Page 330 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 330
Eğitimde Yeni Normlar-II Uluslararası Covid-19 Kongresi
Eğitim İle İlgili Görüşleri (Nitel Bir Araştirma). Spor ve Rekreasyon Araştırmaları Dergisi, 2(Özel Sayı 1), 1-13.
Erfidan, A. (2019). Derslerin uzaktan eğitim yoluyla verilmesiyle ilgili öğretim elemanı ve öğrenci gö-
rüşleri Balıkesir Üniversitesi örneği (Master’s thesis, Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü).
Ertuğ, C. A. N. (2020). Coronavirüs (Covid-19) pandemisi ve pedagojik yansımaları: Türkiye’de açık ve
uzaktan eğitim uygulamaları. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 6(2), 11-53.
İşman, A. (2008). Uzaktan eğitim. Pegem Akademi.
Karakuş, N., Ucuzsatar, N., Karacaoğlu, M. Ö., Esendemir, N., ve Bayraktar, D. (2020). Türkçe öğretmeni
adaylarının uzaktan eğitime yönelik görüşleri. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, (19), 220-241.
Kurt, M. ve Duran, E. (2019). 2023 Eğitim Vizyonuna ilişkin öğretmen görüşleri. Uluslararası Sosyal
Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi (IJONASS), 3(1), 90-106.
Merriam, S. B. (2013). Nitel araştırma: Desen ve uygulama için bir rehber (3. Baskıdan Çeviri, Çeviri
Editörü: S. Turan). Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
MEB (2021). Eğitimde Fatih Projesi Hakkında. Erişim Adresi: http://fatihprojesi.meb.gov.tr/ Erişim tarihi
08/02/2021
Murat, A. T. E. Ş., Çerçi, A., & Derman, S. (2015). Eğitim bilişim ağında yer alan Türkçe dersi videoları
üzerine bir inceleme. Sakarya University Journal of Education, 5(3), 105-117.
Pala, F. K., Arslan, H., ve Özdinç, F. (2017). Eğitim Bilişim Ağı Web Sitesinin Otantik Görevler Ve Göz
İzleme İle Kullanılabilirliğinin İncelenmesi. Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2(1), 24-38.
Saklan, H., ve Ünal, C. (2019). Dijital eğitim platformları arasında EBA’nın yeri ile ilgili fen bilimleri öğ-
retmenlerinin görüşleri. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 38(1), 19-34.
Şeker, T. B. (2005). Bilgiteknolojilerindekigelişmeler Çerçevesinde Bilgiye Erişimin Yeniboyutları. Selçuk
Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (13), 377-391.
Tekin, A., ve Polat, E. (2014). Eğitimde Teknoloji Politikaları: Türkiye ve Bazı Ülkeler. Eğitimde kuram
ve uygulama, 10(5), 1254-1266
Türker, A., ve Güven, C. (2016). Lise Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı EBA Projesinden Yararlanma
Düzeyleri ve Proje İle İlgili Görüşleri. 2nd International Congress on Education, Distance Educationand
Educational Technology- ICDET , Antalya, Turkey, 2016
Tüysüz, C., ve Çümen, V. (2016). EBA ders web sitesine ilişkin ortaokul öğrencilerinin görüşleri. Uşak
Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 9(27/3), 278-296.
Yıldırım, A. ve Şimşek, H. (2011). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri (8.baskı). Ankara: Seçkin
Yayıncılık.
artvincovidcongress.org 330 - Bildiri Metni -