Page 112 - e-Kongre Bildiriler Kitabı
P. 112
ifade etmesinin sağlanmasının ve bunun eğitsel süreçlerin bir parçası haline getirilmesinin faydalı ve yol
gösterici olacağı düşünülmektedir.
KAYNAKÇA
Aktay S., Keskin T. (2016) Eğitim Bilişim Ağı (EBA) İncelemesi. Eğitim Kuram ve Uygulama
Araştırmaları Dergisi, 2(3), 27-44.
Arkan, A., Kaya, E. (2018) Eğitim Bilişim Ağı (EBA) ve 2023 Eğitim Vizyonu. Seta Perspektif, (221),
1-6.
Cömert, D., Güleç, H. (2004). Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Aile Katılımının Önemi: Öğretmen-
Aile-Çocuk ve Kurum. Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 6(1), 132-145.
Cumhurbaşkanlığı 2. Yıl Değerlendirme Toplantısı (2020). Erişim Adresi:
https://www.tccb.gov.tr/assets/dosya/kabine/kabine.pdf
Demirçelik, D., A. (2019). Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin EBA Hakkındaki Görüşleri: Yozgat İli
Örneği (Yüksek Lisans Tezi). Ulusal Tez Merkezi veri tabanından erişildi (588023).
Gündüz, M., Altınbaş, Ş. (2018) Türk Sinemasında Eğitim İçerikli Filmlerde Okul Yöneticisi Tasviri.
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi, 9(18), 54-76.
Kocadaş, M. (2004) Kitle İletişim Araçları Eğitim İlişkisi. Dinbilimleri Akademik Araştırma Dergisi,
(2), 129-135.
Tezcan, M. (1994). Toplumsal Yaşantımızda Sinema ve Halk Eğitimindeki Rolü. Ankara Üniversitesi
Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 5(3), 171-204.
Tokgöz, O. (1984). Kitle İletişim Araçlarının İstenilmeden Öğrenmede Rolü ve Önemi. Eğitim ve Bilim
Dergisi, 23-28.
Yakar, H. G. İ. (2013) Sinema Filmlerinin Eğitim Amaçlı Kullanımı: Tarihsel Bir Değerlendirme. Hasan
Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi, (19), 21-36.
Yaşartürk, G., İlbuğa, U. E. (2014). Üç Maymun, Pandora’nın Kutusu, Güzel Günler Göreceğiz, Nar,
Geriye Kalan, Şimdiki Zaman ve Zerre Film Örnekleriyle Türk Sinemasında Kentli Kadın Olgusu.
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, (39), 159-180.
112