Page 154 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 154

Eğitimde Yeni Normlar-II                                                                                              Uluslararası Covid-19 Kongresi




             Bostan Sarıoğlan, A., Altaş, R., Şen, R. (2020). Uzaktan eğitim sürecinde fen bilimleri dersinde deney
        yapmaya ilişkin öğretmen görüşlerinin araştırılması. Millî Eğitim, 49, Özel Sayı/2020, (1), 371-394.
             Canpolat, U.,  Yıldırım, Y. (2021). Ortaokul öğretmenlerinin COVID-19 salgın sürecinde uzaktan eğitim
        deneyimlerinin incelenmesi. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi (AUAd),7(1), 74-109.
             Çakın, M., Külekçi Akyavuz, E. (2020). The Covid-19 process and its reflection on education: An analysis
        on teachers’ opinions. International Journal of Social Sciences and Education Research, 6(2), 165-186.
             Çilek, A., Uçan, A., Ermiş, M. (2021). Pandemi sürecinde sınıf öğretmenlerinin uzaktan eğitime ilişkin
        görüşleri. TURAN-SAM Uluslararası Bilimsel Hakemli Dergisi, 13(49), 308-323.
             Demir, F., Özdaş, F. (2020). Covid-19 sürecindeki uzaktan eğitime ilişkin öğretmen görüşlerinin ince-
        lenmesi. Millî Eğitim, 49, Özel Sayı/2020, (1), 273-292.
             Demir, S., Kale M. (2020). Öğretmen görüşlerine göre, Covid-19 küresel salgını döneminde gerçek-
        leştirilen uzaktan eğitim sürecinin değerlendirilmesi. Turkish Studies, 15(8), 3445-3470. https://dx.doi.
        org/10.7827/TurkishStudies.44492
             Fidan, M. (2020). Covid-19 belirsizliğinde eğitim: ilkokulda zorunlu uzaktan eğitime ilişkin öğretmen
        görüşleri. Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6(2), 24- 43.
             Haşıloğlu, M. A., Durak, S., Arslan, A. (2020). Covid-19 uzaktan eğitim sürecinde fen bilimleri şube
        rehber öğretmenlerinin gözünden öğretmen, öğrenci ve velilerin değerlendirilmesi. Uluslararası Eğitim
        Bilim ve Teknoloji Dergisi, 6(3), 214-239.
             İmamoğlu, H. V., Siyimer-İmamoğlu, F. (2020). Coronavirüs salgını ve uzaktan eğitim süreci hakkında
        öğretmen görüşleri: Şehit Bülent Yalçın Spor Lisesi ve Şehit Ertan Yılmaz Güzel Sanatlar Lisesi (Sinop)
        örneği. Journal of Humanities and Tourism Research, 10(4), 742-761.
             Karaca, İ., Karaca, N., Karamustafaoğlu, N., Özcan, M. (2021). Öğretmenlerin uzaktan eğitimin yararına
        ilişkin algılarının incelenmesi. Humanistic Perspective, 3(1), 209-224. https://doi.org/10.47793/hp.844113
             Karadeniz, G., Zabcı, N. (2020). Pandemi döneminde uzaktan eğitim veren öğretmenlerin çalışma ko-
        şulları ve algıladıkları stres ile psikolojik iyi oluşları arasındaki ilişki. MSGSÜ Sosyal Bilimler Dergisi, 2(22),
        301-314.
             Karbeyaz, A., Kurt, M. (2020). Covid-19 sürecinde Eğitim Bilişim Ağı (Eba) ile ilgili öğretmen tutumları:
        bir karma yöntem çalışması. Ekev Akademi Dergisi, 24(84), 39-66.
             Kurnaz, A., Kaynar, H., Şentürk Barışık, C., Doğrukök, B. (2020). Öğretmenlerin uzaktan eğitime ilişkin
        görüşleri. Millî Eğitim, 49, Özel Sayı/2020, (1), 293-322.
             Osmanoğlu, A. E. (2020). Social studies teachers’ views on televisional distance education. Journal
        of Current Researches on Educational Studies, 10(1), 67-88.
             Özcan, B., Saraç, L. (2020). Covid-19 pandemisi sürecinde öğretmen çevrim içi uzaktan eğitim rol ve
        yeterlikleri: beden eğitimi öğretmenleri örneği. Millî Eğitim, 49, Özel Sayı/2020, (1), 459-475.
             Özkul, R., Kırnık D., Dönük, O., Altunhan, Y., Altunkaynak, Y. (2020). Uzaktan eğitim uygulamalarına iliş-
        kin öğretmen görüşleri: ölçek çalışması. Turkish Studies, 15(8), 3655-3667. https://dx.doi.org/10.7827/
        TurkishStudies.46557
             Piştav Akmeşe, P.,  Kayhan, N. (2021). Koronavirüs (Covid-19) salgınında özel eğitimde öğretmenlik
        uygulaması dersi ve öğretmen deneyimleri. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 22(1), 73- 104.
             Sönmez, M., Yıldırım, K., Çetinkaya, F. Ç. (2020). Yeni tip Koronavirüs (SARS-CoV2) salgınına bağlı uzak-
        tan eğitim sürecinin sınıf öğretmenlerinin görüşleriyle değerlendirilmesi. Turkish Studies, 15(6), 855-875.
        https://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.43799
             Şenol, F. B., Can Yaşar, M. (2020). Covid-19 pandemisi sürecinde öğretmen ve ebeveyn gözünden “özel
        eğitim”. Millî Eğitim, 49, Özel Sayı/2020, (1), 439-458.
             Tümen Akyıldız, S. (2020). Pandemi döneminde yapılan uzaktan eğitim çalışmalarıyla ilgili İngilizce
        öğretmenlerinin görüşleri (bir odak grup tartışması). RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, (21),
        679-696. DOI: 10.29000/rumelide.835811.

               artvincovidcongress.org                   154                                      - Bildiri Metni -
   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159