Page 115 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 115

Eğitimde Yeni Normlar-II                                  Uluslararası Covid-19 Kongresi




                 Çetin, O., & Günay, Y. (2011). Fen eğitimine yönelik örnek bir web tabanlı öğretim materyalinin hazırlan-
            ması ve bu materyalin öğretmen öğrenci görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi. Ahi Evran Üniversitesi
            Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 12(2), 175-202.
                 Çinici, A., Özden, M., Akgün, A., Ekici, M., & Yalçın, H. (2013). Sanal Ve Geleneksel Laboratuvar Uygu-
            lamalarının 5. Sınıf Öğrencilerinin Işık Ve Ses Ünitesiyle İlgili Başarıları Üzerine Etkisinin Karşılaştırılması.
            Bayburt eğitim fakültesi dergisi, 8(2), 92-106.
                 Daşdemir, İ., ve Doymuş, K. (2016). Fen ve teknoloji dersinde animasyon kullanımının öğrencilerin
            akademik başarılarına, öğrenilen bilgilerin kalıcılığına ve bilimsel süreç becerilerine etkisi. Pegem Eğitim
            ve Öğretim Dergisi, 2(3), 33-42
                 Duman, M. Ş., & Avcı, G. (2016). Sanal laboratuvar uygulamalarının öğrenci başarısına ve öğrenilenlerin
            kalıcılığına etkisi. Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18(1), 13-33.
                 Ercan, T., Şahin, Y. G., ve Balta, S. (2009). An Indispensable Contributor To Efffective Time Manage-
            ment In Class: Remote Presenter. In Proceedings of 9 th International Educational Technology Conference,
            249-254.
                 Karasar, N. (2010). Bilimsel araştırma yöntemleri (21. bs.). Ankara: Nobel Yayın.
                 Koç Ünal, İ., & Şeker, R. (2020). Sanal Laboratuvar Uygulamalarının Öğrenci Akademik Başarıları Üze-
            rine Etkisinin İncelenmesi: Elektrik Ünitesi. Journal of Kirsehir Education Faculty, 21(1).
                 Özdener, N. (2005). Deneysel ögretim yöntemlerinde benzetisim (simulation) kullanimi. TOJET: The
            Turkish Online Journal of Educational Technology, 4(4), 93-98.
                 Ürey, M., & Aydın, M. (2014). İlköğretim fen ve teknoloji dersi programında yer alan çevre konularına
            yönelik bir program analizi, e. Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1(1), 37-50.
                 Yavuz, S., & Akçay, M. (2017). Bilgisayar destekli öğretim ile laboratuar destekli öğretimin öğrencilerin
            ders başarılarına ve derse karşı tutumlarına etkisinin incelenmesi. Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi, 5(1).













































            - Bildiri Metni -                                115                   Eğitimde Yeni Normlar-II
   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120