Page 207 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 207
Eğitimde Yeni Normlar-II Uluslararası Covid-19 Kongresi
Duman, G. B. ve Yurdakul, Y. (2021). “Türkçenin yabancı dil olarak uzaktan öğretiminde öğreticilerin
materyal kullanımı ve teknolojik alt yapıya yönelik tutum ve görüşleri”. ZfWT, 13(1), 419-438.
Kırmızıgül, H. G. (2020). “COVID-19 Salgını ve beraberinde getirdiği eğitim süreci”. Avrasya Sosyal ve
Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD), 7(5), 283-289.
Li Y, Guo F, Cao Y, Li L, Guo Y. Pediatr Pulmonol. 2020 Mar 18. Insight into COVID-2019 for pediatri-
cians. doi: 10.1002/ppul.24734.
Öztürkler, Z. (2020). “COVID-19 sürecinde uzaktan eğitimin eğitim yönetimi açısından değerlendiril-
mesi”. Social, Mentality and Researcher Thinkers Journal, 6(36), 1783-1791.
Reimers, F. M. ve Schleicher, A. (2020). COVID-19 Pandemisine karşı eğitimde atılabilecek adımlara
rehberlik edecek bir çerçeve. Erişim tarihi: 7 haziran 2021.
https://globaled.gse.harvard.edu/files/geii/files/framework_guide_v4_tr.pdf
Tümen Akyıldız, S. (2020). “Pandemi döneminde yapılan uzaktan eğitim çalışmalarıyla ilgili İngilizce
öğretmenlerinin görüşleri (bir odak grup tartışması)”. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, (21),
679-696. DOI: 10.29000/rumelide.835811
- Bildiri Metni - 207 Eğitimde Yeni Normlar-II