Page 153 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 153

Eğitimde Yeni Normlar-II                                  Uluslararası Covid-19 Kongresi




                 Kaynakça


                 Aktay, S., Keskin, T. (2016). Eğitim bilişim ağı incelemesi. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırma Der-
            gisi, 2(3), 27-44.
                 Bayburtlu, Y.S. (2020). Covid-19 pandemi dönemi uzaktan eğitim sürecinde öğretmen görüşlerine
            göre Türkçe eğitimi. Turkish Studies, 15(4), 131-151.
                 Büyüköztürk, Ş., Kılıç Çakmak, E., Akgün, Ö. E., Karadeniz, Ş., Demirel, Ş. (2019). Eğitimde bilimsel
            araştırma yöntemleri. Ankara: Pegem Akademi.
                 Karakuş, N., Ucuzsatar, N., Karacaoğlu, M. Ö., Esendemir, N., Bayraktar, D. (2020). Türkçe öğretmeni
            adaylarının uzaktan eğitime yönelik görüşleri. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 19, 220-241.
                 Kuzhan, M., Fidan, M. (2020). Türkçe eğitiminde bilişim ve teknoloji kullanımına yönelik araştırmaların
            konu alanı ve yöntem yönünden analizi. Ana Dili Eğitimi Dergisi, 8(4), 1343-1367.
                 MEB. (2019). Türkçe dersi öğretim programı. MEB Yayınları.
                 Maden, S., Önal, A. (2020). Elektronik Bilişim Ağı (EBA) içerik modülündeki Türkçe dersi ile ilgili dokü-
            manlar. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 10(1), 25-50.
                 Sevim, O., Toyran, M. (2020). Lise öğrencilerinin tablet bilgisayar destekli Türkçe öğrenme tutum ve
            görüşlerinin incelenmesi. Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi, 4(1), 56-65.
                 Tiryaki, E. N., Demir, A. (2020). Türkçe öğretmeni adaylarının geri bildirimlerinde teknoloji destekli
            öğretim ile geleneksel öğretim yönteminin etkisi. Uluslararası Dil, Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Güncel Yak-
            laşımlar Dergisi (Caless), 2(1), 276-303.
                 Yıldırım, A., Şimşek, H. (2008). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
                 Yıldız, S. (2020). Türkçe öğretiminde teknolojik materyal kullanımı. Journal of World of Turks/Zeits-
            chrift Für Die Welt Der Türken, 12(1), 95-115.

                 İncelenen Makalelerin Kaynakçası


                 Adıgüzel, A. (2020). Salgın sürecinde uzaktan eğitim ve öğrenci başarısını değerlendirmeye ilişkin
            öğretmen görüşleri. Millî Eğitim, 49, Özel Sayı/2020, (1), 253-271.
                 Akgül, G., Oran, M. (2020). Sosyal bilgiler öğretmenlerinin, ortaokul öğrencilerinin ve öğrenci velile-
            rinin pandemi sürecindeki uzaktan eğitime ilişkin görüşleri. Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 3(2), 15-37.
                 Akkaş Baysal, E., Ocak, G. (2020). Covid-19 salgını sonrasında okul kavramındaki paradigma değişimine
            ve okulların yeniden açılmasına ilişkin öğretmen görüşleri. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 18(2), 676-705.
                 Arslan, Y., Şumuer, E. (2020). Covid-19 döneminde sanal sınıflarda öğretmenlerin karşılaştıkları sınıf
            yönetimi sorunları. Millî Eğitim, 49, Özel Sayı/2020, (1), 201-230.
                 Ayaz Töral, D., Albuz, Aytekin. (2021). Covid-19 pandemi sürecinde 4-13 yaş grubu öğrencilerine yöne-
            lik uzaktan çalgı öğretimine ilişkin öğretmen görüşleri. Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
            Dergisi, 5(1), 21-43.
                 Bakioğlu, B., Çevik, M. (2020). COVID-19 pandemisi sürecinde fen bilimleri öğretmenlerinin uzaktan
            eğitime ilişkin görüşleri. Turkish Studies, 15(4), 109-129. https://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.43502
                 Balaman, F., Hanbay Tiryaki, S. (2021). Corona Virüs (Covid-19) nedeniyle mecburi yürütülen uzaktan
            eğitim hakkında öğretmen görüşleri. İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 10(1) , 52-84.
                 Batdal Karaduman, G., Akşak Ertaş, Z., Duran Baytar, S. (2021). Uzaktan eğitim yolu ile gerçekleştiri-
            len matematik derslerine ilişkin öğretmen deneyimlerinin İncelenmesi, International Primary Education
            Research Journal, 5(1), 1-17.
                 Bıyıklı, C., Özgür, A. O. (2021). Öğretmenlerin Covid-19 pandemi dönemindeki senkron uzaktan eğitim
            sürecinde yaşanan sorunlara ilişkin çözüm önerileri. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
            (AUAd),7(1), 110-147.


            - Bildiri Metni -                                153                   Eğitimde Yeni Normlar-II
   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158