Page 434 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 434
Eğitimde Yeni Normlar-II Uluslararası Covid-19 Kongresi
Barış, M. (2015). Üniversite öğrencilerinin uzaktan öğretime yönelik tutumlarının incelenmesi: Namık
Kemal Üniversitesi Örneği. Sakarya University Journal of Education, 5(2), 36-46.
Başaran, M., Doğan, E., Karaoğlu, E., & Şahin, E. (2020). Koronavirüs (Covıd-19) pandemi sürecinin getirisi
olan uzaktan eğitimin etkililiği üzerine bir çalışma. Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi, 5(2),368-397.
Batdal Karaduman, G., Akşak Ertaş, Z., & Duran Baytar, S. (2021). Uzaktan eğitim yolu ile gerçekleşti-
rilen matematik derslerine ilişkin öğretmen deneyimlerinin incelenmesi. International Primary Education
Research Journal, 5(1), 1-17.
Bozkurt, A. (2017). Türkiye’de uzaktan eğitimin dünü, bugünü ve yarını. Açıköğretim Uygulamaları ve
Araştırmaları Dergisi, 3(2), 85-124
Can, E. (2020). Coronavirüs (Covid-19) pandemisi ve pedagojik yansımaları: Türkiye’de açık ve uzaktan
eğitim uygulamaları. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 6(2), 11-53.
Cavanaugh, C. S. (2001). The effectiveness of ınteractive distance education technologies in K-12 Le-
arning: A meta-analysis. International Journal of Educational Telecommunications, 7(1), 73-88.
Çakın, M., & Külekçi Akyavuz, E. (2020). Covid-19 süreci ve eğitime yansıması: Öğretmen görüşlerinin
incelenmesi. International Journal of Social Sciences and Education Research, 6(2), 165-186.
Çifçi, M., & Ersoy, M. (2021). Pandemi sürecinde eğitim alanında yapılan çalışmaların eğilimleri: Türkiye
örneği. International Journal of Eurasia Social Sciences, 12(43), 75-87.
Daniel, S.J. (2020). Education and the COVID-19 pandemic. Prospects, 49: 91-96. DOİ: 10.1007/s11125-
020-09464-3
Demiray, U. (1999). Bir çağdaş eğitim modeli olarak uzaktan eğitim uygulaması. Jandarma Dergisi,
85, 46-52.
Durak, G., Çankaya, S. & İzmirli, S. (2020). COVID-19 pandemi döneminde Türkiye’deki üniversitelerin
uzaktan eğitim sistemlerinin incelenmesi. Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi
Dergisi (EFMED), 14(1), 787-809.
Ekici, G. (2008). Uzaktan Eğitim Ortamlarının Seçiminde Öğrencilerin Öğrenme Stillerinin Önemi, Ha-
cettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 24: 48-55.
Emin, M. N. (2020). Koronavirüs salgını ve acil durumda eğitim. Seta Perspektif, 268, 1-4.
Herand, D., & Hatipoğlu, Z. A. (2014). Uzaktan eğitim ve uzaktan eğitim platformları’nın karşılaştırıl-
ması. Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 18(1), 65-75.
İzmirli, S., & Akyüz, H. İ. (2017). Eş zamanlı sanal sınıf yazılımlarının incelenmesi. Eğitimde Kuram ve
Uygulama, 13(4), 788-810.
Kaplan, E. (2021). Pandemi döneminde eğitim ve öğrenci psikolojisi. Göller Bölgesi Aylık Ekonomi ve
Kültür Dergisi, 8(96),29-32.
Kaplan Sayı A. (2013). Farklılaştırılmış Yabancı Dil Öğretiminin Üstün Zekâlı Öğrencilerde Erişiye, Eleş-
tirel Düşünmeye ve Yaratıcılığa Etkisi, Doktora Tezi, İstanbul Üniversitesi
Karakuş, N., Ucuzsatar, N., Karacaoğlu, M. Ö., Esendemir, N., & Bayraktar, D. (2020). Türkçe öğretmeni
adaylarının uzaktan eğitime yönelik görüşleri. RumeliDE Journal of Language and Literature Studies, (19),
220-241.
Karip, E. (2020). COVID-19: Okulların kapatılması ve sonrası. Web: https://tedmem.org/vurus/covid-
19- okullarin-kapatilmasi-ve-sonrasi adresinden erişilmiştir.
Leana, M. Z. (2005). Üstün zekalı ve normal çocuklarda yönetsel fonksiyonlar: Londra kulesi testi.
İstanbul: İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yüksek Lisans Tezi.
MEB, (2020). Bakan Selçuk, koronavirüs’e karşı eğitim alanında alınan tedbirleri açıkladı. Web: https://
www.meb.gov.tr/bakan-selcuk-koronaviruse-karsi-egitim-alanindaalinan-tedbirleriacikladi/haber/20497/
adresinden erişilmiştir.
Mills, C. J. (2003). Characteristics of effective teachers of gifted students: Teacher background and
personality styles of students. Gifted Child Quarterly, 47, 272–281.
artvincovidcongress.org 434 - Bildiri Metni -