Page 207 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 207

Eğitimde Yeni Normlar-II                                  Uluslararası Covid-19 Kongresi




                 Duman, G. B. ve Yurdakul, Y. (2021). “Türkçenin yabancı dil olarak uzaktan öğretiminde öğreticilerin
            materyal kullanımı ve teknolojik alt yapıya yönelik tutum ve görüşleri”. ZfWT, 13(1), 419-438.
                 Kırmızıgül, H. G. (2020). “COVID-19 Salgını ve beraberinde getirdiği eğitim süreci”. Avrasya Sosyal ve
            Ekonomi Araştırmaları Dergisi (ASEAD), 7(5), 283-289.
                 Li Y, Guo F, Cao Y, Li L, Guo Y. Pediatr Pulmonol. 2020 Mar 18. Insight into COVID-2019 for pediatri-
            cians. doi: 10.1002/ppul.24734.
                 Öztürkler, Z. (2020). “COVID-19 sürecinde uzaktan eğitimin eğitim yönetimi açısından değerlendiril-
            mesi”. Social, Mentality and Researcher Thinkers Journal, 6(36), 1783-1791.
                 Reimers, F. M. ve Schleicher, A. (2020). COVID-19 Pandemisine karşı eğitimde atılabilecek adımlara
            rehberlik edecek bir çerçeve. Erişim tarihi: 7 haziran 2021.
                 https://globaled.gse.harvard.edu/files/geii/files/framework_guide_v4_tr.pdf
                 Tümen Akyıldız, S. (2020). “Pandemi döneminde yapılan uzaktan eğitim çalışmalarıyla ilgili İngilizce
            öğretmenlerinin görüşleri (bir odak grup tartışması)”. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, (21),
            679-696. DOI: 10.29000/rumelide.835811





























































            - Bildiri Metni -                                207                   Eğitimde Yeni Normlar-II
   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212