Page 83 - e-Kongre Bildiriler Kitabı
P. 83

•  Öğrencilerin derse katılım seviyelerini arttırmak için gerekli önlemler alınmalıdır.
                   •  Öğretmen ve öğrencilere teknik destek verilmelidir.

                   •  Lise düzeyinde uzaktan eğitimle desteklenerek matematik eğitimi çeşitlendirilmeli.

                   •  Gelecek çalışmalarda “matematik eğitimi” nde uzaktan eğitim konusu daha derinlemesine ele
                      alınmalıdır.

                   •  Lise öğrencilerinin görüşlerini inceleyen çalışmalara yer verilmelidir.
               Kaynakça


               Alakoç, Z. (2003). Matematik ögretiminde teknolojik modern ögretim yaklasimlari. TOJET: The
                     Turkish Online Journal of Educational Technology, 2(1).

               Bozkurt, A. (2017). Türkiye’de uzaktan eğitimin dünü, bugünü ve yarını. Açıköğretim Uygulamaları
                     ve Araştırmaları Dergisi, 3(2), 85-124.

               Büyüköztürk, Ş., Akgün, Ö. E., Demirel, F., Karadeniz, Ş., ve Çakmak, E. K. (2010). Bilimsel
                     araştırma yöntemleri. Ankara: Pegem.

               Creswell, J. W. (2014). Nitel araştırma yöntemleri: Beş yaklaşıma göre nitel araştırma ve araştırma
                     deseni. Siyasal Kitabevi.

               Ertürk, S. (1988). Türkiye'de eğitim felsefesi sorunu. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi
                     Dergisi, 3(3).


               Gürer, M. D., Tekinarslan, E., & Yavuzalp, N. (2016). Çevrimiçi Ders Veren Öğretim Elemanlarının
                     Uzaktan Eğitim Hakkındaki Görüşleri. Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, 7(1).

               Mahiroğlu, A., & Coşar, M. (2008). Web tabanlı uzaktan eğitimde sıra, hız ve içerik kontrellerinin
                     akademik başarıya etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 6(1), 63-83.

               Kutluca, T., & Yalman, M. (2013). Matematik Öğretmeni Adaylarının Bölüm Dersleri İçin Kullanılan
                     Uzaktan Eğitim Sistemi Hakkındaki Yaklaşımları. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim
                     Fakültesi Dergisi, (21), 197-208.

               Yorgancı, S. (2015). Web Tabanlı Uzaktan Eğitim Yönteminin Öğrencilerin Matematik Başarılarına
                     Etkileri. Kastamonu Eğitim Dergisi, 23(3), 1401-1420.


















                                                               83
   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88