Page 435 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 435
Eğitimde Yeni Normlar-II Uluslararası Covid-19 Kongresi
Oakland, T., Joyce, D., Horton, C., & Glutting, J. (2000). Temperament-based learning styles of identi-
fied gifted and nongifted students. Gifted Child Quarterly, 44, 183–89.
Özkul, A. E., & Aydın, C. A. (2012) Öğrenci adaylarının açık ve uzaktan öğrenmeye yönelik görüşleri.
Akademik Bilişim, 1-3.
Rueda, R. A. S., Martinez, R. C., Ortega, J. R., & Madrigal, A. R. G. (2021). Educators opinion about tech-
nology and web platforms during the Covid-19 pandemic. Revista Gestion De Las Personas Y Tecnologia,
14(40), 21-37.
Saran, S. (2020). Technology: Digital Epiphany? COVID-19 and Our Tech Futures. Challenges and Op-
portunities in the Post-COVID-19 World, 24-27. Erişim Tarihi: 05.07.2021.
Sarıgöz, O. (2016). Anthropological Attitudes and Views of the Teachers Towards Lifelong Learning.
The Anthropologist, 24(2), 598-610. DOİ: 10.1080/09720073.2016.11892054
Sarıgöz O. (2019). Teacher Candidates’ Opinions on Inclusive Education Practices. Turkish Studies-E-
ducational Sciences, 14(5), 2623-2937. DOİ: 10.29228/TurkishStudies.32691
Saavedra, J. (2020). Educational challenges and opportunities of the Coronavirus (COVID19) pande-
mic. Erişim tarihi: 01.07.2021.
Sanderson, E. & Greenberger, R. (2010). Evaluating online programs through a gifted lens. Gifted Child
Today, 34(3), 42-53.
Serçemeli, M., & Kurnaz, E. (2020). COVID-19 pandemi döneminde öğrencilerin uzaktan eğitim ve uzak-
tan muhasebe eğitimine yönelik bakış açıları üzerine bir araştırma. Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik
Araştırmalar Dergisi, 4(1), 40-53.
Solak, H. İ., Ütebay, G., & Yalçın, B. (2020). Uzaktan eğitim öğrencilerinin basılı ve dijital ortamdaki sınav
başarılarının karşılaştırılması. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 6(1), 41-52.
Toprakçı, Erdal ve Mustafa Ersoy (2008) Uzaktan Öğretimde Öğretmen Rolleri II. Uluslararası Bilgi-
sayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (Sözel Bildiri). Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi 16-18 Nisan
2008 Kuşadası/IZMIR Erisim: https://www.erdaltoprakci.com.tr/wp-content/uploads/2020/12/uzaktane-
gitim-öğretmen-rolleri.pdf
Toprakçı, E. (2017). Sınıf yönetimi. Ankara: Pegem Akademi
Yaman, B. (2021). Covid-19 pandemisi sürecinde Türkiye ve Çin’de uzaktan eğitim süreç ve uygulama-
larının incelenmesi. OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi, 17(Pandemi Özel Sayısı), 145-157
Yıldırım, A., & Şimşek, H. (2008). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri (6. Baskı). Seçkin Yayıncılık.
Yıldırım, F. (2012). Özel Yetenekli Çocuklar ve Ailelerinde Duygusal Ve Davranışsal Özellikler(Yüksek
Lisans Tezi). Dokuz Eylül Üniversitesi, Tıp Fakültesi Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Bölümü, İzmir
Yılmaz, E., Güner, B., Mutlu, H., Doğanay, G., & Yılmaz, D. (2020). Veli algısına göre pandemi dönemi
uzaktan eğitim sürecinin niteliği. Konya: Palet Yayınları.
Yılmaz, K. ve Horzum, B.M. (2005). Küreselleşme, Bilgi Teknolojileri ve Üniversite. İnönü Üniversitesi
Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (10): 103- 121.
Yılmazsoy, B., & Kahraman, M. (2019). Uzaktan eğitim öğrencilerinin öz-yönetimli öğrenme becerile-
rinin incelenmesi, Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 12(2), 783-818.
- Bildiri Metni - 435 Eğitimde Yeni Normlar-II