Page 111 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 111
Eğitimde Yeni Normlar-II Uluslararası Covid-19 Kongresi
%33,3 oranda katıldığı, en az %0,0 oranda katılmadığı belirtilmiştir.
Kıyaslamak kategorisine ait olan 12. madde için her yıl zayıfı olan öğrencilerin %46,8’inin katılıyo-
rum seçeneğini işaretlemesiyle en çok işaretlenen seçenek olmuştur, %0,0’ının kesinlikle katılmıyorum
seçeneğini işaretlemesiyle en az işaretlenen seçenek olmuştur. Her yıl sınıfını geçen ama belge alamayan
öğrencilerin %36,4ünün kesinlikle katılıyorum ve %36,4’ünün katılıyorum seçeneğini işaretlemesiyle en
çok işaretlenen şıklar olmuştur. %4,5’inin katılmıyorum ve %4,5’inin kesinlikle katılmıyorum seçeneğini
işaretlemesiyle en az işaretlenen şık olmuştur.
Her yıl teşekkür belgesi alan öğrencilerin en çok işaretlediği seçenek %36,8 katılıyorum ve %36,8
kararsızım seçenekleri, en az işaretlenen seçenek %0,0 kesinlikle katılmıyorum olmuştur. Her yıl takdir
belgesi alan öğrencilerin en çok işaretlediği seçenek %39,9 katılıyorum, en az %2,6 kesinlikle katılmıyo-
rum seçeneği olmuştur. Onur belgesi alan öğrencilerin en çok işaretlediği seçenek %44,4 katılıyorum, en
az işaretlediği seçenek %0,0 katılmıyorum seçeneği olmuştur.
Tablo 5:Gelir miktarı değişkenine göre kategorilerin dağılımları
21 Sanal laboratuvarları kullandığımda bana bir şeyler katacağını düşünüyorum.
17 Sanal laboratuvarlarda her türlü deneyi yapmak isterim.
14 Sanal laboratuvarlar uzaktan eğitim döneminde bana çok faydalı olmuştur.
S oru Kesinlikle Kesinlikle
Numa- Gelir katılıyo- Katılıyorum Kararsızım Katılmıyorum katılmı- Toplam
rası rum yorum
f 8 8 5 5 1 27
0-1000
% 29,6% 29,6% 18,5% 18,5% 3,7% 100,0%
1000- f % 5 9 5 3 1 4,3% 23
Özgüvenli Olmak 21 2000- f % 13 17 24 10 3 67
2000
39,1%
100,0%
21,7%
13,0%
21,7%
3000
14,9%
100,0%
19,4%
35,8%
25,4%
4,5%
3000-
5000 f % 23 15 21 15 0 74
20,3%
31,1%
28,4%
20,3%
0,0%
100,0%
15000- f 17 17 17 6 2 59
10000 % 28,8% 28,8% 28,8% 10,2% 3,4% 100,0%
f 12 10 3 0 2 27
0-1000
% 44,4% 37,0% 11,1% 0,0% 7,4% 100,0%
1000- f 11 5 2 3 2 23
2000 % 47,8% 21,7% 8,7% 13,0% 8,7% 100,0%
İstekli Olmak 17 2000- f % 7 28 27 3 2 67
3000
4,5%
100,0%
3,0%
40,3%
10,4%
41,8%
3000- f 21 27 23 3 0 74
5000 % 28,4% 36,5% 31,1% 4,1% 0,0% 100,0%
5000- f 16 26 11 6 0 59
10000 % 27,1% 44,1% 18,6% 10,2% 0,0% 100,0%
- Bildiri Metni - 111 Eğitimde Yeni Normlar-II