
                                         Teşekkür    f        6          14         5         0           2
                                          Belgesi   %      22,2%       51,9%      18,5%     0,0%        7,4%

                 Reklam                              f        3           2         1         0           0
                Kuşakları       7      Onur Belgesi  %     50,0%       33,3%      16,7%     0,0%        0,0%

                                         Sınıfımı Ge-  f      1           3         5         2           0
                                          çerim     %       9,1%       27,3%      45,5%     18,2%       0,0%

                                        Takdir Bel-  f       34          71        27         26          2
                                           gesi     %      21,3%       44,4%      16,9%     16,3%       1,3%

                                                     f       0            2         1         1           0
                                        Zayıfım Var
                                                    %       0,0%       50,0%      25,0%     25,0%       0,0%

                                         Teşekkür    f        4          10         11        1           1
                                          Belgesi   %      14,8%       37,0%      40,7%      3,7%       3,7%

                                                     f        1           2         1         2           0
                  Ailem         21     Onur Belgesi
                                                    %      16,7%       33,3%      16,7%     33,3%       0,0%

                                         Sınıfımı Ge-  f      2           6         1         2           0
                                          çerim     %      18,2%       54,5%      9,1%      18,2%       0,0%

                                        Takdir Bel-  f       13          64        42         37          4
                                           gesi     %       8,1%       40,0%      26,3%     23,1%       2,5%
                 Tablo 4’ te ‘Gıda reklamlarındaki ilgimi çeken ürünün çeşitlerinin de reklamlarını izlerim.’ sorusuna en
            düşük cevaplar (Zayıfım Var: 0,0%) ‘Katılmıyorum, Kararsızım’ (Teşekkür Belgesi, Onur Belgesi, Sınıfımı
            Geçerim: 0,0%, Takdir Belgesi: 1,9%) ‘Kesinlikle Katılıyorum’ olmakla beraber en yüksek seçilen cevaplar
            (Zayıfım Var: 50,0%) ‘Kesinlikle Katılmıyorum’,(Teşekkür Belgesi: 29,6%, Sınıfımı Geçerim: 63,6%, Takdir
            Belgesi: 35,0%)  ‘Katılmıyorum’(Onur Belgesi: 33,3%)’Katılmıyorum, Kararsızım, Katılıyorum’ olmuştur.
                 ‘Reklamlarındaki gıda ürünlerinin sağlıklı olduklarını düşünürüm.’ sorusuna en düşük cevaplar (Za-
            yıfım Var, Teşekkür Belgesi: 0,0%) ’Katılıyorum’,(Onur Belgesi:0,0%) ‘Katılıyorum, Kesinlikle Katılıyorum’
            (Sınıfımı Geçerim:0,0%, Takdir Belgesi:1,3) ‘Kesinlikle Katılıyorum’ olmakla beraber, en yüksek cevaplar
            (Zayıfım Var:50,0%, Sınıfımı Geçerim:45,5%) ’Kararsızım’ (Teşekkür Belgesi: 51,9%, Takdir Belgesi:44,4%)
            ’Katılmıyorum’ (Onur Belgesi:50,0%) ‘Kesinlikle Katılmıyorum’ olmuştur.


            Tablo5-Gelir miktarı değişkenine göre kategorilerin dağılımları
                                        Pandemiyle beraber son dönemlerde gıda reklamlarında artış olduğunu düşünü-
                                14
                                                                         rüm.
                               10            Alışverişte her zaman en çok reklamını beğendiğim gıda ürünü alırım.
                               23                Ailem gıda reklamlarındaki ürünlerin fiyatlarını pahalı bulur.



            - Bildiri Metni -                                655                   Eğitimde Yeni Normlar-II
   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660