Page 83 - e-Kongre Bildiriler Kitabı
P. 83
• Öğrencilerin derse katılım seviyelerini arttırmak için gerekli önlemler alınmalıdır.
• Öğretmen ve öğrencilere teknik destek verilmelidir.
• Lise düzeyinde uzaktan eğitimle desteklenerek matematik eğitimi çeşitlendirilmeli.
• Gelecek çalışmalarda “matematik eğitimi” nde uzaktan eğitim konusu daha derinlemesine ele
alınmalıdır.
• Lise öğrencilerinin görüşlerini inceleyen çalışmalara yer verilmelidir.
Kaynakça
Alakoç, Z. (2003). Matematik ögretiminde teknolojik modern ögretim yaklasimlari. TOJET: The
Turkish Online Journal of Educational Technology, 2(1).
Bozkurt, A. (2017). Türkiye’de uzaktan eğitimin dünü, bugünü ve yarını. Açıköğretim Uygulamaları
ve Araştırmaları Dergisi, 3(2), 85-124.
Büyüköztürk, Ş., Akgün, Ö. E., Demirel, F., Karadeniz, Ş., ve Çakmak, E. K. (2010). Bilimsel
araştırma yöntemleri. Ankara: Pegem.
Creswell, J. W. (2014). Nitel araştırma yöntemleri: Beş yaklaşıma göre nitel araştırma ve araştırma
deseni. Siyasal Kitabevi.
Ertürk, S. (1988). Türkiye'de eğitim felsefesi sorunu. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Dergisi, 3(3).
Gürer, M. D., Tekinarslan, E., & Yavuzalp, N. (2016). Çevrimiçi Ders Veren Öğretim Elemanlarının
Uzaktan Eğitim Hakkındaki Görüşleri. Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, 7(1).
Mahiroğlu, A., & Coşar, M. (2008). Web tabanlı uzaktan eğitimde sıra, hız ve içerik kontrellerinin
akademik başarıya etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 6(1), 63-83.
Kutluca, T., & Yalman, M. (2013). Matematik Öğretmeni Adaylarının Bölüm Dersleri İçin Kullanılan
Uzaktan Eğitim Sistemi Hakkındaki Yaklaşımları. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim
Fakültesi Dergisi, (21), 197-208.
Yorgancı, S. (2015). Web Tabanlı Uzaktan Eğitim Yönteminin Öğrencilerin Matematik Başarılarına
Etkileri. Kastamonu Eğitim Dergisi, 23(3), 1401-1420.
83