Page 435 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 435

Eğitimde Yeni Normlar-II                                  Uluslararası Covid-19 Kongresi




                 Oakland, T., Joyce, D., Horton, C., & Glutting, J. (2000). Temperament-based learning styles of identi-
            fied gifted and nongifted students. Gifted Child Quarterly, 44, 183–89.
                 Özkul, A. E., & Aydın, C. A. (2012) Öğrenci adaylarının açık ve uzaktan öğrenmeye yönelik görüşleri.
            Akademik Bilişim, 1-3.
                 Rueda, R. A. S., Martinez, R. C., Ortega, J. R., & Madrigal, A. R. G. (2021). Educators opinion about tech-
            nology and web platforms during the Covid-19 pandemic. Revista Gestion De Las Personas Y Tecnologia,
            14(40), 21-37.
                 Saran, S. (2020). Technology: Digital Epiphany? COVID-19 and Our Tech Futures. Challenges and Op-
            portunities in the Post-COVID-19 World, 24-27. Erişim Tarihi: 05.07.2021.
                 Sarıgöz, O. (2016). Anthropological Attitudes and Views of the Teachers Towards Lifelong Learning.
            The Anthropologist, 24(2), 598-610. DOİ: 10.1080/09720073.2016.11892054
                 Sarıgöz O. (2019). Teacher Candidates’ Opinions on Inclusive Education Practices. Turkish Studies-E-
            ducational Sciences, 14(5), 2623-2937. DOİ: 10.29228/TurkishStudies.32691
                 Saavedra, J. (2020). Educational challenges and opportunities of the Coronavirus (COVID19) pande-
            mic. Erişim tarihi: 01.07.2021.
                 Sanderson, E. & Greenberger, R. (2010). Evaluating online programs through a gifted lens. Gifted Child
            Today, 34(3), 42-53.
                 Serçemeli, M., & Kurnaz, E. (2020). COVID-19 pandemi döneminde öğrencilerin uzaktan eğitim ve uzak-
            tan muhasebe eğitimine yönelik bakış açıları üzerine bir araştırma. Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik
            Araştırmalar Dergisi, 4(1), 40-53.
                 Solak, H. İ., Ütebay, G., & Yalçın, B. (2020). Uzaktan eğitim öğrencilerinin basılı ve dijital ortamdaki sınav
            başarılarının karşılaştırılması. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 6(1), 41-52.
                 Toprakçı, Erdal ve Mustafa Ersoy (2008) Uzaktan Öğretimde Öğretmen Rolleri II. Uluslararası Bilgi-
            sayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (Sözel Bildiri). Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi 16-18 Nisan
            2008 Kuşadası/IZMIR Erisim: https://www.erdaltoprakci.com.tr/wp-content/uploads/2020/12/uzaktane-
            gitim-öğretmen-rolleri.pdf
                 Toprakçı, E. (2017). Sınıf yönetimi. Ankara: Pegem Akademi
                 Yaman, B. (2021). Covid-19 pandemisi sürecinde Türkiye ve Çin’de uzaktan eğitim süreç ve uygulama-
            larının incelenmesi. OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi, 17(Pandemi Özel Sayısı), 145-157
                 Yıldırım, A., & Şimşek, H. (2008). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri (6. Baskı). Seçkin Yayıncılık.
                 Yıldırım, F. (2012). Özel Yetenekli Çocuklar ve Ailelerinde Duygusal Ve Davranışsal Özellikler(Yüksek
            Lisans Tezi). Dokuz Eylül Üniversitesi, Tıp Fakültesi Çocuk ve Ergen Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Bölümü, İzmir
                 Yılmaz, E., Güner, B., Mutlu, H., Doğanay, G., & Yılmaz, D. (2020). Veli algısına göre pandemi dönemi
            uzaktan eğitim sürecinin niteliği. Konya: Palet Yayınları.
                 Yılmaz, K. ve Horzum, B.M. (2005). Küreselleşme, Bilgi Teknolojileri ve Üniversite. İnönü Üniversitesi
            Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (10): 103- 121.
                 Yılmazsoy, B., & Kahraman, M. (2019). Uzaktan eğitim öğrencilerinin öz-yönetimli öğrenme becerile-
            rinin incelenmesi, Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, 12(2), 783-818.


















            - Bildiri Metni -                                435                   Eğitimde Yeni Normlar-II
   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440