Page 108 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 108

Eğitimde Yeni Normlar-II                                                                                              Uluslararası Covid-19 Kongresi




        Tablo 2:Cinsiyet değişkenine göre kategorilerin dağılımları

                      3           Sanal laboratuvarlarda yapılan deneylerin kesinliği beni tatmin eder.
                      1           Sanal laboratuvarları kullanmayı bilirim

                      6           Gerçek laboratuvarda riskli olabilecek deneyleri sanal laboratuvarda yapmak benim
                                  için daha yararlıdır.

                       Soru Nu-     Cinsiyet   Kesinlikle   Katılıyo-  Karar-  Katılmı-  Kesinlikle ka-  Toplam
                        marası                katılıyorum   rum     sızım   yorum     tılmıyorum

                                        f     27          48       62      23        8             168
                                  K
         Özgüvenli    3                 %     16,1%       28,6%    36,9%   13,7%     4,8%          100,0%
         Olmak                          f     10          28       37      5         2             82
                                  E
                                        %     12,2%       34,1%    45,1%   6,1%      2,4%          100,0%

                                        f     11          39       70      31        17            168
                                  K
                                        %     6,5%        23,2%    41,7%   18,5%     10,1%         100,0%
         İstekli Olmak 1
                                        f     9           17       35      14        7             82
                                  E
                                        %     11,0%       20,7%    42,7%   17,1%     8,5%          100,0%

                                        f     49          52       39      18        10            168
                                  K
                                        %     29,2%       31,0%    23,2%   10,7%     6,0%          100,0%
         Kıyaslamak   6
                                        f     20          31       15      12        4             82
                                  E
                                        %     24,4%       37,8%    18,3%   14,6%     4,9%          100,0%
             Tablo 2’de cinsiyet değişkenine göre maddelere verilen yanıtların kategorilere dağılımı verilmiştir.
             Özgüvenli olmak kategorisine ait olan 3. maddeye bakıldığında kız öğrencilerin %36,9’u kararsız
        olduğunu, %28,6’sı katıldığını; erkek öğrencilere bakıldığında %45,1’i kararsız olduğunu, %34,1’i katıldığı
        görülmektedir.
             İstekli olmak kategorisinde yer alan 1. madde incelendiğinde kız öğrencilerin %41,7 oranında kararsız
        olunduğu, %23,2 oranında katılındığı; erkek öğrencilere bakıldığında %42,7 oranında kararsız olunduğu,
        %20,7 oranında katılındığı belirtilmiştir.
             Kıyaslamak kategorisine ait olan 6. madde için kız katılımcıların %31,0’ı katılıyorum, %29,2’si kesinlikle
        katılıyorum seçeneğini; erkek katılımcıların %37,8’i katılıyorum, %24,4’ü kesinlikle katılıyorum seçeneğini
        işaretlemiştir.

        Tablo 3:Okul türü değişkenine göre kategorilerin dağılımları

                         5         Sanal laboratuvarda deneyler sonucunda verilerin kendiliğinden kaydolması beni
                                   rahatlatır.
                         9         Sanal laboratuvarları kullanmaktan zevk alırım.

                         19        Pandemi döneminde sanal laboratuvar kullanmak zamanımı etkin değerlendirmemi
                                   sağladı.

                             Soru Numa-  rası  Okul Türü  Kesinlikle katı-  lıyorum  Katılıyorum  Kararsızım  Katılmıyorum  Kesinlikle ka-  tılmıyorum  T oplam








               artvincovidcongress.org                   108                                      - Bildiri Metni -
   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113