Page 173 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 173
Eğitimde Yeni Normlar-II Uluslararası Covid-19 Kongresi
5-Okulun olumlu imaj oluşturma çalışmalarında görev alarak
6- Takdir edilen eylemler gerçekleştirerek
7- Güvenilir olarak
8- Aranan hoca olarak
9- Sorumluluklarını bilerek
10- Okul yönetimiyle uyumlu olarak
11- Okul yönetimiyle iş birliği yaparak
12- Parlak fikirleriyle
13- Yol gösterici olarak
14- Okul yönetimi ile kurduğu ilişkilerle
15- Öğrenci katılımlı etkinliklerin yapılmasını sağlayarak
Meslektaşları Açısından;
1-Örnek olarak
2-Farklı yöntem ve teknikleri uygulayarak
3-İş birliği içinde çalışarak
4-Kurduğu iletişimle kendini sürekli geliştirerek
5-Saygınlık kazanarak
6-İyi bir eğitimci olarak
7-Sevgi ve saygı duygularını önceleyerek
8-Ders anlatışıyla
9-Fikir alışverişi yaparak
10-Farklı disiplin anlayışıyla
11-Mütevazi davranarak
12-Etik ilkelere uyarak
Öğrenci Açısından;
1-Öğrencilere sıcak davranarak
2- Etkili bilgi aktarımı yaparak
3- Öğrencilerin sevgi ve saygısını kazanarak
4- Öğrenciye anlayışlı davranarak
5-Otorite sağlayarak
6-Öğrencilere eşit ve adil davranarak
7-Öğrencilere örnek olarak
8-Öğrencilerin hayatında iz bırakarak
9-Öğrenciyi merkeze alarak
10-Öğrenci ile etkili iletişim kurarak
11-Bireysel farklılıkları göz önünde bulundurarak Nitelikli bireyler yetiştirerek
12-Öğrenci başarısını hedefleyerek
13-Öğrencilerin fikirlerine önem vererek
14-Güler yüzlü olarak
15-Öğrencilere değer vererek
Okul Müdürlerinin Liderlik Alanları
Yönetim denildiği zaman genellikle akla ilk gelen kavramlardan birisi de liderliktir. Bununla birlikte
yönetim literatüründe çok sik kullanılan bu iki kavramın kimi zaman es anlamlı, kimi zaman da farklı an-
lamlarda kullanıldığı ve değerlendirildiği görülmektedir. Halbuki işlevsel bakımdan birbirine yakın olan bu
- Bildiri Metni - 173 Eğitimde Yeni Normlar-II