Page 65 - e-Kongre Bildiriler Kitabı
P. 65

KAYNAKÇA

               Akalın, A. T. (2016). Türkiye’ye gelen Suriyeli göçmen çocukların eğitim sorunları. İstanbul Aydın Üniversitesi
               Sosyal Bilimler Enstitüsü. Yüksek lisans tezi.

               Atayun, Y. (2002). Mülteciler sorununa sosyolojik bir yaklaşım: Van örneği. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal
               Bilimler Enstitüsü. Yayınlanmamış yüksek lisans tezi.


               Beter, Ö. (2006). Sınırlar ötesi umutlar. Ankara: Sabev Yayınları.

               BMMYK (Birleşmiş Milletler Mülteciler Yüksek Komisyonu) (2001). Mültecilerin korunması uluslararası
               mülteci hukuku rehberi, parlamenterler için el kitabı. Cenevre.


               Buz, S. (2008). Türkiye’deki sığınmacıların sosyal profili. Polis Bilimleri Dergisi. Ankara.
               Castles, S. ve Miller, M. (2008). Göçler çağı. İstanbul: İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları.


               Deniz, O. (2008). Mülteci hareketleri açısından Van kentinin durumu ve kentteki mültecilerin demografik
               profili. Doğu Coğrafya Dergisi. 22. 189-202.

               Ergil, D. (2009). Kürt raporu, İstanbul: Timaş Yayınları.


               EuropeanCoomission (2012) Avrupa’da Okullarda Dil Öğretimi Üzerine Temel Veriler (Eğitim, Görsel-İşitsel
               ve Kültür İşleri Yürütme Ajansı, Brussels).

               EuropeanParliament (2017) ResearchforCultCommite-MigrantEducation: MonitoringandAssesment
               (EuropeanParliament Publishing, Bruselles).

               Eurydice (2003-04) NationalDescription, IntegratingImmigrantChildrenInto Schools In Europe, Germany
               (Information editedandpublishedbytheEurydiceEuropeanUnit, Brussels).

               Hein, J. (1993). Refugees, ImmigrantsandtheState. AnnualReview of Sociology. 19. 43-59.

               Kariman, S. (2015). Türkiye’ye göç eden mültecilerin sosyal hayata uyum sürecinin incelenmesi : Isparta
               örneği. Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. Yüksek lisans tezi.

               OECD (2013) Göçmen Öğrencilerin Okuma becerileri, Yeni Ülkelerinde Ne Kadar Süre Bulunduklarına mı
               Bağlıdır? (Pisa Bülteni, Paris).

               Sander, O. (2008). Siyasi tarih 1914-1994, Ankara: İmge Kitabevi.

               Şahin, C. (2001). Yurt dışı göçün bireyin psikolojik sağlığı üzerindeki etkisine ilişkin kuramsal bir inceleme.
               Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi. 21 (2). 57-67.

               Taştan, N. (2014). Suriye’den gelen sığınmacılar bakımından Türkiye’de
               durum.,https://tr.boell.org/tr/2015/06/16/suriyeden-gelen-siginmacilar-bakimindan-turkiyede-durum, Erişim
               tarihi, 21 Ocak 2019.

               Weiner, M. (1996). Badneighbors, badneighborhoods: an ınquiryintotheconditionsforrefugeeflows,
               International Security Vol. 21, No. 1,5-42.









                                                               65
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70