Page 154 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 154
Eğitimde Yeni Normlar-II Uluslararası Covid-19 Kongresi
Bostan Sarıoğlan, A., Altaş, R., Şen, R. (2020). Uzaktan eğitim sürecinde fen bilimleri dersinde deney
yapmaya ilişkin öğretmen görüşlerinin araştırılması. Millî Eğitim, 49, Özel Sayı/2020, (1), 371-394.
Canpolat, U., Yıldırım, Y. (2021). Ortaokul öğretmenlerinin COVID-19 salgın sürecinde uzaktan eğitim
deneyimlerinin incelenmesi. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAd),7(1), 74-109.
Çakın, M., Külekçi Akyavuz, E. (2020). The Covid-19 process and its reflection on education: An analysis
on teachers’ opinions. International Journal of Social Sciences and Education Research, 6(2), 165-186.
Çilek, A., Uçan, A., Ermiş, M. (2021). Pandemi sürecinde sınıf öğretmenlerinin uzaktan eğitime ilişkin
görüşleri. TURAN-SAM Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergisi, 13(49), 308-323.
Demir, F., Özdaş, F. (2020). Covid-19 sürecindeki uzaktan eğitime ilişkin öğretmen görüşlerinin ince-
lenmesi. Millî Eğitim, 49, Özel Sayı/2020, (1), 273-292.
Demir, S., Kale M. (2020). Öğretmen görüşlerine göre, Covid-19 küresel salgını döneminde gerçek-
leştirilen uzaktan eğitim sürecinin değerlendirilmesi. Turkish Studies, 15(8), 3445-3470. https://dx.doi.
org/10.7827/TurkishStudies.44492
Fidan, M. (2020). Covid-19 belirsizliğinde eğitim: ilkokulda zorunlu uzaktan eğitime ilişkin öğretmen
görüşleri. Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6(2), 24- 43.
Haşıloğlu, M. A., Durak, S., Arslan, A. (2020). Covid-19 uzaktan eğitim sürecinde fen bilimleri şube
rehber öğretmenlerinin gözünden öğretmen, öğrenci ve velilerin değerlendirilmesi. Uluslararası Eğitim
Bilim ve Teknoloji Dergisi, 6(3), 214-239.
İmamoğlu, H. V., Siyimer-İmamoğlu, F. (2020). Coronavirüs salgını ve uzaktan eğitim süreci hakkında
öğretmen görüşleri: Şehit Bülent Yalçın Spor Lisesi ve Şehit Ertan Yılmaz Güzel Sanatlar Lisesi (Sinop)
örneği. Journal of Humanities and Tourism Research, 10(4), 742-761.
Karaca, İ., Karaca, N., Karamustafaoğlu, N., Özcan, M. (2021). Öğretmenlerin uzaktan eğitimin yararına
ilişkin algılarının incelenmesi. Humanistic Perspective, 3(1), 209-224. https://doi.org/10.47793/hp.844113
Karadeniz, G., Zabcı, N. (2020). Pandemi döneminde uzaktan eğitim veren öğretmenlerin çalışma ko-
şulları ve algıladıkları stres ile psikolojik iyi oluşları arasındaki ilişki. MSGSÜ Sosyal Bilimler Dergisi, 2(22),
301-314.
Karbeyaz, A., Kurt, M. (2020). Covid-19 sürecinde Eğitim Bilişim Ağı (Eba) ile ilgili öğretmen tutumları:
bir karma yöntem çalışması. Ekev Akademi Dergisi, 24(84), 39-66.
Kurnaz, A., Kaynar, H., Şentürk Barışık, C., Doğrukök, B. (2020). Öğretmenlerin uzaktan eğitime ilişkin
görüşleri. Millî Eğitim, 49, Özel Sayı/2020, (1), 293-322.
Osmanoğlu, A. E. (2020). Social studies teachers’ views on televisional distance education. Journal
of Current Researches on Educational Studies, 10(1), 67-88.
Özcan, B., Saraç, L. (2020). Covid-19 pandemisi sürecinde öğretmen çevrim içi uzaktan eğitim rol ve
yeterlikleri: beden eğitimi öğretmenleri örneği. Millî Eğitim, 49, Özel Sayı/2020, (1), 459-475.
Özkul, R., Kırnık D., Dönük, O., Altunhan, Y., Altunkaynak, Y. (2020). Uzaktan eğitim uygulamalarına iliş-
kin öğretmen görüşleri: ölçek çalışması. Turkish Studies, 15(8), 3655-3667. https://dx.doi.org/10.7827/
TurkishStudies.46557
Piştav Akmeşe, P., Kayhan, N. (2021). Koronavirüs (Covid-19) salgınında özel eğitimde öğretmenlik
uygulaması dersi ve öğretmen deneyimleri. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 22(1), 73- 104.
Sönmez, M., Yıldırım, K., Çetinkaya, F. Ç. (2020). Yeni tip Koronavirüs (SARS-CoV2) salgınına bağlı uzak-
tan eğitim sürecinin sınıf öğretmenlerinin görüşleriyle değerlendirilmesi. Turkish Studies, 15(6), 855-875.
https://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.43799
Şenol, F. B., Can Yaşar, M. (2020). Covid-19 pandemisi sürecinde öğretmen ve ebeveyn gözünden “özel
eğitim”. Millî Eğitim, 49, Özel Sayı/2020, (1), 439-458.
Tümen Akyıldız, S. (2020). Pandemi döneminde yapılan uzaktan eğitim çalışmalarıyla ilgili İngilizce
öğretmenlerinin görüşleri (bir odak grup tartışması). RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, (21),
679-696. DOI: 10.29000/rumelide.835811.
artvincovidcongress.org 154 - Bildiri Metni -