Page 195 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 195

Eğitimde Yeni Normlar-II                                  Uluslararası Covid-19 Kongresi




                 Keskin, K. (2016). İstekli olarak uzaktan eğitim yöntemiyle ders almanın akademik başarıya etkisi.
            Internatıonal Multıdıscıplınary Conference Proceedings Book. (Antalya)
                 Keskin, M., Derya Özer Kaya, D. (2020). Covid-19 sürecinde öğrencilerin web tabanlı uzaktan eğitime
            yönelik geri bildirimlerinin değerlendirilmesi. İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Der-
            gisi, 5(2). 59-67.
                 Kılınç, M. (2015).  Uzaktan eğitim uygulamalarının etkililiği üzerine bir araştırma (İnönü Üniversitesi
            uzaktan eğitim merkezi İlahiyat lisans tamamlama programı örneği). İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri
            Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı Eğitim Programları Ve Öğretim Bilim Dalı. Doktora Tezi. Malatya
                 Kocayiğit, A, Uşun, S  (2020). Milli eğitim bakanlığına bağlı okullarda görev yapan öğretmenlerin uzaktan
            eğitime yönelik tutumları (Burdur ili örneği). Avrasya Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 8(23). 285-299.
                 Kör, H., Çataloğlu, E.,  Erbay, H. (2013). Uzaktan ve örgün eğitimin öğrenci başarısı üzerine etkisinin
            araştırılması.  Gaziantep University Journal of Social Sciences,12(2). 267-279.
                 Milli Eğitim Bakanlığı, (2020). http://www.mebnet.net/?q=content/genel-orta%C3%B6%C4%9F-
            retim-dairesi-taraf%C4%B1ndan-ba%C5%9Flat%C4%B1lan-ve-halen-yo%C4%9Fun-bir-%C5%9Fekil-
            de-geni%C5%9Fletilerek
                 Özdoğan, A., Berkant, H. (2020). Covıd-19 pandemi dönemindeki uzaktan eğitime ilişkin paydaş gö-
            rüşlerinin incelenmesi. Milli Eğitim Dergisi, Özel Sayı. 13-43.
                 Saykılı, A. (2018). Distance education: Definitions, generations, key concepts and futuredirections.
            International Journal of Contemporary Educational Research, 5(1). 2-17.
                 Silverman, D. (2011). Interpreting qualitative data: A guide to the principles of qualitative research.
            (London): SAGE.
                 Unesco (2020). https://en.unesco.org/covid19/educationresponse
                 Türnüklü, A. (2000). Eğitimbilim araştırmalarında etkin olarak kullanılabilecek nitel bir araştırma
            tekniği: görüşme. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 24. 543-559.
                 Tüysüz,Ç., Çümen, V. (2016). EBA ders web sitesine ilişkin ortaokul öğrencilerinin görüşleri. Uşak Üni-
            versitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 9 (3).
                 Żammit, J.  (2020). The benefits and challenges of distance education in teaching maltese as a second
            language to adults.  Malta Review of Educational Research, 14(2). 273-299




































            - Bildiri Metni -                                195                   Eğitimde Yeni Normlar-II
   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200