Page 153 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 153
Eğitimde Yeni Normlar-II Uluslararası Covid-19 Kongresi
Kaynakça
Aktay, S., Keskin, T. (2016). Eğitim bilişim ağı incelemesi. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırma Der-
gisi, 2(3), 27-44.
Bayburtlu, Y.S. (2020). Covid-19 pandemi dönemi uzaktan eğitim sürecinde öğretmen görüşlerine
göre Türkçe eğitimi. Turkish Studies, 15(4), 131-151.
Büyüköztürk, Ş., Kılıç Çakmak, E., Akgün, Ö. E., Karadeniz, Ş., Demirel, Ş. (2019). Eğitimde bilimsel
araştırma yöntemleri. Ankara: Pegem Akademi.
Karakuş, N., Ucuzsatar, N., Karacaoğlu, M. Ö., Esendemir, N., Bayraktar, D. (2020). Türkçe öğretmeni
adaylarının uzaktan eğitime yönelik görüşleri. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 19, 220-241.
Kuzhan, M., Fidan, M. (2020). Türkçe eğitiminde bilişim ve teknoloji kullanımına yönelik araştırmaların
konu alanı ve yöntem yönünden analizi. Ana Dili Eğitimi Dergisi, 8(4), 1343-1367.
MEB. (2019). Türkçe dersi öğretim programı. MEB Yayınları.
Maden, S., Önal, A. (2020). Elektronik Bilişim Ağı (EBA) içerik modülündeki Türkçe dersi ile ilgili dokü-
manlar. Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 10(1), 25-50.
Sevim, O., Toyran, M. (2020). Lise öğrencilerinin tablet bilgisayar destekli Türkçe öğrenme tutum ve
görüşlerinin incelenmesi. Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi, 4(1), 56-65.
Tiryaki, E. N., Demir, A. (2020). Türkçe öğretmeni adaylarının geri bildirimlerinde teknoloji destekli
öğretim ile geleneksel öğretim yönteminin etkisi. Uluslararası Dil, Eğitim ve Sosyal Bilimlerde Güncel Yak-
laşımlar Dergisi (Caless), 2(1), 276-303.
Yıldırım, A., Şimşek, H. (2008). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayıncılık.
Yıldız, S. (2020). Türkçe öğretiminde teknolojik materyal kullanımı. Journal of World of Turks/Zeits-
chrift Für Die Welt Der Türken, 12(1), 95-115.
İncelenen Makalelerin Kaynakçası
Adıgüzel, A. (2020). Salgın sürecinde uzaktan eğitim ve öğrenci başarısını değerlendirmeye ilişkin
öğretmen görüşleri. Millî Eğitim, 49, Özel Sayı/2020, (1), 253-271.
Akgül, G., Oran, M. (2020). Sosyal bilgiler öğretmenlerinin, ortaokul öğrencilerinin ve öğrenci velile-
rinin pandemi sürecindeki uzaktan eğitime ilişkin görüşleri. Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 3(2), 15-37.
Akkaş Baysal, E., Ocak, G. (2020). Covid-19 salgını sonrasında okul kavramındaki paradigma değişimine
ve okulların yeniden açılmasına ilişkin öğretmen görüşleri. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 18(2), 676-705.
Arslan, Y., Şumuer, E. (2020). Covid-19 döneminde sanal sınıflarda öğretmenlerin karşılaştıkları sınıf
yönetimi sorunları. Millî Eğitim, 49, Özel Sayı/2020, (1), 201-230.
Ayaz Töral, D., Albuz, Aytekin. (2021). Covid-19 pandemi sürecinde 4-13 yaş grubu öğrencilerine yöne-
lik uzaktan çalgı öğretimine ilişkin öğretmen görüşleri. Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Dergisi, 5(1), 21-43.
Bakioğlu, B., Çevik, M. (2020). COVID-19 pandemisi sürecinde fen bilimleri öğretmenlerinin uzaktan
eğitime ilişkin görüşleri. Turkish Studies, 15(4), 109-129. https://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.43502
Balaman, F., Hanbay Tiryaki, S. (2021). Corona Virüs (Covid-19) nedeniyle mecburi yürütülen uzaktan
eğitim hakkında öğretmen görüşleri. İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 10(1) , 52-84.
Batdal Karaduman, G., Akşak Ertaş, Z., Duran Baytar, S. (2021). Uzaktan eğitim yolu ile gerçekleştiri-
len matematik derslerine ilişkin öğretmen deneyimlerinin İncelenmesi, International Primary Education
Research Journal, 5(1), 1-17.
Bıyıklı, C., Özgür, A. O. (2021). Öğretmenlerin Covid-19 pandemi dönemindeki senkron uzaktan eğitim
sürecinde yaşanan sorunlara ilişkin çözüm önerileri. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
(AUAd),7(1), 110-147.
- Bildiri Metni - 153 Eğitimde Yeni Normlar-II