Page 181 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 181
Eğitimde Yeni Normlar-II Uluslararası Covid-19 Kongresi
Öğretim liderliği Davranışları Araştırma Makalesi, Milli eğitim ‐ Cilt: 49 ‐ Özel Sayı/2020 ‐ Sayı: 1, (155-174)
Eğitim yöneticilerinin liderlik özelliklerinin eğitimcilerin motivasyon ve performansına yönelik öğret-
men görüşlerinin incelenmesi tezi Kezban ÖZÇAĞ Lefkoşa haziran,2018
Erçetin, Sule. (1998). Lider Sarmalinda Vizyon.Ankara: Önder Matbacilik.
HUONG, Vu Thi Mai (2020). “Factors Affecting Instructional Leadership in Secondary Schools to Meet
Vietnam’s General Education”, Innovation International Education Studies; 13(2), pp.48-60
Keskin, M., Kaya, D. COVID-19 Sürecinde Öğrencilerin Web Tabanlı Uzaktan Eğitime Yönelik Geri Bildirim-
lerinin Değerlendirilmesi İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi 2020; 5(2): 59-67
Kriz zamanlarında Eğitim yönetimi: Covid-19 Örneği Esra Sarı&Buşra Sarı, Uluslararası Liderlik Çalış-
maları Dergisi, Kuram ve Uygulama, Araştırma makalesi, Ağustos 2020 – Cilt: 3 / Sayı:2
Korkut, Hüseyin. (1992). “Üniversite akademik yöneticilerinin Liderlik Davrani~lari”. Ankara: Ankara
Üniversitesi Egitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 25 (1), ss. 93- 11i.
Lipham, James. (1964).”Learned and Administration”. (Ed). D.E. Grifits. Behavioral Science and Educa-
tionalAdministration. University of Chicago Press.
Milli Eğitim Bakanlığı. (2020a, 03 28). Bazı eğitim faaliyetlerinin durdurulması. Resmi Yazı. Ankara:
Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğü.
Milli Eğitim Bakanlığı. (2020). Covid-19 kapsamında idari izin, dönüşümlü ve uzaktan çalışmaya ilişkin
usul ve esaslar. Ankara:
Milli Eğitim Bakanlığı. Milli Eğitim Bakanlığı. (2020). Uzaktan eğitim 30 Nisan’a kadar devam edecek.
Sarıce, S. (2006). İlköğretim okulu müdürlerinin okul yönetiminde karşılaştıkları sorunlar (Esenler
ilçesi örneği). (Yayınlanmamış Yükseklisans Tezi). İstanbul: Yeditepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
Sarı, E ve Sarı, B . (2020). Kriz zamanlarında eğitim yönetimi: COVID-19 örneği. Uluslararası Liderlik
Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama, 3 (2), 49-63.
Soylu, Ö. (2020). Türkiye ekonomisinde Covid-19’un sektörel etkileri. Avrasya Sosyal ve Ekonomi
Araştırmaları Dergisi, 7(6), 169- 185
TRT Haber, (2020). Okullar ne zaman açılacak? Okulların açılacağı tarih. https://www.trthaber.com/
haber/egitim/okullar-ne-zaman-acilacak-okulların-acilacağıtarih-489732.html
Tosun, KemaL.i~letme Yönetimi. (2. Baski) istanbul
Özer, M. ve Suna, H. E. (2020). Covid-19 salgını ve eğitim. M. ġeker, A. Özer ve C. Korkut, (Ed.), Küresel
toplumun anatomisi: Ġnsan ve toplumun geleceği içinde (s. 171- 192). Ankara: Türkiye Bilimler Akademisi
– TÜBA.
Özer, M. ve Suna, H. E. (2020). Covid-19 salgını ve eğitim. M. ġeker, A. Özer ve C. Korkut, (Ed.), Küresel
toplumun anatomisi: Ġnsan ve toplumun geleceği içinde (s. 171- 192). Ankara: Türkiye Bilimler Akademisi
– TÜBA.
World Health Organization- WHO (2020). COVID 19-Timeline. EriĢim: https://www.who.int/news-room/
detail/27-04-2020-who-timeline---covid-19 (E.T. : 12.12.2020)
2020 COVID-19 Pandemisine Karşı Eğitimde Atılabilecek Adımlara Rehberlik Edecek Bir Çerçeve, Fer-
nando M. Reimers, Küresel Eğitim İnovasyon Girişimi, Harvard Eğitim Enstitüsü Andreas Schleicher, Eğitim
ve Beceriler Başkanlığı, Ekonomik İş Birliği ve Kalkınma Örgütü
- Bildiri Metni - 181 Eğitimde Yeni Normlar-II