Page 285 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 285

Eğitimde Yeni Normlar-II                                  Uluslararası Covid-19 Kongresi




                 Kaynakça


                 Arıcı, A. F. (2016). Çocuk edebiyatı ve kültürü. Ankara: Pegem Akademi Yayınları.
                 Bayram, B. (2021). Çocuk yazınında karakter geliştirme bağlamında Aytül Akal’ın masal kitapları. Ru-
            meliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 23, 1-14. DOI: 10.29000/rumelide.948283
                 Bilgin, N. (2014). Sosyal bilimlerde içerik analizi. Ankara: Siyasal Kitapevi.
                 Eziler-Kıran, A. ve Kıran, Z. (2011). Yazınsal okuma süreçleri (dilbilim, göstergebilim ve yazınbilim yön-
            temleriyle). Ankara: Seçkin Yayıncılık.
                 Gündüz, Ü. (2018a). Günaydın Zeliş (2. Baskı). Ankara: Millî Eğitim Bakanlığı Yayınları.
                 Gündüz, Ü. (2018b). Zeliş yürüyor (2. Baskı). Ankara: Millî Eğitim Bakanlığı Yayınları.
                 Gündüz, Ü. (2018c). Zeliş bir yaşında (2. Baskı). Ankara: Millî Eğitim Bakanlığı Yayınları.
                 Gündüz, Ü. (2018d). Zeliş’e kardeş geliyor (2. Baskı). Ankara: Millî Eğitim Bakanlığı Yayınları.
                 Gündüz, Ü. (2018e). Zeliş anaokulunda (2. Baskı). Ankara: Millî Eğitim Bakanlığı Yayınları.
                 Karagül, S. (2019). Ortaokul Türkçe ders kitaplarında yer alan öykü metinlerindeki karakter geliştirme
            yollarının incelenmesi. Başkent University Journal of Education, 6 (2), 293-303.
                 Karakoç-Öztürk, B. (2020). Yazınsal metinlerde yer alan karakter geliştirme yolları: ortaokul Türkçe
            ders kitapları örneği. OPUS–Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi-International Journal of Society
            Researches, 16 (32), 6362-6391. DOI: 10.26466/opus.690174
                 Lukens, R. J., Smith, J. J. ve Coffel, M. C. (2018). Çocuk edebiyatına eleştirel bir bakış. İstanbul: Erdem
            Yayınları.
                 O’Leary, Z. (2017). The essential guide to doing your research project. London: Sage.
                 Püsküllüoğlu, A. (2010). Arkadaş Türkçe sözlük. Ankara: Arkadaş Yayınevi.
                 Sever, S. (2017). Çocuk ve edebiyat (9. Baskı). İzmir: Tudem Yayıncılık.
                 Tavşancıl, E. ve Aslan, A. E. (2001). Sözel, yazılı ve diğer materyaller için içerik analizi ve uygulama
            örnekleri. İstanbul: Epsilon Yayıncılık.
                 Türkel, A. ve Çetinkaya, M. (2019). Türkçe ders kitaplarındaki öykü kişilerinin incelenmesi. VI. Yıldız
            Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi içinde (1450-1463 ss.). İstanbul.
                 Yıldırım, A. ve Şimşek, H. (2000). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri. Ankara: Seçkin Yayınevi.




































            - Bildiri Metni -                                285                   Eğitimde Yeni Normlar-II
   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290