Page 330 - e-Kongre Bildiriler Kitabı-II
P. 330

Eğitimde Yeni Normlar-II                                                                                              Uluslararası Covid-19 Kongresi




        Eğitim İle İlgili Görüşleri (Nitel Bir Araştirma). Spor ve Rekreasyon Araştırmaları Dergisi, 2(Özel Sayı 1), 1-13.
             Erfidan, A. (2019). Derslerin uzaktan eğitim yoluyla verilmesiyle ilgili öğretim elemanı ve öğrenci gö-
        rüşleri Balıkesir Üniversitesi örneği (Master’s thesis, Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü).
             Ertuğ, C. A. N. (2020). Coronavirüs (Covid-19) pandemisi ve pedagojik yansımaları: Türkiye’de açık ve
        uzaktan eğitim uygulamaları. Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi, 6(2), 11-53.
             İşman, A. (2008). Uzaktan eğitim. Pegem Akademi.
             Karakuş, N., Ucuzsatar, N., Karacaoğlu, M. Ö., Esendemir, N., ve  Bayraktar, D. (2020). Türkçe öğretmeni
        adaylarının uzaktan eğitime yönelik görüşleri. RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, (19), 220-241.
             Kurt, M. ve Duran, E. (2019). 2023 Eğitim Vizyonuna ilişkin öğretmen görüşleri. Uluslararası Sosyal
        Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi (IJONASS), 3(1), 90-106.
             Merriam, S. B. (2013). Nitel araştırma: Desen ve uygulama için bir rehber (3. Baskıdan Çeviri, Çeviri
        Editörü: S. Turan). Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
             MEB (2021). Eğitimde Fatih Projesi Hakkında. Erişim Adresi: http://fatihprojesi.meb.gov.tr/ Erişim tarihi
        08/02/2021
             Murat, A. T. E. Ş., Çerçi, A., & Derman, S. (2015). Eğitim bilişim ağında yer alan Türkçe dersi videoları
        üzerine bir inceleme. Sakarya University Journal of Education, 5(3), 105-117.
             Pala, F. K., Arslan, H., ve  Özdinç, F. (2017). Eğitim Bilişim Ağı Web Sitesinin Otantik Görevler Ve Göz
        İzleme İle Kullanılabilirliğinin İncelenmesi. Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2(1), 24-38.
             Saklan, H., ve  Ünal, C. (2019). Dijital eğitim platformları arasında EBA’nın yeri ile ilgili fen bilimleri öğ-
        retmenlerinin görüşleri. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 38(1), 19-34.
             Şeker, T. B. (2005). Bilgiteknolojilerindekigelişmeler Çerçevesinde Bilgiye Erişimin Yeniboyutları. Selçuk
        Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (13), 377-391.
             Tekin, A., ve  Polat, E. (2014). Eğitimde Teknoloji Politikaları: Türkiye ve Bazı Ülkeler. Eğitimde kuram
        ve uygulama, 10(5), 1254-1266
             Türker, A., ve  Güven, C. (2016). Lise Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı EBA Projesinden Yararlanma
        Düzeyleri ve Proje İle İlgili Görüşleri. 2nd International Congress on Education, Distance Educationand
        Educational Technology- ICDET , Antalya, Turkey, 2016
             Tüysüz, C., ve  Çümen, V. (2016). EBA ders web sitesine ilişkin ortaokul öğrencilerinin görüşleri. Uşak
        Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 9(27/3), 278-296.
             Yıldırım, A. ve Şimşek, H. (2011). Sosyal bilimlerde nitel araştırma yöntemleri (8.baskı). Ankara: Seçkin
        Yayıncılık.






























               artvincovidcongress.org                   330                                      - Bildiri Metni -
   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335