Page 121 - e-Kongre Bildiriler Kitabı
P. 121

belirtilen metaforun frekansı ne kadar büyük ise puntosu o kadar büyük olarak belirlenmiş, frekansları
               bir olan metaforlar ise aynı puntoda yazılmışlardır.



































               Şekil  3.  Katılımcıların  pandemi  dönemi  fizik  eğitimi  kavramına  yönelik  olarak  geliştirdikleri
               metaforlara ait kelime bulutu

                      Katılımcıların pandemi dönemi fizik eğitimi kavramıyla ilgili geliştirdikleri metaforların ortak

               özellikleri  bakımından  ayrıldıkları  kategorilere  göre  sınıflandırılmasına  Tablo  2’de  yer  verilmiştir.

               Oluşturulan  metaforlar  kendi  aralarında  9  kategoride  değerlendirilmiştir.  Bu  kategoriler;  “zorluğun
               ifadesi olarak”, “kolaylığın ifadesi olarak”, “faydasızlığın ifadesi olarak”, “canlılığın ifadesi olarak”,

               “çabanın ifadesi olarak”, “negatifliğin ifadesi olarak”, “görünenden daha kapsamlı olarak”, “duygunun
               ifadesi olarak”, “tamamlayıcılığın ifadesi olarak” şeklinde belirlenmiştir (Tablo 2).



















                                                              121
   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126