Page 181 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 181

Eğitimde Yeni Normlar-II                                  Uluslararası Covid-19 Kongresi




            Öğretim liderliği Davranışları Araştırma Makalesi, Milli eğitim ‐ Cilt: 49 ‐ Özel Sayı/2020 ‐ Sayı: 1, (155-174)
                 Eğitim yöneticilerinin liderlik özelliklerinin eğitimcilerin motivasyon ve performansına yönelik öğret-
            men görüşlerinin incelenmesi tezi Kezban ÖZÇAĞ Lefkoşa haziran,2018
                 Erçetin, Sule. (1998). Lider Sarmalinda Vizyon.Ankara: Önder Matbacilik.
                 HUONG, Vu Thi Mai (2020). “Factors Affecting Instructional Leadership in Secondary Schools to Meet
            Vietnam’s General Education”, Innovation International Education Studies; 13(2), pp.48-60
                 Keskin, M., Kaya, D. COVID-19 Sürecinde Öğrencilerin Web Tabanlı Uzaktan Eğitime Yönelik Geri Bildirim-
            lerinin Değerlendirilmesi İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi 2020; 5(2): 59-67
                 Kriz zamanlarında Eğitim yönetimi: Covid-19 Örneği Esra Sarı&Buşra Sarı, Uluslararası Liderlik Çalış-
            maları Dergisi, Kuram ve Uygulama, Araştırma makalesi, Ağustos 2020 – Cilt: 3 / Sayı:2
                 Korkut, Hüseyin. (1992). “Üniversite akademik yöneticilerinin Liderlik Davrani~lari”. Ankara: Ankara
            Üniversitesi Egitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 25 (1), ss. 93- 11i.
                 Lipham, James. (1964).”Learned and Administration”. (Ed). D.E. Grifits. Behavioral Science and Educa-
            tionalAdministration. University of Chicago Press.
                 Milli Eğitim Bakanlığı. (2020a, 03 28). Bazı eğitim faaliyetlerinin durdurulması. Resmi Yazı. Ankara:
            Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü.
                 Milli Eğitim Bakanlığı. (2020). Covid-19 kapsamında idari izin, dönüşümlü ve uzaktan çalışmaya ilişkin
            usul ve esaslar. Ankara:
                 Milli Eğitim Bakanlığı. Milli Eğitim Bakanlığı. (2020). Uzaktan eğitim 30 Nisan’a kadar devam edecek.
                 Sarıce, S. (2006). İlköğretim okulu müdürlerinin okul yönetiminde karşılaştıkları sorunlar (Esenler
            ilçesi örneği). (Yayınlanmamış Yükseklisans Tezi). İstanbul: Yeditepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
                 Sarı, E ve Sarı, B . (2020). Kriz zamanlarında eğitim yönetimi: COVID-19 örneği. Uluslararası Liderlik
            Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama, 3 (2), 49-63.
                 Soylu, Ö. (2020). Türkiye ekonomisinde Covid-19’un sektörel etkileri. Avrasya Sosyal ve Ekonomi
            Araştırmaları Dergisi, 7(6), 169- 185
                 TRT Haber, (2020). Okullar ne zaman açılacak? Okulların açılacağı tarih. https://www.trthaber.com/
            haber/egitim/okullar-ne-zaman-acilacak-okulların-acilacağıtarih-489732.html
                 Tosun, KemaL.i~letme Yönetimi. (2. Baski) istanbul
                 Özer, M. ve Suna, H. E. (2020). Covid-19 salgını ve eğitim. M. ġeker, A. Özer ve C. Korkut, (Ed.), Küresel
            toplumun anatomisi: Ġnsan ve toplumun geleceği içinde (s. 171- 192). Ankara: Türkiye Bilimler Akademisi
            – TÜBA.
                 Özer, M. ve Suna, H. E. (2020). Covid-19 salgını ve eğitim. M. ġeker, A. Özer ve C. Korkut, (Ed.), Küresel
            toplumun anatomisi: Ġnsan ve toplumun geleceği içinde (s. 171- 192). Ankara: Türkiye Bilimler Akademisi
            – TÜBA.
                 World Health Organization- WHO (2020). COVID 19-Timeline. EriĢim: https://www.who.int/news-room/
            detail/27-04-2020-who-timeline---covid-19 (E.T. : 12.12.2020)
                 2020 COVID-19 Pandemisine Karşı Eğitimde Atılabilecek Adımlara Rehberlik Edecek Bir Çerçeve, Fer-
            nando M. Reimers, Küresel Eğitim İnovasyon Girişimi, Harvard Eğitim Enstitüsü Andreas Schleicher, Eğitim
            ve Beceriler Başkanlığı, Ekonomik İş Birliği ve Kalkınma Örgütü

















            - Bildiri Metni -                                181                   Eğitimde Yeni Normlar-II
   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186