Page 111 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 111

Eğitimde Yeni Normlar-II                                  Uluslararası Covid-19 Kongresi




            %33,3 oranda katıldığı, en az %0,0 oranda katılmadığı belirtilmiştir.
                 Kıyaslamak kategorisine ait olan 12. madde için her yıl zayıfı olan öğrencilerin %46,8’inin katılıyo-
            rum seçeneğini işaretlemesiyle en çok işaretlenen seçenek olmuştur, %0,0’ının kesinlikle katılmıyorum
            seçeneğini işaretlemesiyle en az işaretlenen seçenek olmuştur. Her yıl sınıfını geçen ama belge alamayan
            öğrencilerin %36,4ünün kesinlikle katılıyorum ve %36,4’ünün katılıyorum seçeneğini işaretlemesiyle en
            çok işaretlenen şıklar olmuştur. %4,5’inin katılmıyorum ve %4,5’inin kesinlikle katılmıyorum seçeneğini
            işaretlemesiyle en az işaretlenen şık olmuştur.
                 Her yıl teşekkür belgesi alan öğrencilerin en çok işaretlediği seçenek %36,8 katılıyorum ve %36,8
            kararsızım seçenekleri, en az işaretlenen seçenek %0,0 kesinlikle katılmıyorum olmuştur.  Her yıl takdir
            belgesi alan öğrencilerin en çok işaretlediği seçenek %39,9 katılıyorum, en az %2,6 kesinlikle katılmıyo-
            rum seçeneği olmuştur. Onur belgesi alan öğrencilerin en çok işaretlediği seçenek %44,4 katılıyorum, en
            az işaretlediği seçenek %0,0 katılmıyorum seçeneği olmuştur.


            Tablo 5:Gelir miktarı değişkenine göre kategorilerin dağılımları
                        21      Sanal laboratuvarları kullandığımda bana bir şeyler katacağını düşünüyorum.
                        17      Sanal laboratuvarlarda her türlü deneyi yapmak isterim.
                        14      Sanal laboratuvarlar uzaktan eğitim döneminde bana çok faydalı olmuştur.


                        S oru                 Kesinlikle                                     Kesinlikle
                        Numa- Gelir           katılıyo- Katılıyorum  Kararsızım  Katılmıyorum katılmı- Toplam
                        rası                  rum                                            yorum

                                         f    8         8           5           5            1         27
                                0-1000
                                         %    29,6%     29,6%       18,5%       18,5%        3,7%      100,0%

                                1000-    f %  5         9           5           3            1 4,3%    23
                  Özgüvenli Olmak  21  2000-  f %  13   17          24          10           3         67
                                2000
                                                        39,1%
                                                                                                       100,0%
                                              21,7%
                                                                                13,0%
                                                                    21,7%
                                3000
                                                                                14,9%
                                                                                                       100,0%
                                              19,4%
                                                                    35,8%
                                                        25,4%
                                                                                             4,5%
                                3000-
                                5000     f %  23        15          21          15           0         74
                                                        20,3%
                                              31,1%
                                                                    28,4%
                                                                                20,3%
                                                                                             0,0%
                                                                                                       100,0%
                                15000-   f    17        17          17          6            2         59
                                10000    %    28,8%     28,8%       28,8%       10,2%        3,4%      100,0%
                                         f    12        10          3           0            2         27
                                0-1000
                                         %    44,4%     37,0%       11,1%       0,0%         7,4%      100,0%
                                1000-    f    11        5           2           3            2         23
                                2000     %    47,8%     21,7%       8,7%        13,0%        8,7%      100,0%
                    İstekli Olmak  17  2000-  f %  7    28          27          3            2         67
                                3000
                                                                                4,5%
                                                                                                       100,0%
                                                                                             3,0%
                                                                    40,3%
                                              10,4%
                                                        41,8%
                                3000-    f    21        27          23          3            0         74
                                5000     %    28,4%     36,5%       31,1%       4,1%         0,0%      100,0%
                                5000-    f    16        26          11          6            0         59
                                10000    %    27,1%     44,1%       18,6%       10,2%        0,0%      100,0%
            - Bildiri Metni -                                 111                  Eğitimde Yeni Normlar-II
   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116